Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
eireann
Site Admin

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Ik alleen onder, ook al 20 jaar, maar dat draadje kan bij mij niet los komen.
**Self Rescuing Princess**
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ja inderdaad dat draadje ja! Als ie nou nog gewoon bleef zitten, maar nee, eens in het jaar moet hij natuurlijk losspringen, en dan elke keer weer naar die fucking tandarts (eerst zeuren om een afspraak want het is nou niet echt een spoedgeval) maar mooi niet dat ze hem eruit halen! 'Als u nou naar de orthodontist gaat kunt u een nieuwe laten plaatsen' zeggen ze dan :frusty:. Heb al meerdere keren op het punt gestaan om die man te wurgen "HET IS MIJN MOND EN IK DOE ERMEE WAT IK WIL!!"
*adem in, adem uit*
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Voleuse

Bericht door Voleuse »

De weekendtandarts-assistante beschikt in ieder geval over onfeilbare logica.
'Ik kan u inplannen om 11 uur, met een kwartier wachttijd'
'Ok, om kwart over 11 dus'
'nee, om 11 uur, maar dan moet u een kwartier wachten'.

Ok dan :eerie:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
chats

Bericht door chats »

De logica zal wel zitten in een uitgelopen afspraak eerder vandaag... waarvan ze niet weten of die tijd nog wordt ingehaald?

Hoe dan ook, balen voor je. Succes straks en hopelijk blijft het voor heel lang goed zitten!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Nou ik ben er wel vanaf nu :static:
Moest wel wat xenofobe neigingen onderdrukken toen de tandarts met een dik duits accent 'nicht bang zijn jah' zei, terwijl hij met een slijtol richting mijn gezicht bewoog :mrgreen:.
Nala

Bericht door Nala »

Fijn dat je er nu van af bent!

Haha, ik zie het voor me, met die slijptol. :mrgreen:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Gloeiende gvd. Sorry hoor maar mijn externe harde schijf doet ineens niets meer, wat betekend dat ik heel veel jaren van opslag kwijt ben en ik geen idee heb of ik dit nog kan terughalen. Net op het moment dat ik al genoeg aan mijn hoofd heb met een ziekenhuisbezoek voor de boeg morgen. En ik kan natuurlijk ook niet de enige computerwizz bellen die ik ken in de hoop dat hij het nog kan herstellen. Ik had al niet verwacht dat ik vannacht zou kunnen slapen en dit is natuurlijk helemaal de druppel die de emmer doet overlopen. Mag ik heel veel knuffels en willen jullie duimen dat de schijf ofwel hersteld kan worden of dat alle gegevens op een nieuwe gezet kunnen worden?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

:HUG:
**Self Rescuing Princess**
Frodo
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frodo »

Als je externe harde schijf ineens niet meer werkt wil dat niet zeggen dat je ook meteen alle gegevens daarop kwijt bent. Meestal is het 'n stukje electronica in die drive die het begeven heeft. Dat kan vervangen of gerepareerd worden. Zo niet, dan kan de schijf zelf altijd nog overgezet worden in 'n andere drive.

Geen reden tot paniek dus. Morgen even je wizz bellen en zien wat voor oplossingen die voor je heeft ;)

F.
Crownless

Bericht door Crownless »

Oh, fuck het wk! Krijg ik een nieuwsbrief van de sauna in Goirle, vol met wk aanbiedingen! Wie heeft er zo lang in de sauna gezeten om te denken dat het acceptabel is om een vaderdag arrangement te promoten waarin je kunt chillen in de sauna terwijl uw partner naar voetbal kijkt in de relaxruimte?! Want alle vaders (=mannen) houden van voetbal en alle partners van mannen houden nevernooit van voetbal? "Een echte win-win", aldus de nieuwsbrief. Hallo? Stelletje oelewappers! Wat ik een winwin zou vinden is dat gender stereotypes erbuiten blijven!
En wat ik nog beter zou vinden is dat terwijl mijn partner naar voetbal kijkt ik helemaal niet geconfronteerd wordt met die oranje gekte. Dus nee, sauna goirle, ik wil niet in mijn badjas naar voetbal kijken, al serveer je een miljoen bitterballen 'met oranje saus' van het huis. En ik wil niet naar opgietsessies die 'geuren naar oranje'. Je kunt die oranjebloesem en sinaasappelgeur en de 'appeltjes van oranje' die je na afloop serveert stoppen op een plek waar de zon niet schijnt zodat je scheten in het teken van oranje staan!

Stelletje sufkutten.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Eh...lekker voetballen kijken in de sauna? Je zal maar nietsvermoedend naar de sauna gaan omdat je geen zin hebt in voetbal. Zit je alsnog met zo'n bende joelende herriemakers opgescheept. Er zijn bedrijfstakken waar je als ondernemer gewoon niets te zoeken hebt in de voetbalgekte. Ik werk er gelukkig ook bij zoeen. Nu alleen nog naar een andere supermarkt, ik vind die diarreebruine kamper best onsmakelijk tussen mijn boodschappen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Boefje

Bericht door Boefje »

Als dat honderd woorden zijn, kun je je rant als column insturen naar Metro. Wat een lekkere rant!
JerryM

Bericht door JerryM »

Daantje schreef: ik vind die diarreebruine kamper best onsmakelijk tussen mijn boodschappen.
wha?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Dat gaat vast over Roy Donders.
Crownless

Bericht door Crownless »

Boefje schreef:Als dat honderd woorden zijn, kun je je rant als column insturen naar Metro. Wat een lekkere rant!
Goed idee! Ik ga hem denk ik herschrijven dat de nadruk meer ligt op het hele genderstereotypisme, maar de essentie 'sauna en wk is stom' gaat er zeker in.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie