WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Jezebel

Re: WS valt af!

Bericht door Jezebel »

O, dat is vervelend zeg :( Ik vind het zo gaaf dat je gewoon volhoudt! En ik hoop dat ze dan morgen met een advies komt dat wel werkt...
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Bij groupon: weight watchers combipas voor 19 ipv 39 euro.
http://m.groupon.nl/deals/landelijke-de ... v/28854990" onclick="window.open(this.href);return false;
MILF :grin_ani:
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Na een tijdje stil te hebben gestaan doet mijn lichaam nu ook weer eindelijk mee met afvallen en heb eindelijk mijn 20% doel bereikt (tussen 15% en 20% zat deze keer 3 maanden, waarvan 2 maanden heeeeeeeeel langzaam maar de laatste 3 weken lukt het afvallen weer beter). Dus helemaal happy ermee. Nog maar 2 kilo voor ik eindelijk een gezond gewicht heb en 4 kilo voor ik mijn streefgewicht (65 kilo) heb wat bij het begin echt zo onhaalbaar leek :D

Hier trouwens ook complimenten voor Tessie, lijkt me zo moeilijk om vol te houden als je niet de gewenste resultaten krijgt.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

:static: Go you! :static:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Nou. Door het minder calorieen eten 0,7kg (op z'n voordeligst gemeten) aangekomen. Geen advies gehad van de dietiste. Ze wist het ook niet. Hoop gebla alsof het een of andere angst in m'n hoofd is dat ik geen koolhydraten moet eten. Eerst daar dik een kwartier mezelf zitten te verdedigen, tot ik moest huilen en toen hield ze wel op, maar toen wist ze het ook niet meer.
Maar hoef dus ook niet terug te komen.
cinderella

Bericht door cinderella »

Je hormoonwaarden i.v.m. je schildklier zijn opnieuw bepaald sinds je stilstaat neem ik aan?
toen doet er nu niet meer toe
kitten

Bericht door kitten »

Dat was wel erg kansloos dan, die diëtiste... :(
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ja toevallig vandaag ook schildklierwaarden gekregen. Die was prima, maar voor mijn doen te hoog. (zou dus geen rede moeten kunnen zijn om niet af te vallen) Terwijl ie door een verandering in de hoeveelheid medicatie juist wat gezakt zou moeten zijn. Snap er niks van. Maandag afspraak bij de huisarts gemaakt, al weet die er ook nooit wat vanaf.
En die dietiste heeft me voornamelijk een kutgevoel gegeven ipv geholpen :S
artemis

Bericht door artemis »

:( Knuffel!
cinderella

Dat is inderdaad vreemd. Hopelijk is het een reactie op je medicatieverandering en herstelt het zich uiteindelijk.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik slik nu iets meer van hetzelfde medicijn, dus mijn schildklierwaarde zou dan iets omlaag moeten gaan. Het zou hoe dan ook geen invloed moeten hebben op aankomen/afvallen.
En thnx artemis :)
Jezebel

Bericht door Jezebel »

:( krijg het even niet goed geformuleerd, maar ik vind het zo rot voor je Tessie! Ik gun het je echt dat je iets vindt dat wel werkt.
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
cinderella

Slik je dan medicijnen om je calcitocine op peil te houden? Blijft rot hoor, je doet er zo verschrikkelijk veel voor, al vind ik dat je al enorm veel bereikt hebt tot nu toe.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Nee, ik slik gewoon alleen thyrax, omdat mijn schildklier zelf dat schildklierhormoon niet kan aanmaken.
Yara

Bericht door Yara »

Ik val pas af als mijn TSH onder de 1, liefst rond 0,5 is (wat eigenlijk heel laag is). Ik weet niet naar welke streefwaarden jij streeft, maar ik moet dus ook echt van de endocrinoloog onder die 1 blijven. Overigens ben ik dan ook minder moe en voel me algemeen beter, dus dat is ook echt fijner. Ik hoop dat iets meer thyrax helpt bij jou.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Plaats reactie