reacties op contactadvertenties e.d.

Moet ik hier nou een beschrijving van Humor neerzetten?
Plaats reactie
Boefje

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door Boefje »

Ik moest ook wel lachen om het feit dat hij denkt een onervaren sub aan te spreken om haar dan meteen hardcore erin te willen gooien.
*is het dus eens met unus cella cerebrum* :mrgreen:
stirreke

Bericht door stirreke »

Kreeg ik een 2-tal maanden geleden:

Code: Selecteer alles

Can I be of any service in your quest?

I am a 70 years old widowed master in search of a young female slave or a young female submissive to greatly love ,greatly respect and greatly care for. She will be used with great love in mutual agreement.

My philosophy is that the master is responsible for the happiness of his slave(s) and/or submissive(s) as it was they who chose to put themselves into his care.

In short the master slave/submissive relationship is slave/submissive dependent.

As a very small token of my appreciation of my slave's/submissive's services when I die I will leave in my will to her approx. £100,000.00 to £400,000.00 ($150,000.00 to $600,000.00).

I live in [naam stad ] in the U.K.

My name and address is;
[ naam + adres]

Phone number inside the UK is;
[tel nummer]

Phone number outside the UK is;
[tel nummer]

I can be contacted on;
YAHOO MESSENGER;
ID;
[ID]

My e-mail is;
[huppeldepup]@yahoo.co.uk

PS IQ 132

PPS The token of appreciation is to be accepted at your chosing.
Chris

Bericht door Chris »

Hij zoekt een hoer dus! :lol:
kitten

Bericht door kitten »

Nee, hij zoekt een goedgelovige ziel om op te lichten. ;)
Crownless

Bericht door Crownless »

Een IQ van 132 en dan denken dat mensen je brief niet verdacht vinden?

En dat heerschap dat op dierlijke wijze z'n geursporen wil nalaten lijkt me een beetje wereldvreemd.

Zouden die mails nou echt werken? Ik bedoel, als het nooit werkt zouden die brieven toch niet bestaan? Of krijgen ze er nog iets anders uit? De kick dat iemand t krijgt? De gedachte dat je toch probeert?

Hoe dan ook, bizar.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Chris

Bericht door Chris »

Zijn er ook meer dan genoeg die erin trappen dat wanneer ze 6000 euro storten naar een rekening in Nigeria ze er 6 miljoen voor terug krijgen... Zolang er naïef en verblind door geld volk op de wereld rondloopt zal het prima werken.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Crownless schreef:Zouden die mails nou echt werken? Ik bedoel, als het nooit werkt zouden die brieven toch niet bestaan?
Daar is een geweldige scene over in de serie Taxi. Louie, hoofd dispatcher (gespeeld door Danny Devito) verteld dat in zijn tijd op de taxi, hij een vrouwelijke passagier altijd meenam naar een afgelegen plekje en haar daar de korte maar gerichte vraag stelde: "Wanna fuck?" Een vrouwelijke collega vroeg "En werkte dat?" Zijn antwoord: één keer, van de 13.747 pogingen. :mrgreen:
thaliya

Bericht door thaliya »

Of mss is hij wel gewoon heel erg rijk en kickt hij daarop.

Ik kreeg ooit een reactie van iemand die 400 euro per uur bood om te spelen. Niet op ingegaan in eerste instantie, vond het maar een rare mail. Toevallig kwam ik diezelfde man een paar maanden later irl tegen en in een leuk gesprek kwam ik erachter dat hij dus die van "van de 400 per uur" was.

Hij vertelde dat hij veel geld had en dat hij erop kickte dat iemand met hem speelde voor het geld. Simple as that. En ik was een arme studente en 2 uur later 800 euro rijker. Misschien is dit ook wel zo'n iemand (maar de kans is klein....)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
kitten

Bericht door kitten »

Zwaargeschapen knappe bull zoekt onderdanig sletje voor geile vaste sex relatie waarbij het verwennen van de bull centraal staat. Jij wordt mijn privé sletje alsook mijn prinsesje en draagt steeds sexy stijlvolle kleding en lingerie. Bedoeling is om een vaste relatie op te bouwen waarbij vriendschap, hygiëne, safe, respect en vertrouwen even belangrijk zijn als de seks zelf. Indien het klikt is (breeding) bespreekbaar. Dus als jij vrij kan ontvangen of verplaatsen wanneer ik dat wil. Ik kan mij redelijk goed verplaatsen. Ik ben hetero maar wel gebonden mijn partner weet hier niks van, zie jij het zitten mijn slet te zijn?
Breeding... zal z'n vrouw leuk vinden! :shock:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

bull... Sja als je echt midden in een cuckold relatie zit is kindere krijgen van een ander wel het ultieme verschil, denk ik...

Maar, idd, heftig!
MILF :grin_ani:
Lucifer Morningstar

Bericht door Lucifer Morningstar »

Maar hij zoekt een partner (sletje) voor erbij. Hij zegt nergens dat zij een relatie moet hebben en zijn eigen vrouw mag er niets vanaf weten. Ik zie niet hoe hij dan een Bull is of waar dan die cuckoldrelatie is. Volgens mij gaat hij dan gewoon vreemd.
oeps2

Bericht door oeps2 »

niet alleen vreemdgaan
maar ook nog gezellig een paar kids dr bij :omg:
JerryM

Bericht door JerryM »

zonder de verantwoordelijkheid, want reken niet op enige financiële vergoeding, voor wat dan ook. want hij is geen hoerenlopen, neenee...
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Oh verrek, had niet goed gelezen (mobiel...) en had gelezen dat zijn vrouw er wel vanaf wist. En door het woord bull was ik er maar vanuit gegaan dat zij wel een relatie... *mental note: beter lezen juf!*

Inderdaad... :shock:
MILF :grin_ani:
Wever

Bericht door Wever »

Cuckolding waarbij de huidige partner van niets weet. Hmm...is ook een creatieve manier om het woord "overspel" te omzeilen.

Is ook de eerste keer dat ik iemand zie proberen de ander zowel tot slet als tot prinses probeert te verleiden...in dezelfde zin, dan nog. :lol:
Plaats reactie