WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
nijntje

Re: WS valt af!

Bericht door nijntje »

Wauw, wat goed Lotus!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Goed bezif lotus.
Ik ben al maanden niks afgevallen, terwijl ik niks anders doe dan normaal. Een vriendin die er voor gestudeerd heeft, adviseerde om toch weer het bewegen-ding te proberen. Dus. Ik kon vandaag echt uitslapen tot elf uur, maar ben nu (bijna) klaar om te gaan hardlopen. Nog geen zin, maar hoop dat t werkt.
Maanden voor niks dieeten is ook niet leuk.
kitten

Bericht door kitten »

Damn, lotus! :D Goed joh!!

En tessie, respect voor je volharding! Als iemand het verdient af te vallen, ben jij het!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Thnx kitten, lief van je!
Net terug van les 2 met evy. Was vermoeiend maar op zich wel lekker. Ik snap niet waarom ik het nooit wil doen, terwijl ik wéét dat ik het eigenlijk best leuk vind. En dat het achteraf gewoon goed voelt.
Nou, hopen dat het werkt ook maar.

Het helpt in elk geval voor mn andere goede voornemen, dat was nl voor het eind van het jaar een uur kunnen lopen met max 1 wandelpauze van 1 of 2 minuten in het midden.
Emmy

Bericht door Emmy »

Zie je lotus, uiteindelijk gaat het wel goedkomen.
Jammer tessie, dat het ff niet wil lukken. Hopelijk gaat het binnenkort weer wat beter.

Hier gaat het nu heel langzaam, lees slechts 2 ons sinds vorige week. Maar dat is ook eigenlijk alleen maar goed. Ik ben nu natuurlijk herstellende van mijn hernia operatie en ik merk dat mijn lichaam gewoon echt meer voedsel/energie nodig heeft om te kunnen herstellen. Ik eet meer, maar ik snoep ook wel wat extra en toch ga ik iedere week weer ietsjes omlaag.
Herstel is nu nog belangrijker dan afvallen natuurlijk. Zo lang ik in ieder geval maar niet aankom, dan vind ik het helemaal prima op dit moment.
kitten

Bericht door kitten »

rennen.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Zooooo herkenbaar! :mrgreen:
MILF :grin_ani:
artemis

Bericht door artemis »

Goed zeg lotus!
En hoop dat het hardlopen je helpt tessie!
seleena

Bericht door seleena »

Gefeliciteerd met je -10 lotus!! Wauw super goed hee! :static:

@tessie ik hoop dat het hardlopen voor je werkt! Ik denk zelf van wel :)
Intussen heb ik ook echt mogen ontdenken dat bij afvallen zeker bewegen hoort.
Maar kies wel iets wat je echt leuk vindt en daardoor kan volhouden.
Het kwartje is gevallen en ik zweer er bij nu lol.

Ik ga van 2 keer per week zumba naar 3 keer, kheb voor nu mijn ding gevonden :static:
En een energie dat ik heb niet te doen gewoon! Ben soms echt hyperdepieper :lol:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

Vanmorgen stond er 115,5 kg op de weegschaal. :)
Na een hele tijd alleen maar groene pijltjes in mijn app gezien te hebben staat stond er vanmorgen een zwart bolletje, wat betekent dat ik gelijk ben gebleven en niet afgevallen.
Dat valt me gelukkig nog mee aangezien ik al met 1 been in mijn eigen valkuil stond. Tijdens de afgelopen periode had ik best veel stress waardoor ik 's avonds mezelf steeds beloonde met iets lekkers, onder het mom van goed gewerkt, eet iets lekkers. Nadat ik mijn afstudeeronderzoek heb ingeleverd op 16 mei veranderde het in "ik heb niks te doen en mijn maag geeft signalen" soort van eten uit verveling/troost/beloning en dan niet alleen snoepen of vettige zooi van chips maar ook brood en avondeten enz.

Dat kwartje viel dit weekend gelukkig dat ik daarin begon te verzanden en het zou zo fucking zonde zijn als ik nu weer aan zou komen terwijl ik al zo goed op weg was. Ik heb net bij het boodschappen doen ook bewust appels en bananen gekocht dat als ik overdag zin krijg om te snoepen ik daar iets van kan pakken, zonder schuldgevoel achteraf. :)

Daarnaast moet ik mezelf weer naar de sportschool schoppen, ik heb er nu weer alle tijd voor (heb eigenlijk tijd over).
Feline gaf me ook de tip om elke keer als ik de behoefte voelde om te gaan snoepen anders een rondje te gaan lopen of iig iets afleidends doen. Jammer dat het weer niet mee werkt anders had ik ook mijn skates kunnen onderbinden. Daarbij werkt de regen ook niet mee omdat dan met de fiets naar de sportschool gaan niet echt hoog op het favorietenlijstje staat. (auto is stuk :( )
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Whhahaha kitten! Leukkkk en zooooo herkenbaar!!
nijntje

Bericht door nijntje »

mijn sportcentrum gaat morgen toch weer open :static: :static:

Vanaf dinsdag maar weer ook daadwerkelijk punten bijhouden enzo. Ik ben al 3 weken in de dip qua bijhouden. En da's niet goed...
Pluu

Bericht door Pluu »

Ik baal als een stekker. Ik ben sinds een dag of 2-3 weer bezig met serieus proberen af te vallen.. en sinds een dag of 2-3 onmogelijk en hysterisch. Heel stom, ik heb altijd al last gehad van mijn schommelende glucosespiegel, maar ik koppelde die twee vandaag pas. :nopompom:

Het is dus echt wel een groot probleem, want als ik zo door ga als ik deed kom ik langzaam steeds meer aan, en ik heb al morbide obesitas en wil graag gezond blijven (en liefst ook weer leuke kleren passen en mijn oude korsetten). Dus ik moet echt wel afvallen. Maar als ik dus ga lijnen dan krijg ik een glucosetekort en dan ben ik écht onmogelijk. Als in, ik kan normaal babygedrag van Kotertje totaal niet hebben, ik wordt helemaal gek als hij veel huilt en irritant is. En nouja, dat zijn babies van 1 nou eenmaal wel eens. En op het moment krijgt hij volgens mij weer een tandje, dus het is weer feest met hem.

Ik hoop dat mijn glucosespiegels snel een beetje stabiliseren. Mijn ervaring is dat als ik een tijd minder suiker eet, ik ook minder gevoelig wordt voor een wisselende suikerspiegel, en dus niet zulke grote dips meer krijg als ik iets te laat eet. Maar op het moment is het dus echt drama, terwijl ik niet eens heel streng dieet. :nopompom: Ik eet 6 boterhammen per dag, 1-2 stuk fruit, en warm eten. Ik zou nog kunnen proberen om wat ik eet iets meer te spreiden, maar verder weet ik niet meer wat ik anders nog kan doen.. als ik meer eet dan dit dan val ik niet af. :(

Ow en sporten doe ik ook al.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Je eten spreiden is zeker niet een slecht idee. Ik heb ergens gehoord dat het goed is om om de 2 uur wat te eten, dan zou je bloedsuikerspiegel moeten stabiliseren. En dan kan dat eten ook gewoon een stuk fruit zijn of wat snoeptomaatjes.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Misschien heb je er iets aan om af te vallen onder begeleiding van WW/coach/diëtiste/whatever? Tis maar een idee, maar misschien is het beter vol te houden als iemand anders er structuur in aanbrengt.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie