steel de bunker

Voor het kind in ons :)
Plaats reactie
Toran

Re: steel de bunker

Bericht door Toran »

Aldaar in haar bunker aangekomen.. merkt juffie te laat op dat de hele vloer een grote trampoline is. En ze stuiterde al zo! Gelukkig zijn de muren en het plafond voorzien van genoeg schuimrubber om er niet (teveel) van te voelen..

Na een tijdje oncontroleerbaar te hebben gestuitert, beslist het lot voor juffie... en stuitert ze zo in een keer door het dakraam naar buiten, en landt veilig in het water..

Ik bekijk de commotie, zie een proestende juffie bovenkomen en kan een glimlach niet onderdrukken... Terwijl ik binnenloop in..

MIJN Bunker!

En gelijk een goeie verbouwing! Trampoline weg, schuimrubber weg, en comfortabel interieur naarbinnen!

En toen was er bier.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
puppysjors

Bericht door puppysjors »

*Heeft lsd in bier gedaan, en Toran weet al snel niet meer wat voor of achter is*

* Met vriendelijke woordjes lok ik Toran naar buiten, om daar lekker comfortabel op een luchtbedje verder te trippen*

Ga zelf van het comfortabele interieur genieten in

Mijn Bunker!
JJV

Bericht door JJV »

wacht tot sjors aan pester vraagt of ze mag roken

.. sluipt snel binnen

in MIJN bunker
~\v/~
jane

Bericht door jane »

*zet ontbijtje klaar ongeveer 10 meter buiten de bunker*

als JJV juist zit te genieten van koffie, croissantje en vers geperste jus
sluip ik het hoekje van de bunker om.....
Hij ziet me en met een "wel alle @#$#!!!$#$" wil hij nog een sprint maken naar de deur van de bunker.....

maar helaas...... met een wel gemikte BAMMMMMM valt de deur dicht....

ziezo..... *gniffel*........ mijn bunker
fantashe

Bericht door fantashe »

Helaas stond ook jane nog buiten te gniffelen om de actie van JJV en had niemand gezien dat ik naar binnen was geglipt in...

MIJN bunker.
Imperator

Bericht door Imperator »

*vind een lamp, wrijft er over, komt een geest uit met 3 wensen, wenst fanta ui zijn bunker, en een mens grote hamsterbal om in rond te rennen, begint na het vervullen van de wensen rond te rennen in zijn bal in

MIJN bunker*
Toran

Bericht door Toran »

*loopt op zn gemak naar binnen met een gereedschapsetje en begint wat te sleutelen aan de hamsterbal*
Nee, nee, dit is enkel voor jouw eigen veiligheid en plezier Imp, geen zorgen! Hierna krijg je een biertje van me. Een góed biertje ook nog..

*sleutelt verder*

En, voel je al verbetering? Nee? Oh! Wacht! Ik heb het al

*haalt wat onderdelen weg waardoor de bal opeens de grond raakt. Doordat dat ding zo hard ronddraaide met Imp erin, rolt het met een noodvaart naar buiten*

Kijk, dát was het! Frisse lucht, veel beter voor je!

*gaat rustig zitten*

Bier.. Misschien nog wel wat vroeg.. Dan maar ontbijten in...

MIJN bunker.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Imperator

Bericht door Imperator »

*gebruikt zijn laatste wens om Torans acties ongedaan te maken zodat het weer

MIJN bunker

is*
Toran

Bericht door Toran »

Inspiratieloos als ik ben...

*loopt op zn gemak naar binnen met een gereedschapsetje en begint wat te sleutelen aan de hamsterbal*
Nee, nee, dit is enkel voor jouw eigen veiligheid en plezier Imp, geen zorgen! Hierna krijg je een biertje van me. Een góed biertje ook nog..

*sleutelt verder*

En, voel je al verbetering? Nee? Oh! Wacht! Ik heb het al

*haalt wat onderdelen weg waardoor de bal opeens de grond raakt. Doordat dat ding zo hard ronddraaide met Imp erin, rolt het met een noodvaart naar buiten*

Kijk, dát was het! Frisse lucht, veel beter voor je!

*gaat rustig zitten*

Bier.. Misschien nog wel wat vroeg.. Dan maar ontbijten in...

MIJN bunker!

— Terry Pratchett (Eric)
puppie

Bericht door puppie »

Ontbijt, lekker!
Schuift aan de tafel voor een ontbijtje met Toran.
Na het ontbijt trekt Toran zijn jas aan en gaat naar zijn werk.
Snel laat ik de sloten vervangen, zodat het MIJN bunker is :hypocrite:
Imperator

Bericht door Imperator »

*rolt buiten in zijn hamsterbal over Toran heen*
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

:icon_biggrin:
Zucht... je kan mannen ook geen seconde alleen laten.... Pakt de luchtpomp, steekt hem in Toran en pompt hem weer op. Zo plat vind ik je niet leuk hoor! :aggut:

Geeft daarna Imperator een mooie schone en nieuwe hamsterbal: zonde toch, rondrennen in een bal met vlekken...

Nu blaas ik op mijn hondenfluitje, puppie denkt dat het tijd is om te spelen en rent heel snel naar buiten. Ik stond om het hoekje te wachten, loop de bunker in en maak er MIJN bunker van! :bye:
Joshua

Bericht door Joshua »

Ik zet een markt op met allemaal stalletjes met schoenen en handtasjes en wacht geduldig totdat miss_meeko kwijlend de bunker uitschiet.

Ik wandel rustig de bunker in en sla de deur achter me dicht.

Mijn bunker.
Boefje

Bericht door Boefje »

Het is toch wel donker hè? Daar zo in die grote bunker. Geen licht. Niks. Het is niet veel meer dan een moderne grot. Pik- en pikdonker daarbinnen. Jij bent wel bestand tegen dat gekriebel in het donker. Toch?
Wat fladdert daar?
Kruipt er wat?
Joshua wordt al wat nerveuzer. En als er dan ook nog een ijzingwekkende krijs klinkt en er vlak naast hem een stem mompelt "Brainz, brainz!" wordt het Joshua teveel. Hij gooit razendsnel de deur van de bunker weer open en vliegt naar buiten.

Ik kijk met een glimlach toe en neem mijn zaklamp mee naar binnen.
Ik houd wel van een goed griezelverhaal.
MIJN bunker.
Imperator

Bericht door Imperator »

*vindt een lege bunker, ook al vind boefje van niet, en eist deze op*

MIJN bunker
Plaats reactie