Nou ja, ook weer niet zo off-topic, tis toch een relevant probleem voor Castor vrees ik...phedre schreef:dat is hele kromme in de seksbranche... illegaal geld mag niet, legaal geld krijg je niet.... dus hoe krijg je dan ooit het illegale geld eruit... maar.. ik weet.. dat is erg off topic
Oprichting nieuwe SM-club omgeving Eindhoven
Re: Oprichting nieuwe SM-club omgeving Eindhoven
klopt, maar daar hadden we hem al op gewezen..
maar wilde hier niet uitweiden over het kromme van de bibobwet...
maar wilde hier niet uitweiden over het kromme van de bibobwet...
Ik ben in elk geval erg blij met jullie reacties.
Het is heel erg fijn om te zien dat jullie enthousiast meedenken.
Het maakt de kans op het daadwerkelijk realiseren van dit ondernemingsplan alleen maar groter.
Wat betreft de financien ...
Ik persoonlijk blijf goede hoop houden. Ik ga alle mogelijkheden via de officiele instanties napluizen.
Wat dat betreft ben ik iemand die niet snel opgeeft. Pas als alle opties zijn onderzocht en gedubbelcheckt.
Ik ga er zeker geen illegaal geld insteken, want dan doe ik het liever niet.
Het is heel erg fijn om te zien dat jullie enthousiast meedenken.
Het maakt de kans op het daadwerkelijk realiseren van dit ondernemingsplan alleen maar groter.
Wat betreft de financien ...
Ik persoonlijk blijf goede hoop houden. Ik ga alle mogelijkheden via de officiele instanties napluizen.
Wat dat betreft ben ik iemand die niet snel opgeeft. Pas als alle opties zijn onderzocht en gedubbelcheckt.

Lijkt me ook heel verstandig, maar neem bijvoorbeeld pluu's webshop. Heeft ze op een startersdag bij verschillende banken openlijk gevraagd of ze bij hun een zakelijke rekening zou kunnen openen - let wel, geen geld lenen ofzo, gewoon alleen de faciliteiten van een zakelijke bankrekening: Slechts één bank was daar toe bereid. De rest wilde bij voorbaat al niet in zee met bedrijven in de erotische sector.Mr.Castor schreef:Ik persoonlijk blijf goede hoop houden. Ik ga alle mogelijkheden via de officiele instanties napluizen.
ik ben destijds zelfs naar het meldpunt discriminatie gegaan, omdat ik vond dat ik werd gediscrimineerd op basis van werkzaamheden, omdat ze geen rekening wilde openen voor een sexwerker (webcammen). Het heeft allemaal niets uitgehaald, banken mogen klanten weigeren als het indruist tegen hun eigen moraal en beleid.
Zorg dus dat je een rekening hebt voordat je handtekeningen zet en zo, zorg dat je offertes hebt voor bedrijfsmatige verzekeringen die je nodig hebt, waarin de werkzaamheden/aard van het bedrijf staan vermeld, zodat ze nooit naderhand kunnen zeggen dat ze het niet geweten hebben en de offerte weer intrekken. (Bij OOms verzekeringen kan je bijna altijd wel terecht, maar daar zijn de premies nogal hoog, maar ben bang dat je het elders niet onder kunt brengen, tenzij je zo groot gaat worden als yab yum destijds was, want dan zien de banken en maatschappijen toch opeens dollar/eurotekentjes)
Speel in dit geval niet op 100% zeker maar op 100000%.
Zorg dus dat je een rekening hebt voordat je handtekeningen zet en zo, zorg dat je offertes hebt voor bedrijfsmatige verzekeringen die je nodig hebt, waarin de werkzaamheden/aard van het bedrijf staan vermeld, zodat ze nooit naderhand kunnen zeggen dat ze het niet geweten hebben en de offerte weer intrekken. (Bij OOms verzekeringen kan je bijna altijd wel terecht, maar daar zijn de premies nogal hoog, maar ben bang dat je het elders niet onder kunt brengen, tenzij je zo groot gaat worden als yab yum destijds was, want dan zien de banken en maatschappijen toch opeens dollar/eurotekentjes)
Speel in dit geval niet op 100% zeker maar op 100000%.
Ik doe mn best.
Een van de belangrijke dingen is natuiurlijk ook een geschikt pand vinden.
Daar ben ik nu ook mee bezig.
Had een leuk pand gevonden ... is achteraf net 2 weken al verhuurd ...
Een van de belangrijke dingen is natuiurlijk ook een geschikt pand vinden.
Daar ben ik nu ook mee bezig.
Had een leuk pand gevonden ... is achteraf net 2 weken al verhuurd ...

