dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Voleuse

Re: dromen over ws topic

Bericht door Voleuse »

Ik en Daantje gingen naar pluis op bezoek, want we wilden afscheid nemen voordat ze naar Amerika vertrok. Daantje had een Alice in Wonderland look, met een schattig jurkje en een diadeem in haar haar. In haar handen droeg ze de geurige appeltaart die ze had gebakken.
Pluis woonde in een soort andere wereld, legde Daantje me uit, waarin alles op een sprookje leek. Hoe vond ik het nou, nu ik er was? Ik keek om me heen. We liepen over een straat met kinderkopjes, in de achtergrond speelde filmmuziek, ik vond het best leuk! Naarmate we dichterbij het huis van pluis kwamen, groeiden er steeds minder planten. Toen we voor het huis stonden was er geen grassprietje meer te bekennen, en alle bomen om ons heen waren zwart en kaal als in een griezelfilm. Het huis was een gigantische witte vierkante villa. In de kleine voortuin groeiden enorme pompoenen, maar verder niks, geen onkruid, alleen die megapompoen.

Daantje belde aan, een zware dingdong-deurbel. De man van pluis deed open, maar hij was ook haar butler. Hij had een net pak aan met een strikje. We werden binnengelaten in het huis, Daantje babbelde wat tegen man/butler en daar was ik blij mee, want ik wist niks te zeggen.
Het huis was megadonker. De vloer was van heel donker hout en de ramen waren bedekt met grote bruine gordijnen met een patroontje erop. Alle meubels waren bruin. Pluis kwam de kamer binnen. Ze was kaal en had een lange witte, Cruella De Vil achtige jurk aan. 'Ga jij daar maar zitten' zei ze tegen mij en ze wees op zo'n krukje met wieltjes eronder wat ze in schoenenwinkels altijd hebben. Ik ging daar zitten, een beetje aan de zijkant, terwijl Daantje en pluis wat praatten, ik deed niet mee aan het gesprek. Pluis vertelde dat ze leefden van de watermeloenenbusiness (de pompoenen in de voortuin waren nu dus watermeloenen, foutje in de droom). Dat zou ze wel missen als ze naar Amerika ging, de watermeloenenhandel. Hier in de magische grond groeiden ze zo groot, dat kon nergens anders. Daantje vertelde dat iedereen van WS een liedje voor haar had uitgekozen en op cd had gebrand. 'Oh leuk :roll:' zei pluis 'lekker origineel. Zeg, wanneer gaan jullie eigenlijk weer?'
En voor we het wisten stonden we weer buiten. 'Apart figuur is die pluis' zei ik tegen Daantje terwijl we terug liepen. 'Ja' antwoordde ze 'In mijn herinnering was ze aardiger'.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Vanmiddag droomde ik dat we nog op de camping waren; het bleek dat we als camping gasten verplicht waren om de volkstuintjes te onderhouden en verzorgen zolang we daar waren. En dat had niemand me verteld dus dat wou ik niet. Dus ik deed het niet. En toen werd Chell heel boos en kregen we ruzie :(
**Self Rescuing Princess**
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Voleuse schreef: Daantje had een Alice in Wonderland look, met een schattig jurkje en een diadeem in haar haar. In haar handen droeg ze de geurige appeltaart die ze had gebakken.
I am Daantje and I approve of this message! :biggrin:

Overigens, Pluis *is* heel aardig. :yes:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik geloof ook graag dat ze aardig is, snap niet waarom dat in mijn droom niet zo was :P

En awww, das geen leuke droom anne :hug:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Eindelijk kan ik deze droom posten :mrgreen:. Ik was vroeg wakker, had toen op Fetlife gereageerd en daarna viel ik weer in slaap. Toen droomde ik dit:

