de oneindige vraag

Voor het kind in ons :)
Heerscher-vd-nacht

Re: de oneindige vraag

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Nee

Hoeveel dienbladen heb je in huis?
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

LOL! :lol:
2 voor zover ik weet. Een staat vol met flesjes en potjes van dingen die we veel gebruiken, zodat het voor het grijpen staat, maar toch verplaatsbaar is (limonade, suiker, azijn, sausjes, zout, peper, enz). En de ander wordt af en toe gebruikt om iets van a naar b te krijgen (thee met honing voor iemand die boven ziek op bed ligt enzo).

Hoeveel taartscheppen heb je in huis? Als je geen taartschep hebt, wat gebruik je dan als taartschep?
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Ik heb geen taartschep, wel een visschep, een hele mooie, maar die gebruik ik nooit. Ik gebruik een kaasschaaf als taartschep.

Draag je een schort tijdens het koken? :yummie:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

cmeermin schreef:Draag je een schort tijdens het koken? :yummie:
Soms, afhankelijk van wat ik kook en of ik mijn kleren absoluut schoon wil houden. (en dat voor iemand met een maidfetish ;))

Geef jij veel om keukengadgets?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
cinderella

Bericht door cinderella »

Helaas wel, de keuken is in ieder geval te klein. Ik gebruik ze daarom ook te weinig: geen ruimte om echt lekker te kokkerellen.

Hoeveel dagen houden we nog mooi weer?
toen doet er nu niet meer toe
dbj

Bericht door dbj »

Als je het weer van vandaag "mooi weer" noemt, dan houden we dat nog twee dagen volgens de weerberichtvoorspellers...

Heb je een OV-chipcard èn gebruik je die ook?
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik heb 'm en gebruik 'm dagelijks. Het systeem is voor heel veel verbeteringen vatbaar maar is op zich handig dat je met één kaart in trein én bus terecht kan. Ik hoef niet meer apart buskaarten te kopen, dat is wel handig.

Reis je veel met het OV of ben je een verstokte automobilist?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik heb geen auto en mijn ouders ook al niet, ik heb in mijn leven maar heeel weinig in auto's gezeten dus. Mijn rijbewijs halen hoef ik niet zo nodig. Een auto kan ik toch nog lang niet betalen en multitasken/motoriek is niet zo mijn ding :P. Als ik volwassen en rijk ben gooi ik er wel een spoedcursusje tegenaan.

Heb jij een rijbewijs? En waarom heb je die niet/heb je toendertijd besloten m te gaan halen?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
dbj

Bericht door dbj »

Yep. Zowel voor auto + aanhanger alsook motor :static:
Destijds behaald vanwege woon/werkverkeer; werkte destijds full-time.

Volg je in jouw kledingkeuze de mode en trents?
Mack

Bericht door Mack »

Yep. Maar eigenlijk alleen mijn eigen mode en mijn eigen trent. Wel zo rustig. :clown:

Wat voor kleding vind jij over het algemeen het meest sexy bij een meisje en wat voor bij een jongen?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Oh dat verschilt heel erg, wat iemand staat. Over het algemeen vind ik iemand sexy als hij een beetje een eigen stijl heeft. Mensen die de trends volgen (gescheurde jeans of Uggs dragen alleen omdat iedereen dat doet) vind ik meestal vreselijk onsexy. Maar mensen die elke dag bandshirts en Overseas dragen omdat de rest van de metalscene dat doet dus ook (al vond ik dat als tiener vreselijk alternatief en gewaagd :clown:).

Leuke vraag, ik schuif m door :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Korsetten. Op beiden. :inluv:

Ik laat 'm ook nog een keer staan.
kitten

Bericht door kitten »

Voor mezelf, corsetten! Kousen, jarretels, hakken, rokken, maar vooral corsetten.
Voor mannen: een leren lange broek, kilt/mannenrok, kisten. En bij Dreamer zijn uniform.

Welke kleur heeft het troostbankje?
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Het troostbankje heeft geen kleur, maar zit gewoon superlekker, er ligt en dekentje op waar je lekker onder kan gaan zitten zielig zijn, en kussentjes waar je je helemaal lekker in kan nestelen. O, en er staat een tafeltje met thee en chocolade (veeeeel chocolade) vlakbij. En er zit natuurlijk een hele lading ws-mensen op de bank om over bolletjes te aaien en te troosten:D Zodoende heeft het troostbankje alle kleuren van de regenboog :mrgreen:

eh, ik schuif m nog even door :bloos: kan even geen vraag verzinnen
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

:inluv: :inluv: Ooh jaaaa korsetten :inluv: :inluv: De jarratelles komem ook nog wel.

Het troostbankje is een grote zachte hele diepe bank waar zelfs ik met mijn voeten de vloer niet meer kan raken. Hij is chocolade bruin en ligt vol met kussens en warme zachte dekens.

Heb je liever een zacht bed waar je in wegzakt, of iets stevigs?
Plaats reactie