Ik heb nog nooit...
Re: Ik heb nog (nooit drank) spel
Zoiets dus... en 1 van mijn allerbeste Vrienden heeft er 1... dus soon... :icon_biggrin:
http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... ro-QbzpMxc" onclick="window.open(this.href);return false;
http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... ro-QbzpMxc" onclick="window.open(this.href);return false;
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- eireann
- Site Admin
Met die vraag komt denk ik het spel voorlopig wel stil te liggen... 

**Self Rescuing Princess**
Oke oke, omdat ik de schuldige ben, start ik wel een nieuwe.
Ik heb nog nooit geneukt op de Bolero van Ravel.
Ik heb nog nooit geneukt op de Bolero van Ravel.
- Sabrina
Brrr, daar zou ik ook nooit seks willen hebben... Ik ga spontaan huilen als ik dat liedje hoor, gedraaid op de crematie van mijn meest dierbare familielid. *rilt*
Maar goed, ik kan dus niet slurpen... Wie wel?
Maar goed, ik kan dus niet slurpen... Wie wel?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
ik denk dat dat er maar weinig gaan zijn aangezien men 1: De bolero van ravel moet kennen en 2: Ik vind dat het tempo daarvoor te laag is ook op het eind. Maar ja dat is mijn mening (dus ja, ik ken de bolero van ravel hihi)
- Heerscher-vd-nacht
1 iedereen zal toch wel iets van muziekonderwijs hebben gehad op de middelbare school, of het van huis uit hebben meegekregen
2 de bolero is juist een muzikale interpretatie van het minnespel
Helaas kan ik niet slurpen (ik heb wel de CD hier in de kast staan *hint*) maar het zal me verbazen als niemand hierop zal slurpen.
2 de bolero is juist een muzikale interpretatie van het minnespel
Helaas kan ik niet slurpen (ik heb wel de CD hier in de kast staan *hint*) maar het zal me verbazen als niemand hierop zal slurpen.
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
En opgegroeid zijn met de film Ten met Bo Derek in de hoofdrol...
Ehmmm tot mijn verbazing zijn er veel mensen die zeggen de bolero niet te kennen. (totdat ze het horen...dus koppelen het vaak niet)
En jongens kom op van mijn leeftijd de gemiddelde ongestudeerde mens Mbo niveau ( en gadver dat ik dit ga zeggen) van rond de dertig ( ohh ik voel me nu zoooo oud)
Nee die kenne vaak ravel en andere klassieke muziek niet. (zoals beethoven vivaldi, mozart, of opera's en het verschil tussen opera's en operrete's) Behalve van horen ergens op een reclame en niet wetende waar het vandaan komt. ( of als er toevallig een musical van gemaakt is)
Ik ben het eens dat het een stukje algemene opvoeding is, maar helaas de normen en waarden van tegenwoordig zijn enorm gedaald.
Sorry erg off topic, maar helaas hier ook geen slurper
En jongens kom op van mijn leeftijd de gemiddelde ongestudeerde mens Mbo niveau ( en gadver dat ik dit ga zeggen) van rond de dertig ( ohh ik voel me nu zoooo oud)
Nee die kenne vaak ravel en andere klassieke muziek niet. (zoals beethoven vivaldi, mozart, of opera's en het verschil tussen opera's en operrete's) Behalve van horen ergens op een reclame en niet wetende waar het vandaan komt. ( of als er toevallig een musical van gemaakt is)
Ik ben het eens dat het een stukje algemene opvoeding is, maar helaas de normen en waarden van tegenwoordig zijn enorm gedaald.
Sorry erg off topic, maar helaas hier ook geen slurper
Oke oke, ik verzin wel een makkelijke... 3 x is scheepsrecht!
Ik ben nog nooit klaargekomen op anale stimulatie
Ik ben nog nooit klaargekomen op anale stimulatie
(Telt klaarkomen tijdens een zwepenspel op de bolero ook?
Dat is me wel al 2 keer overkomen. Wij gebruiken die muziek zo af en toe. Echt geweldig!)

*trekt vlot en gekleurd en sexy scheidsrechterspakje aan*
Ja, is goed gekeurd! Zwepenspel en klaarkomen mag ook op die muziek.

Ja, is goed gekeurd! Zwepenspel en klaarkomen mag ook op die muziek.
*slurpt*
Ik ben 1 keertje klaargekomen op anale stimulatie. Ik was nogal heel erg subbig en ik wist hoe geweldig die ander het vond. Ik voelde en hoorde het genot erbij... en ik ben heel fel klaargekomen.
(kan het nu nog soms niet geloven)
Ik ben nog nooit klaargekomen door enkel een fantasie (zonder jezelf aan te raken of door een ander aangeraakt te worden).
Ik ben 1 keertje klaargekomen op anale stimulatie. Ik was nogal heel erg subbig en ik wist hoe geweldig die ander het vond. Ik voelde en hoorde het genot erbij... en ik ben heel fel klaargekomen.
(kan het nu nog soms niet geloven)
Ik ben nog nooit klaargekomen door enkel een fantasie (zonder jezelf aan te raken of door een ander aangeraakt te worden).
Yep... puur op de stem en op de leuke verhaaltjes die mijn Meester kan vertellen door de telefoon.
Ik heb nog nooit een massage ontvangen van mijn D. ( terwijl ik dat voor hem altijd doe )
Ik heb nog nooit een massage ontvangen van mijn D. ( terwijl ik dat voor hem altijd doe )
Ga 3 Doms terug of neem een kanskaart... toen wel dus 
Ik heb nog nooit een stopwoord gebruikt...

Ik heb nog nooit een stopwoord gebruikt...