Wat fijn dat jullie auto het weer doet. En wat jammer dat wij nu niet in de buurt van jullie auto waren.... Aangezien wij momenteel in casa Stillewateren zitten
Ik ben ook vrolijk, want ik heb streepjes op mijn rug
ook vrolijk.... iemand vond mij zo lief dat ik zomaar haar paardenharen zweep kado kreeg:):) Wilde er al zo lang een, en nu heb ik er gewoon zomaar een!!:):):) helemaal happy mee:) hangt nu boven te druipen na een goede wasbeurt.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Zelf ben ik ook vrolijk. Gister was er open huizen dag en sandra en ik zijn dus bij een paar huizen langs geweest ter orientatie wat we zouden kunnen kopen voor het geld dat we zouden kunnen lenen.
Maar nu hebben we totaal onverwacht een super leuk huisje gezien waar we spontaan verliefd op zijn geworden :smiley_panic: :smiley_panic:
Damn! I've got some legs. Als ik die knieën beetje bedek met een legging, of kousen of iets mistaan van die short shorts niet eens.... (helaas mijn maat niet meer in voorraad, die staan nu nog op het verlanglijstje) [/egotrip]
Eindelijk eens een dag niet misselijk. Niet minder misselijk of het gaat wel, maar gewoon niet misselijk. En op tijd mijn bed uit, en energie om direct met de dingen op mijn to-do lijst te beginnen in plaats van tot ver in de middag bezig zijn met energie verzamelen om uberhaupt naar to-do lijst te kijken.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You