WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
kitten

Re: WS valt af!

Bericht door kitten »

Ik kan me voorstellen dat je je prioriteiten anders hebt liggen hoor lotus!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Niet alleen qua prioriteiten, maar ook omdat ik gewoon nu al niet veel eetlust heb en mijn gezondheid wel op peil moet houden.
kitten

Bericht door kitten »

Daarin schiet WW niet tekort. Je moet je punten immers opmaken en ook je vetten en vocht en zo binnen krijgen.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Advies van mijn huisarts was gewoon proberen 3x per dag te eten en dan alleen wat ik echt lekker vind. Hierdoor ga ik vast over mijn punten heen, maar ik zal met de tijd vast wel weer gewicht gaan verliezen (doe ik nu trouwens ook al).
skaoot

Bericht door skaoot »

ben benieuwd of madrid hetzelfde effect als san francisco gaat hebben: lekker eten maar enorm veel lopen (met heuvels) resulteerde in SF in best nog afgevallen... of dat de noms nu enorm winnen :P

en nogmaals wooooot voor crownless want echt goed bezig!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dus. Na een goede 3 weken niet meer tellen waarvan 2 weken met een gemiddelde van een pak koekjes per dag heb ik mijn weegdag verandert naar zaterdag. (anders zou ik nu ook nog 'mogen') Er is 1,8 kilo bijgekomen en die mag er weer af. Ben weer aan het tellen, noteren en opletten.

De overgebleven cornetto's heb ik weggegooid nadat ik er gister 4 naar binnen had geschoven... helft van m'n weekbudget op in 15 minuten.... *schudt hoofd*

Eens kijken of ik de emoties weer los kan koppelen van eten. (Mindfulness helpt! weer mee begonnen, en m'n dagboek gaat ook weer actief worden na 2 weken niks schrijven)
**Self Rescuing Princess**
nijntje

Bericht door nijntje »

Wat goed dat je jezelf weer herpakt!!
artemis

Bericht door artemis »

Goed zeg!
Bij mij is het merkbaar dat er een paar kilo af is.
De broeken die ik zeker een jaar niet meer paste passen weer!
Wel stom van mezelf dat ik toen al niet dacht van hé is mij weegschaal misschien stuk.
Want in die tijd heb ik dus wel nieuwe kleren gekocht die nu iets te los zitten. Inclusief mijn fijne BH's
Maar liever dat dan die paar kilo meer :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Wel weer lastig hoor, de suikerverslaving is erg aan het zeuren om voeding! Koekjes! Ijsjes! ah toe 1-tje? Maar dat kan ik dus niet he, 1-tje.... Dus dan maar niks..
**Self Rescuing Princess**
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Anne, werkt het voor jou om gezonde vervangers te maken? Geblenderde avocado met een eetlepel vla erdoor is een verrassend lekker toetje, bijvoorbeeld. Stukjes bevroren banaan in de blender doet niet onder voor roomijs. Bevroren druiven blijven een beetje sorbet-achtig recht uit de diepvries. Dat soort dingen.
Crownless

Bericht door Crownless »

Voor mij zou het niet werken. Als ik wil emotie-eten en ik knaag dan iets gezonds voel ik me extra zielig en wil ik nòg liever vet en suiker.

Voor mij hielp het om andere troost-dingen te zoeken. De kat aaien. Gaan knutselen. Gaan gamen. Gaan douchen. Bellen gaan blazen op het balkon.

En je lijf moet ook gewoon afkicken van snelle suikers. Hang in there, het wordt vanzelf minder.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
seleena

Bericht door seleena »

Chroom tabletten gaan halen bij de kruidvat Anne :) Doen joh! ;)

Ik ben nu -12 kilo :static: Ben er blij mee! :)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
kitten

Bericht door kitten »

Ik ben nu 3 kilo aangekomen. Eerste maanden stond ik stil en nu ineens 3 kilo. Dat is eigenlijk meer dan nodig (ook gerekend vanaf begin zwangerschap), maar andere dames uit de novembergroep zitten al op 10/12 kilo erbij, dus ergens doe ik toch nog iets goed.

@Anne: hou vol joh!! Je was hartstikke goed bezig, maar je bent er nog niet. Denk aan je toekomstplannen, wees sterk tegen de suikercravings!!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Meer dan nodig kan je op 2 manieren lezen, had het nog minder gekund of was het juist heel erg nodig?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Aankomen is nodig in de zwangerschap. Da's gezond en de baby heeft dat nodig. Afvallen of gelijk blijven is eigenlijk niet goed. Maar ik kom nu meer aan dan de baby of ik nodig hebben. Dus ik moet toch wel meer gaan opletten. Vaker fruit ipv ongezond lekkers en zo.
Plaats reactie