Vrolijk!
- skaoot
Re: Vrolijk!
Gefeliciteerd!
En ik ben vrolijk want vakantie is precies zoals ik wou: lekker lui, veel slapen, lezen, af en toe iets doen als ik er zin in heb. En fijn huisje! En mooi weer! Zo meteen met boekje naar strand verhuizen. Relaaaaaaxed.
En ik ben vrolijk want vakantie is precies zoals ik wou: lekker lui, veel slapen, lezen, af en toe iets doen als ik er zin in heb. En fijn huisje! En mooi weer! Zo meteen met boekje naar strand verhuizen. Relaaaaaaxed.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
@ meeko (en toran) gefeliciteerd en leuk dat jullie elkaars naam gaan dragen
@ skaoot: en je hebt volgens mij ook lekker weer, geniet ervan!
@ skaoot: en je hebt volgens mij ook lekker weer, geniet ervan!
- phedre
- Contacteer:
meeko en toran, gefeliciteerd!:)
ik ga zo ook lekker naar t strand, boek mee:)
op dit moment bezig schoolmeisjesrokje te maken... en ondertussen ff sea patrol kijken op tv... terwijl er zowel voor als achter t huis schilders rondlopen..
ik ga zo ook lekker naar t strand, boek mee:)
op dit moment bezig schoolmeisjesrokje te maken... en ondertussen ff sea patrol kijken op tv... terwijl er zowel voor als achter t huis schilders rondlopen..

Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- puppie
We gaan vrijdag kijken naar een huisje 

- eireann
- Site Admin
- Toran
Fijne ochtend! In ondertrouw! En ook lekker een ochtendje met meeko doorgebracht.
En bedankt voor de felicitaties! *blij*
En bedankt voor de felicitaties! *blij*

"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)
-
Gefeliciteerd Toran en meeko
- Crownless
Bryan zit een paar dagen in het buitenland voor werk, maar hij komt vannacht weer thuis! En gisteren heeft hij me uitgebreid de liefde verklaard in vier (!) emails. I wuv him 

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
-
Awwwww
En gefeliciteerd Toran en meeko!

En gefeliciteerd Toran en meeko!
- eireann
- Site Admin
Ik ben vrolijk omdat ik al een week geen hoofdpijn meer gehad heb!
En dat is heel wat, want ik ken mezelf alleen nog maar met bijna elke nacht/ochtend hoofdpijn. Ik dacht dat het er gewoon bij hoorde, wist niet beter...
Maar toen ging ik naar de osteopaat, op advies. En die heeft me flink uit elkaar zitten trekken,
drie beklemde nekzenuwen en iets met mijn lever die klem zat
(ik heb scoliose)
Toen ik opstond van de behandeltafel dacht ik al te voelen dat er iets was veranderd, maar dat kon ook wel inbeelding zijn.
Kan me allemaal niks schelen
Ik heb lekker geen hoofdpijn meer 

En dat is heel wat, want ik ken mezelf alleen nog maar met bijna elke nacht/ochtend hoofdpijn. Ik dacht dat het er gewoon bij hoorde, wist niet beter...
Maar toen ging ik naar de osteopaat, op advies. En die heeft me flink uit elkaar zitten trekken,

Toen ik opstond van de behandeltafel dacht ik al te voelen dat er iets was veranderd, maar dat kon ook wel inbeelding zijn.
Kan me allemaal niks schelen

- kitten
Oh, dat is wel heerlijk dan, zeg!
Dat klinkt goed zeg! Als dat soort dingen weg zijn, merk je pas hoeveel invloed het had, volgens mij.
Nou en of! Ik was me er bijna elke nacht van bewust dat ik hoofdpijn had, dwars door mijn slaap heen. En in de ochtend aan het ontbijt zat ik erbij alsof ik een kater had. Paracetamol hielp ook niet, niks hielp!
Nu maar hopen dat het zo blijft
Ik heb nog 3 behandelingen.
Nu maar hopen dat het zo blijft