WS valt af!
- Voleuse
Re: WS valt af!
Ok duidelijk! Ik vind 3 kilo heel bescheiden klinken (maar ik weet er niks vanaf
). Tel je nog iets van punten?

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
Nee, ik had de motivatie niet. Als je ziet dat je afvalt, dan helpt dat toch motiveren en ik mocht niet afvallen. 3 kilo is niet veel, maar in totaal is 9 kilo aankomen het ideaal en ik moet nog 4,5 maanden. En op het eind gaat het sneller dan aan het begin. Vorige keren was ik steeds 20 kilo aangekomen en dat is echt teveel. Dat wil ik nu niet meer. Maar ja, toen had ik ook echt alles losgelaten, want "nu mag het".
- eireann
- Site Admin
Voor troosteten werkt het inderdaad niet om te vervangen. Voor honger wel. Maar ik had geen honger.
Net naar de winkel geweest; geen koekjes, geen ijsjes, geen chips, geen cocktailworstjes
Net naar de winkel geweest; geen koekjes, geen ijsjes, geen chips, geen cocktailworstjes

**Self Rescuing Princess**
de perenijsjes (iglo/festini of ah huismerk) vind ik zelf wel erg lekker en maar 1 WW punt per stuk
- Ravelijne
Okay, jammer. Toen ik heel streng low carb at werkte het voor mij om juist te focussen op alle lekkere dingen die ik wel mocht, maar YMMV.
Die perenijsjes zijn lekker, idd. 

Ik moet nu juist zorgen dat ik niet teveel afval. Maximaal 5 kilo per maand is nog goed, bij meer moet ik dat doorgeven aan mijn arts. Maar ik blijf nu redelijk stabiel of val slechts weinig af. In het begin wat meer, maar dat was omdat ik nauwelijks wat at.
- eireann
- Site Admin
Ik hoop wel dat je genoeg blijft eten lotus, want dat vond je eerder ook al lastig.
- puppie
Belangrijk om je weerstand goed te houden lotus, goed hoor, stabiel blijven in deze situatie!
En Anne, daar hebben ze hele mooie flesjes voor, mocht de dokter het nodig achten
Oh ja, en ik ben deze week gelijk gebleven
En Anne, daar hebben ze hele mooie flesjes voor, mocht de dokter het nodig achten

Oh ja, en ik ben deze week gelijk gebleven

- eireann
- Site Admin
Oh ja dat is waar puppie, maar als je het met gewoon eten op pijl kan houden is fijner denk ik.
ik merk dat als ik ontspannen ben een stuk makkelijker eet. Gister bij de picknick heb ik aardig wat lekkernijen van lil gehad en daarbij nog komkommer, chips (voor het broodnodige zout) en een heleboel te drinken. Verder nu vooral rauwkost etc.
- eireann
- Site Admin
aaaahhh het is weer net zo moeilijk als in het begin! Ruim over de dagpunten heen, en toch nu honger... bah... even nog iets eten, met rommelende buik slapen wordt niks.
- eireann
- Site Admin
Laatste dag van eerste week, heb nog 10 weekpunten en 6 beweegpunten over, dat is wel fijn, de eerste keer dat ik begon heeft het ruim twee weken geduurd voor ik weekpunten overhield. Maar nu heb ik honger, moet ik nog naar de winkel en ben ik verdrietig. Ik gok een slechte combi. Ik ga eens op zoek naar WW friendly comfort food.
- Daantje
- Contacteer:
Hoe staat WW tegenover extra pure chocolade? Een reep met 85% cacao geeft een enorme chocokick maar is zó bitter dat je er maar kleine stukjes van eet. 't Is een soort van chocolademasochisme.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Jaaa ik eet daarom zo love choc. Het is helemaal niet zoet, wel lekker, maar na klein stukje ben ik helemaal verzadigd! Ze zijn in verschillende smaken te verkrijgen. Er staat: 'happiness inside' op de verpakking. En er zit een briefje bij met een spreukje.
- cinderella
Daar eten wij met z'n tweetjes dus makkelijk een grote reep van, en ook in m'n eentje is dat wel binnen een uurtje op hoor.Daantje schreef:Hoe staat WW tegenover extra pure chocolade? Een reep met 85% cacao geeft een enorme chocokick maar is zó bitter dat je er maar kleine stukjes van eet. 't Is een soort van chocolademasochisme.
toen doet er nu niet meer toe