Vrolijk!
- Voleuse
Re: Vrolijk!
Toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren zijn we ook naar zon theetuin gegaan. Supermooi!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
-
Parijs was fantastisch! Veel lol gehad, veel foto's gemaakt, veel gelopen, maar ook ontspannen, veel te weinig geslapen, krassen op m'n rug, elkaar nog wat beter leren kennen
En nu weer thuis en vol in de stress

En nu weer thuis en vol in de stress

- miss_meeko
Client van mijn werk heeft 2 tickets voor de generale repetitie van Wicked! gewonnen. Die is al morgen en ik mag mee :icon_biggrin: Soms is mijn werk echt superleuk!
O, da's is zeker leuk. Veel plezier morgen.miss_meeko schreef:Client van mijn werk heeft 2 tickets voor de generale repetitie van Wicked! gewonnen. Die is al morgen en ik mag mee :icon_biggrin: Soms is mijn werk echt superleuk!
- miss_meeko
Dank je wel!
De reden voor haar keuze was wel grappig: Ja, want het is al bijna, en ik heb geen vervoer en jij hebt een auto! Maar daarna kwam toch ook wel de opmerking dat ik ook van musicals hou en dat het dan ook wel gezellig is.
De reden voor haar keuze was wel grappig: Ja, want het is al bijna, en ik heb geen vervoer en jij hebt een auto! Maar daarna kwam toch ook wel de opmerking dat ik ook van musicals hou en dat het dan ook wel gezellig is.
- Daantje
- Contacteer:
Wat voor werk doe je dan eigenlijk Meeko?
Ik ben gewoon vrolijk en in goede bui zonder directe aanleiding.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- eireann
- Site Admin
Om de rolverdeling voor de voorstelling verder rond te krijgen wordt een klein groepje vanavond gevraagd te komen werken met de dirigent. En ik mag ook! Nog geen duidelijkheid, maar wel fijn dat ik iig 'door' ben en niet al in het ensemble zit
spannend!

**Self Rescuing Princess**
- juffie
- Site Admin
- eireann
- Site Admin
Ik ben ook jaloers op Meeko!
Het is een nederlands geschreven eigentijds stuk, combinatie soapserie/rijke mensen die neerkijken op de nieuwe rijken/vreemdgaande mensen enzo. Vrolijk, humor, vlot. Wordt een leuke avond!
(maar stiekum doe ik liever 'bekendere' stukken
)
Het is een nederlands geschreven eigentijds stuk, combinatie soapserie/rijke mensen die neerkijken op de nieuwe rijken/vreemdgaande mensen enzo. Vrolijk, humor, vlot. Wordt een leuke avond!
(maar stiekum doe ik liever 'bekendere' stukken

**Self Rescuing Princess**
- miss_meeko
Vrolijk zijn zonder aanleiding is helemaal fijn!fixertje schreef:Wat voor werk doe je dan eigenlijk Meeko?
@ anne: heel veel succes! En alvast gefeliciteerd dat je door bent!
Ik werk als woonbegeleidster bij een voorziening voor mensen met een verstandelijke beperking en een bijkomende beperking zoals autisme/borderline. Clienten krijgen dan hulp bij het wonen/huishoudelijke zaken maar ook begeleiding bij omgaan met geld, openbaar vervoer, doktersbezoeken, seksuele voorlichting, sociaal netwerk behouden, werk etc. We hebben een paar 1-persoons appartementen en een paar groepswoningen.
- juffie
- Site Admin
- eireann
- Site Admin
- kitten
Yay for fangirls en star fucking spanking!
Go you!!