Ik was bij mijn oma thuis, op de iPad aan het klooien. Ik had net die reactie op fetlife geplaatst. Toen kreeg ik ineens een email van Frodo in mn inbox. Er stond in: Als jij het zo goed weet, is WS van jou. En daaronder een link. Ik klikte op de link en kwam op WS. Alle berichten waren weg, en ik was ineens de hoofdadmin geworden. Ik schrok me dood! Ik ging snel naar FB en begon een groot groepsgesprek met iedereen die ik van WS ken, juffie,leonietje, anne, en artemis. Juffie reageerde meteen: wtf?? En alle berichten zijn weg??
Ik wou net terug gaan typen toen mn vader binnenkwam: 'Heb jij een forum overgenomen?' vroeg hij boos. 'Hoe weet jij dat?' 'Nou, ik kreeg een mailtje van ene Frodo! Daar stond in dat ik maar goed op mn dochter moest passen, en dat ze mijn hulp wel nodig zou hebben, want een forum leiden is geen lolletje!'
'Dat klopt!' zegt een onbekende stem. En Frodo stapt de kamer binnen. 'Wil je weten waarom ik jou koos?, Hier.' En hij gooit me een lijstje toe:

Voordelen:
- Sexy
- Vrouw
- Heupen

Nadelen:
- Heupen (mijn heupen zijn kennelijk dubbelzinnig)
- Kan niks met computers

'Zie je? zei Fro 'Er zijn meer voordelen dan nadelen'
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Succes dan maar Voleuse :)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

:schater: Dat zou niet goed aflopen.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

WTF!!! :mrgreen:
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

Hahaha, die is briljant!!
Pluu

Bericht door Pluu »

Grappige droom! De eerstvolgende forumcrash weten we waar het aan ligt! Voleuses heupen. Het zijn ook wel erg mooie heupen...

Ik heb een tijdje geleden ook een bizarre droom gehad, ook nog geen tijd gehad om hem te posten. Hij ging over Kitten. Kitten had een petitie opgezet waarin ze de kamer oproept om te gaan praten over een nieuw wetsvoorstel. Alle kinderen die homo zijn zouden van hun oorspronkelijke ouders afgenomen moeten worden en opgevoed door een homostel. In mijn droom was het kennelijk vanaf een jaar of 7-8 mogelijk om te testen of een kind homo zou worden (iets met een hersenscan). Kitten haar redenatie was dat homokinderen in een heterogezin geen goed homo-rolmodel zouden hebben.

Ik wilde niet tekenen, want ik vond het een idioot idee. Als Kotertje een homo wordt dan wil ik hem echt niet verplicht moeten afstaan!

"Doe niet zo flauw, die wet komt er nooit door." vond Kitten "Maar het is symbolisch dat we het voorstel moeten indienen, als in alle kranten komt dat hier serieus over vergaderd wordt dan weten hetero's ook eens hoe het is als er gezegd wordt dat ze geen goed rolmodel voor hun kind kunnen zijn. Als lesbo's geen zoon kunnen opvoeden en homo's geen dochter omdat er een mannelijk én een vrouwelijk rolmodel moet zijn, nou, dat moet er voor een homo een homo-rolmodel zijn." Kitten snapte niet dat ik haar petitie niet wilde tekenen, ongeacht of hij kans maakte of niet.
kitten

Bericht door kitten »

Best een idee! :P
nijntje

Bericht door nijntje »

Ik vind het een briljante droom! En wel goed om op die manier mensen aan het denken te zetten!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Ik droomde dat ik naar Anne toe ging. En het openbaar vervoer duurde heel lang, dus zou ik op de fiets gaan, want dat was maar een uurtje fietsen. Ik ging naar Anne omdat zij een hele kinderboerderij aan dieren in haar tuin had en die moesten allemaal dagelijks geaaid worden en daar kwam zij niet aan toe want ze moest naar allerlei WS-feestjes en daarvoor moest ze kleren naaien. Bovendien had ze van colet gehoord dat ik goed met dieren overweg kon, want die was ooit bij mij geweest met een gans.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Awww, lieve droom!
chell

Bericht door chell »

Ik had dit topic een hele tijd niet gelezen en moet me nu echt inhouden om niet keihard te gaan zitten lachen op mijn werk.

En awww, Anne, wat stom dat we ruzie hadden :(
Plaats reactie