WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Voleuse

Re: WS valt af!

Bericht door Voleuse »

tessie schreef:Te on-lijnen? Je wil aankomen of hoe moet ik dat zien, Voleuse?
Ja klopt ik heb ondergewicht. Dus ik ben nu aan het caloriën tellen, maar dan om er meer van te eten :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ook success Voleuse! Op je voeding letten is lastig, welke kant je ook op moet op de weegschaal... :) En aankomen met chips en koekjes is zeker niet de bedoeling? :)
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Ik hoop het voor je Yara! Mij valt het eigenlijk reuze mee. Maar ik had bij voorgaande zwangerschappen ook gewoon heel onverstandig gedaan. Een beetje opletten blijkt genoeg.
Laatst gewijzigd door kitten op 16 okt 2013, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik ben een beetje half mee aan het doen; ik probeer er wel op te letten, maar geen WW of wat dan ook. Ik heb nu niet genoeg energie om actief met mijn gewicht bezig te zijn, dus doe ik mijn best om het zo goed mogelijk te doen zonder dat het te belastend is.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Yara

Bericht door Yara »

Tot nu toe lijkt het bij mij ook genoeg, kitten. Wel fijn, dat maakt het makkelijker. Hopelijk blijft dat ook in de (ruim) tweede helft van mijn zwangerschap. :)
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

Mijn lijnen gaat momenteel niet zo goed, ik ben de laatste paar weken aangekomen.
En daar baal ik behoorlijk van ik krijg het alleen momenteel niet gekeerd omdat ik zoveel balletjes omhoog moet houden dat sporten en gezond en goed eten niet echt de prioriteit krijgen.

Ergens weet ik ook wel dat ik dat moet doen, omdat ik me er beter door ga voelen maar het kost ook wel weer veel energie. Zit momenteel niet zo lekker in mijn vel.
baal er ook van dat ik aangekomen ben maar die -30 kilo gaat ook niet zomaar verloren, als ik snel weer het heft in handen neem en krijg
kitten

Bericht door kitten »

Oei, dat moet je inderdaad in de kiem smoren! Afvallen hoeft niet altijd prioriteit te zijn als je veel aan je hoofd hebt, maar het zou zonde zijn van die 30 kilo als je nu weer gaat aankomen. Dat was zo'n geweldige prestatie!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Toch nog wel veel mensen ermee bezig dus! Wel leuk als het hier ook wat drukker weer word, helpt toch ook om elkaar te motiveren.

@anne Ja het is nu wel lastiger om te kiezen wat ik eet. Ik doe dit nu al zo lang, dat het steeds makkelijk was om iets te kiezen. En nu moet ik bij heel veel dingen dan eerst nog gaan checken hoeveel kcal er eigenlijk inzitten. Even opnieuw wennen eraan dus. Ik heb eigenlijk nooit honger, verder dan een wat leeg gevoel in m'n maag (in combi met lichte misseiljkheid) gaat het niet eigenlijk, maar wel heel vaak trek in iets lekkers;-)

@Voleuse Aankomen is volgens mij ook echt moeilijk! Weet je zelf dan ook watvoor dingen je moet eten waardoor je op een verstandige manier aankomt?

@Tigerlilly Oh ja das wel zonde als je weer aankomt na zo'n resultaat. Hoop dat je snel je motivatie weer terugvind!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik ben niet aan het lijnen, maar wel vrij intensief bezig met extra gezond eten om mijn lichaam zo goed mogelijk op de rit te krijgen en houden (een beetje gebaseerd op paleo en Weston Price, maar niet heel streng). Ik lijk er ietsjes van af te vallen (echt maar een heel klein beetje), maar waar ik vooral blij van ben is dat mijn bloedsuiker stabieler lijkt. Niet meer zo gauw duizelig of compleet vaag en van de kaart als ik niet op tijd eet of te veel koolhydraten tegenover te weinig eiwit. En ik heb spontaan bijna geen sugarcravings meer. Dus wel dieet en op eten letten, maar een beetje met andere prioriteiten.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Nouja, ik heb dus een tijdje bijgehouden hoeveel kCal ik binnenkrijg per dag, en dat is gewoon weinig: 600-1200 terwijl het gemiddelde 2000 is. Dus ik ben van plan om gewoon meer te gaan eten van wat ik normaal al eet, extra brood, geen lunch meer overslaan en savonds een extra maaltijd eten. Chips en koekjes zetten verassend weinig zoden aan de dijk, die eet ik al regelmatig namelijk :P.
De oorzaak ligt bij mij ook in mn snelle stofwisseling (ik ben al medisch nagekeken), dus ik zal gewoon meer moeten eten, ook als ik niet direct honger heb.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Wow dat is wel heel weinig ja, beetje crash dieet haha!
Lijkt me best lastig om aan te moeten komen, zeker als dingen als chips en koekjes dus niet eens werken. Om dan te weten wat wel werkt enzo...
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dat is jammer, bij werken koekjes en chips wel.... :) Succes in ieder geval!
**Self Rescuing Princess**
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik moet dringend het roer weer omgooien. Niet perse afvallen, maar ik ben wel ongezond bezig: elke dag wel koekje of iets, regelmatig afhaaleten. Sinds mijn operatie ben ik tijdje gebonden aan microgolf kant en klaar geweest, en nu is het weer heel moeilijk de draad echt op te nemen. Zeker ook met vooruitzicht om binnenkort toch weer opnieuw microgolf kant en klaar te moeten eten. Dat is het enige dat mijn vader voor me (kan) wil kopen en in de microgolf zetten.
leonietje

Bericht door leonietje »

Gilraen kan je zelf al eten koken en in porties in de vriezer gooien? Dan kan je tegen die tijd dat je weer gebonden bent aan magnetron eten in ieder geval je eigen gezonde maaltijden pakken
cinderella

Bericht door cinderella »

Curries (de indiase) en andere stoofschotels lenen zich daar uitstekend voor, en in het ergste geval kun je ook je rijst voorkoken en in porties in de vriezer gooien. Ik zou dan alleen wel ontdooien voor je het in de magnetron gaat gooien.
toen doet er nu niet meer toe
Plaats reactie