Ongecontroleerde rant topic!
- juffie
- Site Admin
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Aaaargh! Net eventjes een uurtje buiten gezeten, heerlijk tijdens een zwoele avond, maar ik ben opgevreten door de muggen! Ben zeker 5x in mijn voeten en tenen gestoken. En Jeejtje hadden ze vannacht ook al zo te pakken gehad. Kutbeesten!
MILF 

- JJV
..en weer was ik de link met de realiteit/samenleving kwijt...
Ik deed net een testje " bent u koffie liefhebber" .. ja
"drinkt u koffie smaken als espresso, capucino etc" ..NEE, ik drink smaken/soorten als blue mountain of brazil of java ... (alles behalve afrikaanse bonen. vind ik te bitter)
had iets soortgelijks met eenzelfde test (ik krijg Polland onderzoeken, voor leuke kado's) over whiskies..
bent u liefhebber? JA .. noemt u eens wat merken.. nou.. MacAllen.. Aberlour.. Glenlivet...
" kent u famous Grouce"? GETVERDEMME STELLETJE SMEERKEZEN
beetje alsof je een auto'liefhebber' laat vertellen over bugatti, lambourghini en ferrari en dan vraagt of ie de daf ook kent.
t woord 'liefhebber' is zwaar aan t afbreken,
zoveel is zeker.
Ik deed net een testje " bent u koffie liefhebber" .. ja
"drinkt u koffie smaken als espresso, capucino etc" ..NEE, ik drink smaken/soorten als blue mountain of brazil of java ... (alles behalve afrikaanse bonen. vind ik te bitter)
had iets soortgelijks met eenzelfde test (ik krijg Polland onderzoeken, voor leuke kado's) over whiskies..
bent u liefhebber? JA .. noemt u eens wat merken.. nou.. MacAllen.. Aberlour.. Glenlivet...
" kent u famous Grouce"? GETVERDEMME STELLETJE SMEERKEZEN
beetje alsof je een auto'liefhebber' laat vertellen over bugatti, lambourghini en ferrari en dan vraagt of ie de daf ook kent.
t woord 'liefhebber' is zwaar aan t afbreken,
zoveel is zeker.
~\v/~
- kitten
- JJV
- Mack
Ja maar, Dafjes zijn klassiekers, dus cool. Noem dan liever nieuwe meuk zoals een Dacia. (of beledig ik nou weer iemand anders?
)

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gister werden mijn nieuwe wasmachine, vriezer en koelkast bezorgd.
Dat grapje heeft me al bijna 1000 euro gekost, maar als klap op de vuurpijl zou aansluiten op de Electra in de badkamer weer 20 euro extra zijn en het omhangen van de deuren in de koelkast en vriezer zou per deur 15 euro extra zijn. In de winkel zeggen ze het een dat het in de prijs erbij zit en uiteindelijk...grrr.
Volgende keer laat ik alles in de winkel op papier zetten, zwart op wit.
En de bezorgers ook nog van ja, bij concurrent is de service nog slechter en net zo geld belust.
Juist DAAROM was ik met jullie in zee gegaan omdat jullie service volgens jullie zelf veel beter was omdat het in eigen beheer is en blabla.
Service noemen ze dat, Ik betaal al 1000 euro en dan zou ik nog 50 euro extra moeten lappen voor die dingen.
Rot toch een eind op, dan doe ik het mooi zelf samen met mijn vader.
Volgende keer gewoon weer bij de concurrent, daarvan weet ik tenminste dat de bezorging ruk is en dat je veel zelf moet doen maar ze zijn op zijn minst goedkoper ed.
Je wordt toch altijd beduveld waar je bij staat.

Dat grapje heeft me al bijna 1000 euro gekost, maar als klap op de vuurpijl zou aansluiten op de Electra in de badkamer weer 20 euro extra zijn en het omhangen van de deuren in de koelkast en vriezer zou per deur 15 euro extra zijn. In de winkel zeggen ze het een dat het in de prijs erbij zit en uiteindelijk...grrr.
Volgende keer laat ik alles in de winkel op papier zetten, zwart op wit.
En de bezorgers ook nog van ja, bij concurrent is de service nog slechter en net zo geld belust.
Juist DAAROM was ik met jullie in zee gegaan omdat jullie service volgens jullie zelf veel beter was omdat het in eigen beheer is en blabla.
Service noemen ze dat, Ik betaal al 1000 euro en dan zou ik nog 50 euro extra moeten lappen voor die dingen.
Rot toch een eind op, dan doe ik het mooi zelf samen met mijn vader.
Volgende keer gewoon weer bij de concurrent, daarvan weet ik tenminste dat de bezorging ruk is en dat je veel zelf moet doen maar ze zijn op zijn minst goedkoper ed.
Je wordt toch altijd beduveld waar je bij staat.

- Yara
Ik heb net mijn slapende baby uit de kinderwagen moeten halen en deze moeten inklappen om met de bus mee te mogen. Dat alleen wel eens geprobeerd? Niet te doen...
Nu dus een onrustige baby die veel te kort heeft geslapen. Ik weet wel inmiddels dat het zo in de regels van conexxion staat, maar heb het nooit eerder hoeven doen of gezien.
Volgende keer maar met draagdoek of zorgen dat ik de auto heb.
Nu dus een onrustige baby die veel te kort heeft geslapen. Ik weet wel inmiddels dat het zo in de regels van conexxion staat, maar heb het nooit eerder hoeven doen of gezien.
Volgende keer maar met draagdoek of zorgen dat ik de auto heb.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Want je kon niet aan de achterzijde met wagen en al instappen? Raar.
- Yara
Kon wel, mocht niet. Snap er ook niks van. Maar na de bus er voor op een minuut gemist te hebben vond ik nog een half uur wachten op een minder irritante chauffeur ook geen goed plan.
- Daantje
- Contacteer:
Waar zijn die speciale roelstoel/kinderwagenplaatsen dan voor in de bus?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- cinderella
Zeker als je buiten de spits rijdt is het echt wel raar. Tijdens de spits is het ook wel gedoe, maar dan zijn er ook meer mensen die een handje kunnen helpen. Ik zou er een brief voor schrijven en bij geen of slecht antwoord ze aanmelden voor een koude douche.
toen doet er nu niet meer toe
- Ravelijne
- Yara
Er zaten wel 3 andere mensen in de bus.
de rest wilden zeker niet bij zo'n sukkel in de bus? De chauffeur heeft zelf vast zelf geen kinderen 

- Voleuse
Naja dat is gewoon klantje pesten. Slaat echt helemaal nergens op.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa