Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
JerryM

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door JerryM »

hier ook, beetje te onregelmatig geslapen :(
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
leonietje

Bericht door leonietje »

doet ook Jerry knuffelen
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

stomme TNT!!!! Raken ze mijn nieuwe paardenharen zweep die juffie naar me opstuurde kwijt!!!
Moet juffie notabene (hoogzwanger als ze is) allerlei formulieren in gaan vullen. Laten ze gewoon de post niet kwijtraken. Of geen kinky postbodes meer aannemen.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ja. het is echt stom! :donder:
MILF :grin_ani:
iezje

Bericht door iezje »

stem kwijt...
Morgen nog wel lesgeven moet.. ja heel korte uitleg geven maar toch
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Balen iezje! Misschien lesje doventaal geven? Komt een beetje door mijn ongerustheid over wat ik vanmorgen op centraal station in Utrecht zag: Een groep van zo'n 10 fietsters, met gele hesjes aan met Franse teksten dat ze slecht horend zijn. Ze communiceerden met gebaren naar elkaar. Op zich heel leuk dat die mensen zo van vakantie kunnen genieten. Maar midden in een grote drukke stad met allerlei omleidingen/wegopbrekingen, in de regen..... Toch een beetje medelijden.
Geniet van de positieve momenten.
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Je medelijden is niet nodig hoor Peter, over het algemeen zijn doven alerter in het verkeer dan horende mensen ( juist omdat ze het verkeer vaak niet goed horen), daar naast is het visuele opmerkingsvermogen van doven vele malen hoger dan dat van horende mensen. Ik denk dat je er veilig vanuit kan gaan dat ze prima terecht zijn gekomen.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Het ontbreekt me hier in huis aan gelegenheid om eens te gaan zitten en te schrijven in m'n dagboek. Als ik het leesbaar wil houden dan moet ik toch echt fatsoenlijk aan een tafel kunnen zitten. Yay, voor een beperkte fijne motoriek. :nopompom: Maar bijna alle momenten dat ik thuis ben, is de rest van het gezin er ook. Dan is het ook niet lekker schrijven. En er is buiten de eettafel geen bureau of wat dan ook beschikbaar. :eerie:

Dan doet een dagboek zo ineens toch best veel voor je betekenen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Lilith

Bericht door Lilith »

Kun je niet lekker ergens in een café ofzo gaan zitten schrijven? Best wel wat privicy vaak.

(en ik vind mensen die zitten te schrijven atijd heel intelligent en sexy over komen ;) )
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Lilith schreef:Kun je niet lekker ergens in een café ofzo gaan zitten schrijven? Best wel wat privicy vaak.

(en ik vind mensen die zitten te schrijven atijd heel intelligent en sexy over komen ;) )
Cafe heb ik nog niet aan gedacht. Wel de bibliotheek, maar daarvan zijn de openingstijden nogal minimaal. Daar zou ik hooguit twee keer per week een half uurtje kunnen zijn, als ik haast maak. Of cafe's hier werken? 't Zijn allemaal van die altijd drukke dorpskroegen volgens mij.

Ik heb normaal gesproken een keer per week een dag dat ik alleen thuis ben. Mischien moet ik maar gewoon een weekboek bijhouden.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
murron

Bericht door murron »

Is zo'n tafeltje voor laptop niet iets voor je anders? Of zo'n kinder knutseltafeltje voor in de auto? Ontbijt op bed kussen/tafeltje?
subengel

Bericht door subengel »

Mijn moeder heeft -houten-bijzet tafeltjes die je in kunt klappen. Toen ik tijdelijk bij haar woonde gebruikte ik die veel om te schrijven of tekenen.

Mijn enige plek om te schrijven is op mijn computerbureau, maar die ligt vaak te vol en tegen de tijd dat het leeg genoeg is weet ik niet meer wat te schrijven. Dat zou ík moeten aanpassen.... mijn Meester vind het ook wel fijn als ik een dagboek bij hou....
chell

Bericht door chell »

Ik heb een hele, hele, hele hoge verkeersboete gekregen. Eigen schuld zul je misschien denken en ik ben ook de laatste die zal beweren dat ik nooit te hard rijd, maar zóveel?!?

Ik heb echt een probleem, want het is heeeel veel geld.

Kan er bijna wel van huilen. Buh.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik heb geen idee wat boetes kosten tegenwoordig... maar t gaat wel erg snel omhoog geloof ik.... (euros in verhouding tot aantal km te hard)

Balen...
**Self Rescuing Princess**
chell

Bericht door chell »

Het is 31km te hard... bijna 300 euro (op de A4 om 8.45... fucking onmogelijk volgens mij. Plus dat ik geen 140 rij waar je 100 mag...)

*slik*
Plaats reactie