Zie je alleen als ik sta.....ik heb eigenlijk een halve maat maar die zijn nergens meer te koop tegenwoordig. Loop dus op 38 waardoor als ik niet sta de tenen niet zichtbaar zijn. 37 is weer net ff te klein
AMSTERDAM - Lady Gaga zou er zelfs van opkijken; schoenen met een hak van bijna 23 centimeter.
Volgend jaar komt de Sky Heel op de markt. Daarmee heeft de schoen de hoogste hak die beschikbaar is voor de ?normale? klant. (ja zo staat het echt in de advertentie...)
Hakken worden hoger en hoger. De schoenenwinkels staan dit seizoen vol met hakken van 10, 12 of 15 centimeter. Beroemdheden als Victoria Beckham en Lady Gaga komen niet buiten zonder schoenen met een 'killerheel'.
De schoenen zullen wat oefening vergen van de durfal die ermee de straat op gaat. Maar de schoen is dan ook speciaal voor vrouwen die de straat als een catwalk beschouwen, zegt een woordvoerder van de firma. "De Sky Heel werd in het leven geroepen door de klant, die net zulke hoge hakken wil als de beroemdheden die zij ermee spot. We zagen al hakken op straat van 12 centimeter, 15 centimeter en zelfs van 17 centimeter". Met ruim 22 centimeter torent deze schoen echter boven alle concurrentie uit. "De trend is groot, groter, grootst - en de Sky Heel is de grootste van allemaal.
Bron: De Telegraaf
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book..
The best way to make your dreams come true is to wake up....