Ongecontroleerde rant topic!
- tessie
- Contacteer:
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Als het goed is heeft je huisarts wel gewoon een vervanger die je de uitslag ook wel kan doorgeven.
- Ravelijne
Drop en zoethoutthee werken bloeddrukverhogend. Lijkt me wel verstandig om de oorzaak te proberen te achterhalen, maar misschien dat je je er ondertussen wat beter door voelt.
Edit: 'Niets aan te doen', lijkt me trouwens een beetje kort door de bocht van je huisarts, er zijn nogal wat verschillende oorzaken mogelijk. Jij was streng vegetarisch, toch? Dan val je al in de risicogroep voor vitamine B 12 tekort, en laat dat nou in het lijstje van mogelijke oorzaken van lage bloeddruk op de site van de Mayo Clinic staan...
Edit: 'Niets aan te doen', lijkt me trouwens een beetje kort door de bocht van je huisarts, er zijn nogal wat verschillende oorzaken mogelijk. Jij was streng vegetarisch, toch? Dan val je al in de risicogroep voor vitamine B 12 tekort, en laat dat nou in het lijstje van mogelijke oorzaken van lage bloeddruk op de site van de Mayo Clinic staan...
- Voleuse
Nope, vervanger is alleen voor spoed. Idioot, maar ik zal gewoon moeten wachtentessie schreef:Als het goed is heeft je huisarts wel gewoon een vervanger die je de uitslag ook wel kan doorgeven.
@Ravelijne: ik had inderdaad drop ingeslagen haha, maar dat werkt maar heel even helaas. Ik wist t van mijn moeder want die mag geen drop meer omdat ze juist hoge bloeddruk heeft. Ik heb dus ook bloed laten prikken voor ijzer en/of B12 tekort, dus ik hoop dat daar wat uitkomt. Maar dat zal tot volgende week moeten wachten. Ik let er wel heel sterk op dat ik er genoeg van binnenkrijg maar je weet nooit.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- juffie
- Site Admin
Ik had vroeger dihydergot, als bloeddrukverhogend medicijn, er is dus weldegelijk iets aan te doen. Ben met medicatie gestopt omdat ik het redelijk onder controle had met voeding enzo.
Is een kloteding; ik heb ook heel geregeld dat ik sta te zwaaien op mijn benen en soms ook voor de vlakte ga als ik te vlug opsta enzo. Knufff
Is een kloteding; ik heb ook heel geregeld dat ik sta te zwaaien op mijn benen en soms ook voor de vlakte ga als ik te vlug opsta enzo. Knufff
MILF 

- Ravelijne
Probeer anders zoethoutpoeder, dat heb ik een tijdje geprobeerd. Het voorschrift was opgelost in melk, omdat die combinatie van stoffen nog beter zou werken (weet niet meer precies welke stoffen samen, ik geloof sodium?). Dat werkte wel wat langer.
Succes!
Succes!
Duizeligheid is waardeloos, uit eigen ervaring... Over een periode van anderhalf jaar door de volledige medische molen gegaan, zonder enig resultaat. Erg frustrerend, want de duizeligheid maakt je doorlopend onzeker. Tot twee keer toe m'n evenwicht dusdanig verloren dat ik voorover op een bureau gevallen ben, om vervolgens keihard tegen de vlakte te gaan. Bloeddruk prima, MRI en andere neurologische onderzoeken vertoonden geen afwijking, Uitgebreid Evenwichts Onderzoek in het VU leverde niets op... helaas wordt in het merendeel van de gevallen geen oorzaak gevonden. Wil je niet ontmoedigen, maar hou er rekening mee. Het enige dat mij helpt is zorgen dat ik geen slaapgebrek opbouw... zodra ik een aantal korte nachten achter de rug heb, begin ik het weer te voelen en weet ik dat ik moet gaan 'bijslapen'. Heel veel sterkte Voleuse, ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt!
- juffie
- Site Admin

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
MILF 

Gisterenochtend politie aan de deur. Golf van inbraken in de buurt... Afgelopen vrijdag twee keer bij ons in de straat, waaronder het huis van mijn buurman dat even volledig overhoop werd gehaald. Terwijl ik aan de andere kant van de muur TV zat te kijken en er niets van meekreeg. Onvoorstelbaar. Doe geen oog meer dicht en schrik op bij elk onbekend geluid. Baal van gasten die niet met hun fikken van andermans spullen kunnen blijven 

- eireann
- Site Admin
Oeh, dan komt het wel erg dichtbij ja...
**Self Rescuing Princess**
- seleena
Bah wat naar Servus
Is het goed beveiligd bij je thuis?
Dat wil ook wel heel wat zorgen weg pakken namelijk.

Is het goed beveiligd bij je thuis?
Dat wil ook wel heel wat zorgen weg pakken namelijk.
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- juffie
- Site Admin
Inderdaad, komt heel erg dichtbij zo... Onze woning heeft het keurmerk Veilig Wonen, overal zijn veiligheidssloten en dievenklauwen gemonteerd toen we hier kwamen wonen. Er zijn zelfs spijlen gemonteerd in het raamkozijn in de wc. En we hebben zelfs twee honden. En toch ben ik er niet gerust op... (Bijna) alles wat je doet aan inbraakpreventie werkt slechts vertragend en als ik zie dat ze er bij de buurman in geslaagd zijn om, ondanks twee raamhendels en een veiligheidsslot, het hele keukenraam eruit te lichten... Een maand of twee geleden hebben ze een paar huizen verderop de hele voordeur eruit gehaald. Hele huis leeggetrokken tijdens de herfstvakantie. Niemand heeft ook maar iets gemerkt of gehoord, terwijl wij zelf aan de voorzijde slapen. Ik overweeg serieus om een alarminstallatie aan te (laten) leggen, wellicht dat dat ze afdoende afschrikt.
-
Meestal blijven dieven niet lang in een buurt hangen omdat de pakkans dan te hoog wordt.
Daarbij zullen ze liever een minder beveiligd huis pakken, waar veel te halen is. Dieven hebben ook vaak een hekel aan honden.
Allemaal geen garantie, maar misschien wel een beetje geruststelling
Daarbij zullen ze liever een minder beveiligd huis pakken, waar veel te halen is. Dieven hebben ook vaak een hekel aan honden.
Allemaal geen garantie, maar misschien wel een beetje geruststelling

Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- JJV
Raaagh.. collega/stagiair die weer ziek is.. rot voor hem...maar betekent meer uren of meer leerlingen voor mij....
Meer werkdruk was net wat ik nodig had.
Meer werkdruk was net wat ik nodig had.
~\v/~