WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Anstecy

Re: WS valt af!

Bericht door Anstecy »

Hier ook weer aan het afvallen. Ik was zo lekker bezig tot in april kleinste junior werd opgenomen in het ziekenhuis, die week van alles gegeten en daarna erg veel nachtdiensten, wat ook niet goed is voor mijn eetpatroon.
Nu verhuisd, stress veel en veel minder en een gezondere structuur in de week met vaste momenten voor nachtwerk en werk overdag. En ruimte om twee of drie keer in de week te sporten. Dus ik ga er weer voor.
Heb mijn dochter (tweede junior) beloofd dat als ik onder de 80 weeg, we terug gaan naar Parijs om kleren te kopen. Dat willen we in de herfstvakantie proberen. Dus bij alles wat ik in mijn mond wil stoppen, roept zij: "Mama! Parijs!"

Werkt voor mij beter dan WW :)

Oudste junior heeft mij zo van het roken afgeholpen. Beloftes aan mijn kinderen zijn heilig. :clown:

Gaat om een kilo of 15
kitten

Bericht door kitten »

Hm, nee alleen calorieën tellen wil ik liever niet... Bij WW kan ikook zelf toevoegen. Juist dat er zoveel ontbreekt is een irritatie aan de WW app...
kitten

Bericht door kitten »

http://www.ted.com/talks/sandra_aamodt_ ... _work.html

"Doctors don't know of any approach that makes a significant weight loss in a lot of people."

"Let's face it. If diets worked, we'd all be thin already. Why do we keep doing the same thing and expecting different results?"

Oftewel, ik doe er goed aan de zwangerschapskilo's zo snel mogelijk kwijt te raken, maar ik kan het idee ooit slank te zullen zijn maar beter los laten...
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Dat hangt af van je definitie van slank. Echt mager zul je denk ik niet worden nee, maar dat zou ook raar staan met kitten-boobs :).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
seleena

Bericht door seleena »

Voor mij persoonlijk zie ik het niet als diëten, maar ik heb mijn hele levensstijl omgegooid.
Diëten doet mijn denken aan jojo effect enzo, mensen met overgewicht hebben levenslang om op hun gewicht te letten.
Ik ga er voor dat mijn levensstijl omgooien blijvend zal zijn. :yes:
Een crosstrainer kopen staat op mijn verlanglijstje, een investering voor mezelf!
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik heb me vandaag aangemeld voor de ww combipas en heb een afspraak gemaakt met een diëtiste. Ik krijg mezelf even niet in mn eentje op de rit.
**Self Rescuing Princess**
seleena

Bericht door seleena »

Hey waarom doe je dubbel op lieverd?
Probeer de diëtiste eerst eens en dan kan je altijd nog gaan WW-en, toch?
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Omdat ik ww wil gebruiken voor invoeren en support en de diëtiste (maar drie uur vergoed) voor tips om met mn eetblokkade om te gaan.
seleena

Bericht door seleena »

Ke dan, goed plan! Als ik je nog ergens mee kan helpen roept maar hèh. :)
Take me or leave me <3
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik weet niet hoe het met jouw verzekering zit, maar ik kreeg best veel vergoed voor de voedingsconsulent omdat dat viel onder het kopje preventiezorg. misschien geld dat voor jou ook?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Heb ik nagekeken, maar preventiezorg heb ik niet zien staan.. Zal nog eens kijken. :)

Ik zit er nu, vind het moeilijk en confronterend.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Is eetblokkade niet meer iets voor therapie? Lijkt me dat dietiste vooral verstand heeft van voedingsstoffen, niet hoe je je over voedsel voelt. Of bedoel je workarounds zodat je toch gezond eet?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Work arounds :)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ah, okay. Juiste adres dus! :) Hielp het?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Weet ik nog niet :) de 20ste ga ik :)
Plaats reactie