Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Sabrina

Re: Vrolijk!

Bericht door Sabrina »

tessie schreef::shock: Ik wist helemaal niet dat dat er was, daar had ik écht heel graag bij willen zijn! Ben nu aan het kijken waar ik de dvd kan pre-orderen!
Amazon.co.uk heeft 'm sowieso, ik heb 'm al gepre-orderd (zowel de dvd als de bluray trouwens, al heb ik nog geen blurayspeler)! Zonde dat je 't gemist hebt!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Klinkt goeeehoeeed Sabrina!!
MILF :grin_ani:
curious

Bericht door curious »

oeh Sabrina ... klinkt erg goed ... ga ook ff speuren .. want the Phanton is ook veruit de mooiste musical die ik ooit gezien heb!!
chell

Bericht door chell »

Vrijdag afgesproken met "Meneer Frambozentaart", de fotograaf die bij Mack en Laura op het feestje was. Studio bekijken (en kwijlen dus) en brainstormen om samen met een model te gaan shooten. Yay!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Leuk!
**Self Rescuing Princess**
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Super!!!
chell

Bericht door chell »

Ja, ik vind het echt tof! Ik had eerst nog zoiets van "yeah right, je zegt nu leuk dat je samen iets wilt doen, maar dat gaat vast nooit gebeuren, want ik ben maar een prutster", maar hij mailde nu dus echt specifiek om iets af te spreken.

Alleen nog een model ;) (interesse Gilraen? :D)
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

ja!!!!!!! :) (wel ook even met Hertz overleggen dan)

Hij heeft ook al contact opgenomen met Hertz. En ik weet niet hoe hij het doet, maar Hertz vond het leuk. Hij zei wel van "ja eerst even zo nog wat kletsen want ik spreek niet graag af", maar hij vertelde mij wel al van dat het leuk was! Verder zei meneer framboos ook dat ik maar eens moest laten weten als ik in arnhem ben, maar dat komt niet veel voor dus...
Olleke

Bericht door Olleke »

Binnenkort zien we Gille als een internationaal model en chell als wereldberoemde fotograaf :banana:
Boefje

Bericht door Boefje »

Jahaaaaa! Cursus naaitechnieken en patroontekenen aangevraagd. Ik heb gewoon serieus een nieuwe uitdaging nodig. Mijn baan is toch klote (*is aan het zoeken naar ander werk*) en de 12-sterren-sudoku's komen ondertussen mijn neus uit. :mrgreen:
Nu nog een naaimachine, dat wel... :lol:
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Go chell, gille & (LOL) mr franbozentaart! :static: Ben benieuwd naar het resultaat! Wat leuk dat jullie door ons feestje elkaar ontmoet hebben :)

Wij zitten hier na een eh, interessant weekend nog lekker op een roze wolk. :lol: :mrgreen: :icon_biggrin:
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Mja verwacht er nog maar niet teveel van. Hertz is voorlopig niet eens. Gille wordt nooit een internationaal model hoor! Is ze veel te klein voor :)
chell

Bericht door chell »

En ik betwijfel of ik ooit wereldberoemd fotografe word ;) Ik zou al erg tevreden zijn als ik mn brood er mee kan verdienen ;)
Olleke

Bericht door Olleke »

Mensen, mensen... Een beetje dromen en wat fantasie mag wel, hé 8-)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

@Boefje: Als je nou op een gegeven moment ook kleren zát hebt voor jezelf en D-D, dan weet ik nog wel iemand die zichzelf als paspop aanbied. :mrgreen:

*Wijst op zichzelf*. :icon_biggrin:
MILF :grin_ani:
Plaats reactie