Mijn fetlife-profiel is ontdekt door voetfetishisten! Er zijn nu onder een aantal bondagefoto's comments geplaatst met "great feet" en "gorgeous legs and feet!". De voeten van de modellen staan bij die foto's op zich wel op de foto, maar niet prominent ofzo, gewoon als onderdeel van een compleet lichaam. Je zou toch denken dat er op fetlife wel spannendere foto's voor voetfetishisten te vinden moeten zijn, met meer voet en minder lichaam enzo.
Eh, kan iemand mij vertellen waarom ik om halftwaalf 's nachts (okee, 's avonds) een mailtje krijg van een webwinkel dat mijn pakket is verzonden? Ik vind het heel fijn hoor, dat ie is verzonden, vooral omdat het al een tijdje duurt:P Maar blijkbaar werkt er dus tot zo laat iemand door om mij mailtjes te sturen dat mijn pakketje verzonden is, en dat is echt wel een raar idee.
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Geen idee om welke webwinkel het gaat, maar als het een klein eenmanszaakje is zoals mijn eigen shopje dan is het helemaal niet raar. Ik werk op de raarste tijden, wanneer ik tijd/energie heb. Dus ook regelmatig nog rond half 12 savonds en later. Zojuist nog een mailtje naar mijn fourniturenshop over reservemesjes van een snij-apparaatje zitten beantwoorden. Staat tegenover dat ik vaak rond een uur of 9 ("normale kantoortijden") nog heerlijk op mijn bed lig te meuren
Dat vierkante is denk ik eem plastic zak en waarschijnlijk betekent het 'zak niet aan kinderen geven, want dan zetten ze m op het hoofd en stikken ze'.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Crownless schreef:Dat vierkante is denk ik eem plastic zak en waarschijnlijk betekent het 'zak niet aan kinderen geven, want dan zetten ze m op het hoofd en stikken ze'.
Ah.. ja.. dat klinkt logisch.
Ik had het vierkant (of eigenlijk: de rechthoek) voor een TV aangezien omdat dat erin verpakt was, maar het zou bij nadere inspectie ook een plastic zak kunnen voorstellen. Naast de baby met een vierkant hoofd staat nóg een icoontje van een niet-baby met een vierkant hoofd die ook niet blij kijkt (ook met zijn mond wagenwijd open en moeilijk kijkend), óók met een streep erdoor. Ik had daarvan gemaakt "niet tegen de tv schreeuwen" of "ook uw eigen hoofd niet tegen de tv rammen als de baby teveel jankt".
Maar "ook uw eigen hoofd niet in de plastic zak stoppen" klinkt logischer.
WTF: De straffen van de paingame zijn nog heftiger/sadistischer dan een gemiddeld sm-spelletje. Eigenlijk zouden ze in beeld moeten brengen: "Don't try this at home".
Stel, je heet Medusa en je bent een beeldschone maagdelijke priesteres van de godin Athene. Iedere man in griekenland en omstreken wil haar, want ze is hot. Maar heej, celibaat enzo. Vervolgens komt Poseidon langs, besluit dat hij haar toch wil en verkracht haar, in de tempel. Maagdelijkheid kwijt, baan kwijt. Gelukkig wordt haar godin boos, right? Inderdaad, op háár! Want heej, van een brute impulsieve god als Poseidon kun je dat verwachten. Maar medusa, die moet gestraft worden! En dus wordt ze vervloekt en verandert ze in een gedrocht dat mensen versteent zodra ze naar haar kijken.
Wtf?!?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!