Ongecontroleerde rant topic!
- eireann
- Site Admin
Re: Ongecontroleerde rant topic!
WTF! Wat een stelletje aardappels bij de gemeente! For the Love of God, hoe achterlijk is dit...
Ik krijg een rekening, prima, ga ik betalen. Handig in 12 termijnen. Das mooi. Online via DigiD aan te vragen. Top! Super!
Ik naar de website, inloggen met DigiD. Moet je het nog uitprinten en opsturen.... Waarom??? Stuur dan gewoon gelijk een papiertje mee dat ik kan ondertekenen en terug sturen. Stelletje kansloze droeftoeters. Wie heeft dit nou weer bedacht? Of je doet het digitaal, of je doet het niet digitaal. Maar fucking dubbel op? Krijg de tyft maar met je pokke-rekening!.
Ik krijg een rekening, prima, ga ik betalen. Handig in 12 termijnen. Das mooi. Online via DigiD aan te vragen. Top! Super!
Ik naar de website, inloggen met DigiD. Moet je het nog uitprinten en opsturen.... Waarom??? Stuur dan gewoon gelijk een papiertje mee dat ik kan ondertekenen en terug sturen. Stelletje kansloze droeftoeters. Wie heeft dit nou weer bedacht? Of je doet het digitaal, of je doet het niet digitaal. Maar fucking dubbel op? Krijg de tyft maar met je pokke-rekening!.
**Self Rescuing Princess**
- Daantje
- Contacteer:
Bij mijn gemeentebelastingen zat tenminste nog een formulier en retourenvelop voor de incasso. De DUO doet hetzelfde. Ik wil mijn aflossing via automatische incasso gaan betalen. Moet ik ook een vijf (!) pagina's tellend formulier voor uitprinten invullen en opsturen. Da's toch onzinnig. Ik kan verdorie zonder ook maar één velletje paper aan te raken mijn hele belastingaangifte doen. Maar om een eenvoudige incasso opdracht geven moeten we per telefooncel terug naar het stenen tijdperk.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Peter^
- Contacteer:
Van het weekend mijn cane mee gehad. Paste niet helemaal in mijn koffer, stak er (als een bamboestokje) 10 cm bovenuit. Koffer in volle trein voor mijn voeten neergezet. Komt er iemand met een zware koffer door het gangpad. "knak". ^&**&%%$$%$# heeft die persoon met zijn koffer 10 cm van mijn cane gesloopt. Ik spreek die persoon daarop aan. Hij: "meneer, u gaat zich toch niet druk maken over een afgebroken bamboestokje?"
Geniet van de positieve momenten.
- juffie
- Site Admin
Nou ja... hij had natuurlijk sorry kunnen zeggen, maar ergens snap ik die man wel, weet hij veel? Voor hem is het inderdaad niet meer dan een bamboestokje dat je bij de planten steekt ofzo.
MILF 

- juffie
- Site Admin
- seleena
Das echt niet leuk Peter
Knufff

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- Voleuse
Aaaaarrrggghhhhhhh er is weer eens een ijzerdraadje van mn beugel losgesprongen. Waardoor ik niet normaal kan eten of praten zonder mn tong open te halen. Dat is al de 4de keer dat het gebeurd, maarja, dat draadje moet permanent blijven zitten en als ik er vanaf wil mag ik speciaal daarvoor een orthodontist gaan zoeken. Dus elke keer maar naar de tandarts geweest om het af te laten knippen maar natuurlijk is het nu weekend

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Oh, da's balen Voleuse! Mag dat niet door de weekend-dienst gefixt worden?
- Voleuse
Ik ga morgenochtend proberen of ik naar de weekendtandarts kan ja maar die is nu al dicht...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
Dat vond ik de grootste oplichting van het hele gebeuren, dat ze pas áchteraf met de informatie kwamen dat je de rest van je leven zo'n stom draadje moest blijven hebben!
En dan nog eerst de smoes dat het minstens 5 jaar moet blijven zitten, maar daarna wel weg mag. Ook weer een leugen. Mooi dat ze hem er dus niet afhalen he!
Eindelijk de 5 jaar om, ikke de tandarts gevraagd, oh nee dat moet je niet doen hoor, dan kan het teruggaan en was het allemaal voor niks. Voel me tot vandaag de dag nog steeds misleid!!

- Ravelijne
Welk draadje is dat dan? I heb na mijn beugel nog een draadje achter mijn tanden geplakt gehad, maar dat is wel weggehaald bij de allerlaatste controle.
- kitten
Dat draadje ja. Heb ik al, weetikveel, 20 jaar of zo? Boven en onder.