De komende dagen gaat er nog aan het systeem gesleuteld worden maar zodra dat klaar is verdwijnt de oude inlogpagina. In de tussentijd probeert het team in Servië (???) het probleem met de niet meer functionerende activiteitenlijst op te lossen.
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
De boys in Sjanghai hebben het eh... "social network" van WS inmiddels zo goed als lam weten te leggen: Blijkbaar hebben ze hun eigen plugin niet echt getest. De meeste functies daarvan zijn na de integratie domweg uitgeschakeld.
Er is inmiddels een brandmail richting het Verre Oosten verzonden. Daar is het inmiddels al Vrijdag dus ik hoop dat e.e.a. z.s.m. opgelost wordt.
OK, het gansche social network is vannacht opgeblazen. Inmiddels is de boel wel weer onlijn maar de helft van de functies mankeert nog.
Belangrijke mededeling: Als je gaat chatten is momenteel je mail-adres in je profiel te zien. Dat is dan ook het eerste probleem wat opgelost moet gaan worden.
Volgens mij zien wij nog niet een fractie van het werk dat jij erin steekt... Go you!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
*masseert Freaudeau's schouders*
Zo een bietje hulp om weekend door te kunnen gaan sleutelen :icon_biggrin:
Kunde nie wat subjes inhuren om je tijdens het webknoeien te soigneren ?
Misschien biedt iemand zich aan van hier ??
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3