zegeltjes en punten ruil topic
Re: zegeltjes en punten ruil topic
Die lijst van de ah is handig idd! Ik heb ook steeds aangekruist welke ik al heb, en welke er van anderen nog hierheen komen. Scheelt een hoop gedoe. 

Tippi, /me wants your kaartjes!!
Nog een startende verzamelaar, dus nog veel kaartjes nodig.
Met als risico natuurlijk dat als ik ze later zelf krijg dat ze weer terug gaan op de grote lijst, maarja, dat zien we dan later wel weer.

Nog een startende verzamelaar, dus nog veel kaartjes nodig.
Met als risico natuurlijk dat als ik ze later zelf krijg dat ze weer terug gaan op de grote lijst, maarja, dat zien we dan later wel weer.

- juffie
- Site Admin
Zijn mijn kaartjes goed aangekomen? Dan verwijder ik ze zsm uit het bestand, of willen jullie liever dat het blijft staan?
MILF 

Ik heb 3 kaartjes toegevoegd die ik dubbel heb. Nog niet zoveel dubbelen, maar komt vast nog wel meer bij.
Ik ga wel nog een tijdje wachten met versturen totdat ik meer kaartjes te versturen heb, dus degene die ze reserveert moet wel even op mijn kaartjes wachten. Tenzij iemand ze wil die naar het WS-weekend gaat.
Ik ga wel nog een tijdje wachten met versturen totdat ik meer kaartjes te versturen heb, dus degene die ze reserveert moet wel even op mijn kaartjes wachten. Tenzij iemand ze wil die naar het WS-weekend gaat.

Ik zet dadelijk mijn ieuwe dubbele weer even in de lijst. 
Er zijn er een aantal van peter die vrijgekomen zijn, aangezien ik die vandaag uitpakte :)Voor de duidelijkheid heb ik die even in het groen gezet.

Er zijn er een aantal van peter die vrijgekomen zijn, aangezien ik die vandaag uitpakte :)Voor de duidelijkheid heb ik die even in het groen gezet.
Ik heb ook weer nieuwe dubbele toegevoegd 
Phedre en Pluu, willen jullie nog je adres Pb-en?

Phedre en Pluu, willen jullie nog je adres Pb-en?
- kitten
Mijn kaartjes zitten in de grote oranje brievenbus! 

- miss_meeko
Staan weer nieuwe kaartjes op. Heb de andere nog niet op de bus gedaan, doe ik wel binnen een weekje, maar eerst nog even mijn enveloppen en postzegels terugvinden
Willen degene die hun adres nog niet hebben gepb't dit nog wel doen?

Willen degene die hun adres nog niet hebben gepb't dit nog wel doen?
- Ravelijne
Ik spaar ook maar mee, ondanks de 'handicap' dat mijn vriendje boodschappen doet bij de Delhaize, dan.
Nog geen dubbele, maar zodra, dan voeg ik ze toe. 

- kitten
Delhaize had vorig jaar precies zo'n actie! Mijn kids waren dol op die kaartjes toen!
Nu doen we niet mee, omdat ik nooit in de AH kom. 4 kaartjes inmiddels... weegt niet op tegen de 20-30 die we vorig jaar in 1 vakantie bij de Delhaize bij elkaar gespaard hadden!

- Peter^
- Contacteer:
1. Hoe creëer ik meer dan 278 regels?
2. Waarom staan sommige teksten in het lichtgroen?
2. Waarom staan sommige teksten in het lichtgroen?
Geniet van de positieve momenten.
- kitten
2. Omdat die kaartjes besproken waren door tippi, maar weer vrijgegeven, omdat ze ze al zelf uit zakjes heeft gevonden, begreep ik:
tippi (B) schreef:Ik zet dadelijk mijn nieuwe dubbele weer even in de lijst.
tippi (B) schreef:Ik zet dadelijk mijn ieuwe dubbele weer even in de lijst.
- kitten
ninja'd! 

precies! wilde er even de aandacht op vestigen.