- eireann
- Site Admin
Qua marktonderzoek heb je (hopelijk/neem ik aan) meer gedaan dan een draadje op WS starten toch?
**Self Rescuing Princess**
Ja, dat heb ik idd.
Anders zou ik hier niet zo mee bezig blijven.
Anders zou ik hier niet zo mee bezig blijven.

- kitten
Wat heb je gedaan dan? Hoe gaat dat in zijn werk, laat je dat een bureau doen ofzo?
Wat ik een beetje mis in het verhaal is hoe rendabel het moet zijn ? Is dit je primaire bron van inkomsten ? Als het niet primair om het geld gaat en het moet gewoon kostendekkend zijn, is het al een hele klus om dat voor elkaar te krijgen.
De eerste 6 maanden overleven is het meest lastig, want een vast klantenbestand is wat je voornamelijk zoekt in deze branche. Daar zit je echte kapitaal en een goede naam heb je niet zomaar. De meeste reclame in deze sector gaat mond-op-mond en een leuk websitje is niet genoeg.
Ik denk dat je vooral van tevoren al een samenwerkingsverband moet hebben met mogelijke partners die van de locatie gebruik willen maken, en deels zakelijk betrokken willen zijn. Je krijgt nooit in één keer een “tent†vol.
Als je een maand na de opening achter de bar staat naar lege barkrukken te kijken, ben je al te laat.
Hoe dan ook zal een onderneming als deze gaan vallen onder de erotische bedrijfstak met al het gedoe van dien. Dus dan kun je daar maar beter gebruik van maken op facilitair gebied. Sex sales in ieder geval, BDSM soms.
De eerste 6 maanden overleven is het meest lastig, want een vast klantenbestand is wat je voornamelijk zoekt in deze branche. Daar zit je echte kapitaal en een goede naam heb je niet zomaar. De meeste reclame in deze sector gaat mond-op-mond en een leuk websitje is niet genoeg.
Ik denk dat je vooral van tevoren al een samenwerkingsverband moet hebben met mogelijke partners die van de locatie gebruik willen maken, en deels zakelijk betrokken willen zijn. Je krijgt nooit in één keer een “tent†vol.
Als je een maand na de opening achter de bar staat naar lege barkrukken te kijken, ben je al te laat.
Hoe dan ook zal een onderneming als deze gaan vallen onder de erotische bedrijfstak met al het gedoe van dien. Dus dan kun je daar maar beter gebruik van maken op facilitair gebied. Sex sales in ieder geval, BDSM soms.
Hoi Castor,
Ik wilde 'anders' stemmen maar ik kon mijn stem niet uitbrengen.
Ik hoop dat je meer succes hebt dan ik :-) met mijn BDSMhuis in Drenthe
Ik had persoonlijk als doelgroep een wat ruimere marge genomen, niet alleen voor paren, vandaar dat mijn stem zou zijn geweest: 'anders'.
Maar ja, dat is een (persoonlijke) keuze.
Eindhoven is mij te ver weg plus dat ik niet zou weten waar ik een BDSMpartner vandaan zou moeten plukken, want die heb ik (even) niet.
Toch wens ik je alle succes bij jouw businessplan en hoor graag van je hoe de afloop is!
Ik wilde 'anders' stemmen maar ik kon mijn stem niet uitbrengen.
Ik hoop dat je meer succes hebt dan ik :-) met mijn BDSMhuis in Drenthe

Ik had persoonlijk als doelgroep een wat ruimere marge genomen, niet alleen voor paren, vandaar dat mijn stem zou zijn geweest: 'anders'.
Maar ja, dat is een (persoonlijke) keuze.
Eindhoven is mij te ver weg plus dat ik niet zou weten waar ik een BDSMpartner vandaan zou moeten plukken, want die heb ik (even) niet.
Toch wens ik je alle succes bij jouw businessplan en hoor graag van je hoe de afloop is!
Nog niet gaan juichen, maar je mag wel keihard gaan duimen.
Ik heb binnenkort een orienteringsgesprek bij de Rabobank.
Ik heb binnenkort een orienteringsgesprek bij de Rabobank.
- eireann
- Site Admin
Zekers.
Ze hebben ongeveer een dikke week moeten overleggen, maar belden me vanmiddag toch terug met de vraag om eens langs te komen voor een gesprek.
Ik verwacht er nog niks concreets van maar het is het meest positieve dat ik tot nu toe heb meegemaakt van alle banken waar ik contact mee heb gehad.
Ze hebben ongeveer een dikke week moeten overleggen, maar belden me vanmiddag toch terug met de vraag om eens langs te komen voor een gesprek.
Ik verwacht er nog niks concreets van maar het is het meest positieve dat ik tot nu toe heb meegemaakt van alle banken waar ik contact mee heb gehad.
lekker in de buurt een keer
woohoo