slowchat
- juffie
- Site Admin
Re: slowchat
Ik zit trouwens wel vól spanning te wachten op ervaringen, verslagen en verhalen van de kampeermeet, omdat ik nu al een paar keer heb gelezen dat het zo leuk geweest is.
*Erg benieuwd is*
*Erg benieuwd is*
MILF 

-
Jaaah, de kampeermeet was zeker top! En de verhalen zullen vast snel los komen. Zelf ben ik alweer thuis geweest en onderweg naar elexis.
Kan ik eindelijk mijn kleine meisje weer eens knuffelen
Kan ik eindelijk mijn kleine meisje weer eens knuffelen

Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- juffie
- Site Admin
- kitten
Hallo?? Dit viel niemand op??colet schreef:Goh, ik ga date-topic weer heropenen...morgen heb ik wel een soort van twee dates.
Colet??

Ja, nu denk ik steeds dat de posts van Maaike van juffie komen! Want daar ben ik zo ontzettend aan gewend!juffie schreef:Voor MaaikeOok juf he..

-
Ik heb ruzie met mijn avatar! *pruil*
Waren ze nou eerst echt ook al vierkant? Want ik heb helemaal nergens een vierkante versie van mijn fotootje!
Waren ze nou eerst echt ook al vierkant? Want ik heb helemaal nergens een vierkante versie van mijn fotootje!

- juffie
- Site Admin
1 date heeft ze met mij...kitten schreef:Hallo?? Dit viel niemand op??colet schreef:Goh, ik ga date-topic weer heropenen...morgen heb ik wel een soort van twee dates.
Colet??
Ja, nu denk ik steeds dat de posts van Maaike van juffie komen! Want daar ben ik zo ontzettend aan gewend!juffie schreef:Voor MaaikeOok juf he..

En, ik heb alleen maar voor Maaike het plaatje opgezocht, als een soort van servicesubbie, ik heb zelf een nieuwe avater. Met mijn naam loeigroot erin, dus dat gaat niet mis.

MILF 

-
Ander fotootje dan maar gewoon
Ook wel eens leuk 

- Yara
En het plaatje had ik al als avatar voor de grote crash alleen aangezien mijn pc ook een grote crash had gehad was ik hem zelf kwijt.
Laatst gewijzigd door Yara op 09 aug 2009, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- juffie
- Site Admin
- eireann
- Site Admin
-
Die lens is helemaal niet zo heel groot hoor
Het is mijn 15mm fishje. Alleen issie gemaakt door een vriendinnetje met een andere fish, waardoor de foto enorm vervormt is
en dan is dit dus ook nog eens een uitsnede uit die foto.

- juffie
- Site Admin
-
fisheye
Da's een soort van groothoeklens, maar met een enorme vertekening. Als je het technische verhaal wilt lezen, moet je even googlen
Tis voor veel mensen een soort van 'speelgoedje' omdat ie voor veel foto's niet echt bruikbaar is (de randen worden echt bol), maar je kunt er wel hele coole dingen mee. En ik misbruik 'm ook regelmatig wel gewoon als groothoeklens, omdat ik het effect wel grappig vind.
Deze is er bv. mee gemaakt:

Da's een soort van groothoeklens, maar met een enorme vertekening. Als je het technische verhaal wilt lezen, moet je even googlen

Tis voor veel mensen een soort van 'speelgoedje' omdat ie voor veel foto's niet echt bruikbaar is (de randen worden echt bol), maar je kunt er wel hele coole dingen mee. En ik misbruik 'm ook regelmatig wel gewoon als groothoeklens, omdat ik het effect wel grappig vind.
Deze is er bv. mee gemaakt:

- eireann
- Site Admin