WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Crownless

Re: WS valt af!

Bericht door Crownless »

Al de hele dag ben ik bezig een broek op te hijsen, gruwelijk irritant, want die broek zat voorheen prima... Tot ik me realiseerde 'oh ja! Ik was bezig met afvallen!'

Dus yay!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
kitten

Bericht door kitten »

LOL! Goed bezig!
nijntje

Bericht door nijntje »

Hahahahaha! Herkenbaar! En goed bezig Crownless :static:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

-1! Weer op de goede weg!
**Self Rescuing Princess**
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Vanochtend bijna in een oude valkuil gestapt!

De boterhammen zijn op, er lagen nog twee bolletjes en 6 mini afbakcroissantjes. Bolletjes zijn duurder dan boterhammen (in ww punten) en croisantjes zijn ook duur. Dan kan ik net zo goed de croissantjes nemen toch? Die wegen haast niks dus dat kan best.

Gelukkig eerst de punten berekend. Dat zou 22 punten zijn! voor ontbijt!

Toch maar de bolletjes genomen, is 11 punten aan ontbijt, en de halfvolle melk (2 punten) vervangen door een kopje thee.

Goed begin van de nieuwe week!
kitten

Bericht door kitten »

Goed bezig!

Ik sta nog altijd stil, sinds maart, dus dat is ook goed. :) Voor mij dan.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

eireann schreef:-1! Weer op de goede weg!
1 kilo anne? Dat is een zeer goede weg!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

ja, 1 kilo. Maar totaal van 3 weken niet tellen was +1,5 dus nog niet helemaal terug.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Het begin is er weer. Positief denken!
Ik mag vanavond weer en weet eigenlijk niet wat te verwachten.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik heb vandaag een broek aan die ik op de krimp had gekocht! :static:
Ik kan echt merken dat ik slanker word. Nu totaal -8,5 kg. :static:
MILF :grin_ani:
Crownless

Bericht door Crownless »

Mijn weegschaal kwam vandaag voor het eerst onder de 77, naar 76,8! En ik kwam van 84 (of in ieder geval 83,veel). Ik ga gewoon mijn doel van 75 halen! De fuck mensen, dat had ik echt nooit verwacht. Ik dacht echt best vaak 'dat gaat nooit lukken'.
En ik vind het bij vlagen nog steeds moeilijk. De grootste leugen die ik mezelf vertel is 'ik neem er maar een.'. Maar mager ontbijten en lunchen scheelt echt al heel veel en dat is ook gewoon makkelijk vol te houden. 30+ kaas en gerookt vlees is net zo lekker als brie en salami, en de zalm-, tonijn- en eiersalade worden weer een tractatie als ik op mijn streefgewicht zit. Gekookte aardappel is best lekker en kleinere porties wennen uiteindelijk wel. Snackajacks vervingen de twixen en koekjes als tussendoortjes.

Toch is het wel jammer. Ik zal nooit meer terug kunnen naar drie keer per week een zak chips leeg-eten, altijd blijven nadenken dat een appelflap wel mag, maar twee weer veel is en drie al helemaal niet de bedoeling. Frisdrank met suiker beperken tot een glas per dag, niet de hele fles drPepper achterover slaan tijdens het gamen. Dat de verhouding vlees/groente uitslaat naar meer vlees dan groente gaat zeldzaamheid worden. Bryan zal altijd een grotere portie eten, ook al is het eten zo lekker dat ik zijn portie ook wel op had gekund.

Maar ik heb wel geleerd dat je op elk moment weer kunt doorgaan met letten op je eten. Van mijn voedingsconsulent moest ik een avond mijn dieet compleet loslaten, en alles eten en drinken waar ik zin in had. Op een voorwaarde, dat ik de volgende dag weer gewoon zou doorgaan met mijn dieet. En dat lukte. Ik kwam geen 5 kilo aan, ik had niet ineens 'omgigawd ik wil meeeeeeer!'-craving de dag erna en nu dus voor het eerst een getal onder de 77. Hoera! Ik ben echt zo blij met mijn voedingsconsulent!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Fijn dat het zo goed voor je werkt Crownless! :)
artemis

Bericht door artemis »

Had ik hier nog gepost?
Geen idee meer :)
Ben in totaal nu 3 kilo kwijt. Nog 4 te gaan.
Het gaat langzaam, maar had ook weiing beweging tot voor kort.
Nu werk ik weer in de thuiszorg en fiets dus ook weer veel.
Dat is aan de ene kant fijn want ik hoef niet naar de sportschool.
Aan de andere kant, krijg ik dus elke keer weer van alles aan zoetigheid aangeboden van een glas frisdrank tot aan slagroomgebak.
Is wel lief maar nee ik hoef het niet!
Het ergste is dan om nee te zeggen als ze het al voor je neer hebben gezet zonder het te vragen....
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Wat een fijn nieuws Crownless en op je foto zag ik ook echt al een verschil.
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

Tigerlily schreef:Mijn batterij van de weegschaal is bijna leeg en ik vergeet steeds om een nieuwe te halen omdat het een speciale batterij is.
Ik sta heel april al stabiel op 116,3 kg. Ik denk dat ik nu wel iets omhoog gegaan ben omdat ik veel stress en onrust heb en geen tijd om te sporten en ik heel veel trek heb in zoete en hartige slechte dingen en ook voor mijn gevoel weer meer eet bij het avondeten.
Ik krijg momenteel even mijn draai niet gevonden met afvallen en gezond eten en koken.
dit schreef ik op 7 mei, 8 mei had ik mezelf weer gewogen en raar genoeg stond er 115,5 kg op de weegschaal, vanmorgen mezelf weer gewogen, 115,1 kg.
Ik ben dus kennelijk wel afgevallen terwijl ik juist zo goed als niet sport en echt te veel snoep momenteel.
zelf denk ik dat ik momenteel dus alleen maar spieren ben verloren.
de stress periode is bijna voorbij dus dan kan ik weer lekker volop gaan sporten en iig gezonder gaan koken omdat ik er dan ook weer tijd voor heb.

Dat is idd fijn nieuws Crownless!

Die realisatie de een keertje uit de band springen niet meteen alles te niet doet is fijn om te weten idd.
Ik betrap mezelf erop dat ik nog steeds moeite heb met de knop volledig om te zetten.
Me te realiseren dat ik de rest van mijn leven altijd op mijn eten moet letten om te voorkomen dat ik weer zo gigantiech uit de voegen groei.
Plaats reactie