Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
phedre
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door phedre »

arghhhhhhhhhhhhh.. wordt me geadviseerd om véél paracetamol en ibuprofen in huis te hebben voor na de operatie. max 8 tabletten per dag gedurende 7 dagen. Geen probleem, dacht ik, dus vrolijk naar de appie, pak vier doosjes para en 4 doosjes ibu, kom ik bij de kassa, krijg ik t niet mee!! ze mogen maximaal 2 doosjes per soort meegeven.

vraag ik waarom... ja dat schrijft de wet voor, net als met alcohol en sigaretten. Eh.. BULLSHIT!!! een volwassen mag heel je slijterijafdeling leegkopen als hij wil, een volwassene mag heel je rookvoorraad opkopen als hij dat wil. Dus als dit net zo werkt, mag ik dus je hele voorraad opkomen, want ik ben inmiddels toch echt volwassen en ik weet waar ik ze voor nodig heb.

nee dat mag niet, want dit zijn medicijnen... ja maar t zijn wel vrij verkrijgbare zelfzorgmedicijnen, dus dat is ook geen geldig excuus

Dus ik reken 2 doosjes af, , loop winkel in, pak twee nieuwe doosjes, ga naar kassa, en reken weer af.

ECHT ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO belachelijk!!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
shareen_G

Bericht door shareen_G »

Zucht....
Waar een wil is, is een weg
chats

Bericht door chats »

al vanaf het moment dat er geen grote verpakkingen meer verkocht mochten worden, vind ik het belachelijk! Snap je ergernis phedre
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Betutteling ten top. Bizar.
MILF :grin_ani:
leonietje

Bericht door leonietje »

Ik wist dat het zo was maar het slaat nergens op. Maar in 2X heb je 2 kassabonnen en dus kunnen ze het bedrijf er nooit op pakken. Maar dat hadden ze in de winkel ook wel kunnen bedenken aan de kassa. Gedoe
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Wat een gedoe, maar goed dat je ze toch haalt!! Je gaat ze nodig hebben vrees ik :(
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Denk je mee te gaan met de moderne communicatiemiddelen van je huisarts, is dat toch niet zo eenvoudig/makkelijk als gedacht. Had vlak na elkaar twee verwijzingen aangevraagd, niets van gehoord => blijkt (na telefonisch contact) dat er één wel is doorgestuurd naar de arts, tweede niet.
Herhaalrecept aangevraagd => niet bij apotheek geleverd => gebeld. "Meneer, daarover moet u eerst een afspraak maken met de huisarts." Ik vroeg, waarom mij daar niet over bericht is (gebeld?). "Dat weten wij ook niet meneer".
Geniet van de positieve momenten.
Servus

Bericht door Servus »

Wat een waardeloos begin van de dag: eerst op mijn nuchtere maag, even over zessen, drie enorme kotsplekken van één van de honden door de hele huiskamer opgeruimd, waarvan één op het speelkleed van kleine man en een op de deurmat. Daar heb je dan dus overal laminaat voor liggen. Grmpfh.

Vervolgens nog voor half zeven door de storm heen om de honden uit te laten, omdat vrouwlief een vroege dienst heeft en het straks alleen nog maar harder gaat regenen. Bij thuiskomst niet gezien dat van de kotsende hond het hele achterwerk onder de hondenstront zit, om vervolgens na het douchen te ontdekken dat er door de halve huiskamer, overal waar het beest in de tussentijd gezeten of gelegen heeft, nu hondenstront zit. Alles schoongemaakt, inclusief achterwerk van deze langharige huisgenoten, die absoluut niet van plan was om ook maar op enige manier mee te werken.

Daarnaast zelf al drie weken helse pijn in mijn maag en darmen, zonder dat er ook maar iets uit de onderzoeken komt, dus nu op aangepaste licht verteerbare voeding :pukey:. Tot zover mijn favoriete hobby. En door al dit soort geneuzel, niet in staat om te genieten van mijn nieuwe baan :|. En een knallende koppijn, terwijl ik momenteel niks mag innemen, vanwege mijn maag. En dan ben je 'lekker' even een paar dagen vrij om een frisse start te kunnen maken. Aaaargh, ik word er gek van :frusty: :frusty: :frusty:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Oef! Dat klinkt niet als een prettige ochtend
**Self Rescuing Princess**
chats

Bericht door chats »

dat klinkt als een zeer onaangename ochtend. Hopelijk wordt de rest van de dag beter! Sterkte in ieder geval
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Dat stapelt lekker op, zo! Hoop dat de rest van je dag beter gaat.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Bah succes
Geniet van de positieve momenten.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Net een huis gekocht, bezig om de financiering te regelen en om zoveel mogelijk kredietmogelijkheden op rekeningen (roodstaan) weg te werken, want dat moet voor de hypotheek. Krijgen we eerst dik gedoe met de auto, en een bijbehorende rekening van 1100 euro.

Slik, weg eindejaarsuitkering.

Kerstavond, druk aan het koken, *poef* donker! stroom eraf. Overbelasting? Dus ik denk; de wasmachine is nu het minst belangrijk, die zet ik uit. Nou, dat was dus ook de boosdoener, want dikke stinkrook in de bijkeuken. Wasmachine ontploft. En het was een budgetmodel van inmiddels 6 jaar oud, dus ook de kosten van maken niet meer waard. Zonder wasmachine in een huishouden met een klein kind is gewoon onmogelijk, er moet een nieuwe komen.

Vandaag dus op wasmachinejacht geweest en echt een goede (goedkope) deal kunnen sluiten, maar hoppa, toch weer 470 euro. Ka-ching! Hopelijk is het nu even klaar. En we probeerden zo hard geld over te houden. :(
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Voleuse

Bericht door Voleuse »

:hug: juffie!

Ik kom ook even ranten. Ik ben al wekenlang constant duizelig. Soms kan ik zelfs niet normaal naar de winkel omdat alles draait. Natuurlijk gebeurt dit in de vakantie!! De huisarts heeft lage bloeddruk vastgesteld en daar is niks aan te doen. Ook nog bloed laten prikken voor verder onderzoek, maar de beste man zit nu op de Bahamas met een cocktail in de hand, dus tot volgende week krijg ik die uitslag ook niet te horen. En ondertussen zwalk ik overal heen. Zucht.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie