WS valt af!
Re: WS valt af!
ik heb mijn lijnpoging gestopt. We gaan wel zien of het nu de verkeerde kant op gaat, maar ik heb nu niet echt eetlust en moet gewoon nu letten op mijn voeding
- puppie
Ik ben in 3 weken tijd -3,2. Happy hier 

- eireann
- Site Admin
- Crownless
Ik ben gewoon 10 cm buikomvang kwijt sinds maart! WHOOHOO!!! Gewoon tien! Dat is veeeeeel! Gaaf! Mijn taille-omvang is vandaag 'gezond' verklaard. Ik zit niet meer in de risicozone wat dat betreft. Hoera!
Moet wel echt op mijn eiwit en calcium opname gaan letten. Er is toch iets spiermassa verdwenen. Dus sporten en melk drinken.
Moet wel echt op mijn eiwit en calcium opname gaan letten. Er is toch iets spiermassa verdwenen. Dus sporten en melk drinken.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- puppie
Whoohoo!! Go Crownless!!
- juffie
- Site Admin
-
Je ziet er ook enorm goed uit Crownless! (nou was je altijd al een lekker wijf.. maar in dat jurkje zondag, met die taille..omnomnom!)
Neem je ook vitamine D voor de calcium? Ik denk dat je beter dat kan doen dan meer melk gaan drinken.
- skaoot
Woooot goed bezig! En je ziet er ook goed uit 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Crownless
Hoera! Complimentjes! Thanks! (Oi, nu lijk ik net zo'n dramatisch 13 jarig Facebookmeisje dat naar aandacht vist)
Ik ben er zelf ook echt heel blij mee

En nee, ik ga niet aan de vitamine D. Ik haal maar 300 van de 500 gram/ml melkproduct per dag. Een glas melk lost dat op. En dan gaat het meer om de eiwitten en niet zozeer om de calcium (want botmassa is nagenoeg gelijk).
Ik ben er zelf ook echt heel blij mee

De trouwjurk is daarom pas twee weken geleden op maat gemaakt, omdat ik had aangegeven te gaan lijnen. Dus hij is gematcht op de min 10 cm die mijn taille nu is (of nou ja, de 9 nogwat van 2 weken terug). Mag nu niet (veel) meer afvallen tot 3 augustusjuffie schreef:Goed joh! Pas maar op, straks pas je je trouwjurk niet meer!

En nee, ik ga niet aan de vitamine D. Ik haal maar 300 van de 500 gram/ml melkproduct per dag. Een glas melk lost dat op. En dan gaat het meer om de eiwitten en niet zozeer om de calcium (want botmassa is nagenoeg gelijk).
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- juffie
- Site Admin
Ok Crownless het was maar een idee.
Er stond wel iets over calcium in een eerdere post, maar ik ben zoiezo geen voorstander van melk
Maar inderdaad goed bezig!
Er stond wel iets over calcium in een eerdere post, maar ik ben zoiezo geen voorstander van melk

Maar inderdaad goed bezig!
- kitten
Ach, de complimentjes zijn terecht en verdiend hoor.

Je ziet er goed uit Crownless!!
Ik heb mijn WW online opgezegd. Denk dat ik voorlopig zonder verder ga. Was nu al redelijke tijd niets meer aan het bijhouden. Dan is het gewoon zonde van het geld. Al blijf ik voorlopig wel nog regelmatig op de weegschaal stappen.
Ik heb mijn WW online opgezegd. Denk dat ik voorlopig zonder verder ga. Was nu al redelijke tijd niets meer aan het bijhouden. Dan is het gewoon zonde van het geld. Al blijf ik voorlopig wel nog regelmatig op de weegschaal stappen.
ik heb mijn WW oook opgezegd. Denk niet dat het momenteel voor mij goed is om aan de lijn te gaan doen, hoewel ik dit nog niet met mijn arts heb overlegd. Ik blijf mijn gewicht wel in de gaten houden maar dat wordt ook in het ziekenhuis gedaan