WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
skaoot

Re: WS valt af!

Bericht door skaoot »

Go Lotus!

En zoete aardappel rules :static:

Ik blijf momenteel beetje hangen tussen 89 en 90, maar door eerst enorme drukte en vervolgens peesontstekinkje ofzo aan voet geen tijd voor sport, dus allang blij dat ik stabiel blijf. Beetje meer op eten gaan letten weer.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Die zonden bestonden onder ander uit een koninginnesoes, een portie patat met mayo, een kroket en een cheeseburger. Verder totaal geen punten geteld, lang niet elke dag genoeg groente en fruit gegeten en ook niet genoeg gedronken. Maar nu gaan we weer even keurig tellen en hopen dat het dan ook zo goed gaat. Ik heb nog 4 weken tot de vakantie en het zou leuk zijn als er dan nog een beetje extra af is.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

JerryM schreef:Ben je weer aan het bewegen de laatste tijd, tessie?
Nope. Maar bewegen heeft sowieso nooit invloed (positief of negatief) gehad op mijn gewicht.
cinderella

Bericht door cinderella »

Wij hadden vandaag een lekkere kipsaté van de bbq, met daarnaast een gewone nasi met veel groenten erin en komkommersalade en tomatensalade erbij.
toen doet er nu niet meer toe
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Vandaag zou eerste zijn om goed mn best te doen, 11 punten boven mn dagtotaal... Wou ze eerst al niet meer invoeren 'laat ook maar, fail!' maar gelukkig wel gedaan anders is de hele week mn weekpunten aantal verkeerd. (en stop ik dus met invoereb)

Morgen weer proberen!
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Dank je voor je inspiratie, Anne! Ik heb zojuist gisteren ook nog ingevoerd, zover ik me kon herinneren. Anders was ik weer in dezelfde valkuil getrapt als jij omschrijft. Hele week maar niet schrijven, want de weekpunten kloppen toch al niet meer.
Emmy

Bericht door Emmy »

Vandaag was weer mijn weekdag. Ik wist dat ik was aangekomen. Heb de afgelopen anderhalve week plat gelegen, waarvan 1 week in het ziekenhuis, ik slik morfine waarvan ik obstipatie krijg en in het ziekenhuis aan WW doen, is haast onbegonnen werk.
Al met al ben ik in 2 weken tijd slechts 1,3 kg aangekomen, dus ik vind het nog wel meevallen. Dit moet ik er op korte termijn toch wel weer afkrijgen.
Mijn maten vielen nog allemaal mee, die waren bijna allemaal gelijk gebleven, alleen mijn taille was 1 cm aangekomen, maar dat klopt dan ook wel weer met het aankomen van 1,3 kilo.
Vanaf vandaag ben ik weer thuis en kan ik me weer aan mijn regime houden. Er moet veel gewandeld worden, al zullen dat in het begin stukjes zijn van slechts 10 minuten - maar die breiden zich vanzelf uit.
Dus ik ga er met frisse moed tegenaan.

Enne ik ben ook voor een WW-BBQ-WS-feestje! Leuk, gezellig, leerzaam en lekker!
nijntje

Bericht door nijntje »

In het ziekenhuis lijkt mij dat idd wel extreem moeilijk. Bovendien, je ligt daar voor je herstel en dan is afvallen ook ineens niet de hoogste prioriteit....
Fijn dat je nu weer thuis bent. Sterkte met het verdere herstel Emmy!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

M'n dagpunten en weekpunten zijn op (Damn you! Diepvriespizza!) en ik heb nog honger.... En morgen komt mam en broer/schoonzus/neefje, dus ik heb soesjes, minitompoezen en 2 soorten koekjes in huis..... IK SMACHT!

Eerst maar een kopje thee maken.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Gister hebben de koekjes gewonnen, wel jammer dat het niet eens echt lekker was. Vandaag ging wel goed dus dat is fijn. Had nog aardbeien over en wat yoghurt dus wou er aarbeienyoghurt van maken, ik denk dat ik de verhoudingen verkeerd had, en dat magere yoghurt te dun is om te mixen met aardbeien. Was heeeeeel erg vloeibaar. Ook stevia er bij gedaan, nu heb ik ze in ijsbakjes in de vriezer gelegd, misschien is het dan nog lekker. En anders moet ik toch maar eens naar een recept zoeken ipv alles bij elkaar gooien :)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Magere yoghurt, aardbeien en zoetstof in de blender, dan heb je een hele lekkere aardbeien-yoghurt shake, gewoon drinken met een rietje!
(ik wou dat ik dat nog mocht! is zó lekker!)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik denk dat ik te weinig yoghurt had voor de hoeveelheid aardbeien ofzo. Ga er wel vaker mee proberen, snel en makkelijk en laag in punten!

jij mag wel vlees toch tessie? Dan ben je zeker wel blij met het bbq seizoen :)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Nah ik ben niet zo'n bbq fan.
Maar sowieso, ja ik mag een boel lekkere dingen wel. Maar ik wil gewoon alle dingen die ik niet mag. Een koekje, echte chocola, sushi, een pannenkoek, een stokbroodje, een zacht bolletje met hagelslag, een pizza, pasta met tomatensaus, een mcflurry, etc etc etc.
Ik mis het.
En ik val al 3 maanden niks af, dus krijg ondertussen zo'n gevoel van: waar doe ik het eigenlijk voor.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Het is ook best veel wat je niet mag, niet eens een beetje! Kei moeilijk!

hoop dat je snel van je plateau af bent op weg naar beneden!
seleena

Bericht door seleena »

Even update van mij. Sinds ik aan het WW-en ben, ben ik -7 kilo kwijt yayyyy. Ook heb ik eindelijk mijn agenda van vorig jaar terug gevonden.
Het laatste kwartaal van 2012 was ik al aan het lijnen geslagen en ik kon terug vinden dat ik toen -2 kilo was afgevallen.
9 kilo in 7,5 maanden dus. Langzaam aan maar ben super tevreden!

Ik had een sort off skinny sprijkerbroek en daar kan ik weer in :static:
Heb intussen een aantal broeken laten vermaken want alles zit dus te groot.
Kost me wel 7 euro per broek maar liever dat dan weer een dure grote maten broek moeten kopen :yes:

Morgen paar dagen in Nederland hopelijk kan ik me inhouden om kleren te kopen 8-)
Oooh lastig hoor want ook alle lekkere dingen van eethuisjes in Nederland die op de loer liggen :yummie:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Plaats reactie