de oneindige vraag

Voor het kind in ons :)
pluis

Re: de oneindige vraag

Bericht door pluis »

"Uuuhhnggghhh"

".. wekker.. wekker.. is dat de eerste of de tweede keer?

..oh, de eerste. Mooi."

*draai om* *knuffelt Lief*

*draai terug, frut met wekker *

*grijpt kleren, douchet, kleedt aan*

*eet handje noten en bessen@

*terug naar boven, meer Liefknuffelen*

"Heej, een penis"

*frutfrut*

"Ooh, leuk.. erectie.."

"Mogge, Lief. Kijk... erectie.. Heb je al zin om wakker te worden?"

*hand job ensues*

"Euh.. ik moet m'n trein halen.. Sorry dat ik het niet kan afmaken. Doe je dat zelf even, sexy ding?"

"Ik ook van jou, tot vanavond!"

:inluv:

Wat is jouw achilleshiel?
Boefje

Bericht door Boefje »

*heeft beeld bij pluis' ochtend* Hihihihihi.

Mijn achilleshiel: perfectionisme. In vette mate. Nu is er niets mis met iets goed willen doen maar het is de overtuiging die erachter zit die me vaker in de hielen bijt dan ik zou willen: ik ben NOOIT goed genoeg.

Oké. Stel je voor. Je doet mee met een Miss World verkiezing.
Jij?
Ja, jij! :D
Dan moet je natuurlijk ergens eens gaan vertellen wat jij denkt dat de wereld nodig heeft om een betere plek te worden.
Standaard antwoord (volgens Miss Congeniality) is natuurlijk: world peace. :mrgreen:
Maar zeg dat je de wedstrijd alleen kunt winnen als je een origineel antwoord moet geven, wat zeg je dan?
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Meer humor en minder mensen die zichzelf serieus nemen.

Heb jij weleens aan een verkiezing meegedaan?
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik vind het best erg dat deze al een hele tijd op pauze staat...

Nee ik heb nooit aan een verkiezing meegedaan.
Je krijgt 2uur de tijd waarin je met niks of niemand rekening moet houden. Wat wil je doen in die twee uur?
Crownless

Bericht door Crownless »

Heel hard schreeuwen, de muziekinstallaties van mijn buren stuk maken, een fles badschuim in een fontein gooien, een computer uit het raam gooien (bij voorkeur op de 20ste etage) en een openbaar toilet verstoppen, omdat het kan!!

Ballenbak of schuimparty?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
puppie

Bericht door puppie »

Schuimparty!
Maar alleen als de temperatuur hoog is :)

Wat is je favoriete weekendbesteding?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Chillen op de bank :). Lekker gamen, breien, misschien koekjes bakken ofzo. Lekker burgerlijk :P

Welke film vond je echt indrukwekkend?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Boefje

Bericht door Boefje »

District 9.
Misschien een beetje vreemd omdat het een science fiction film is, maar hij maakte echt wel indruk. Het verhaal speelt zich af in Zuid Afrika waar een ruimteschip stopt. De aliens zoeken asiel op onze planeet. Ze worden toegelaten maar ze worden als derderangs "insecten" behandeld. De film laat duidelijk een aantal slechte eigenschappen van de mens zien. Dat maakte hem somber. En daarom indrukwekkend.

@Crownless: hier had ik helemaal beeld bij
Crownless schreef:een fles badschuim in een fontein gooien
:mrgreen:

Shit, nu weer een vraag.
Wat is je favoriete seizoen?
kitten

Bericht door kitten »

Lente!! Zonnetje, bloemen, maar nog niet stikheet. Lente... :inluv:

Op hoeveel fora heb je een account, waar je ook daadwerkelijk wel eens komt?
colet

Bericht door colet »

*ook ff offtopic* Ik had ook direct beeld. Beeld van mijn tuin namelijk! OOit gooide een op visite zijnde man bij de buren, Dreft in onze vijver :twisted: . Met fontein inderdaad. En inderdaad je hebt maar een theelepeltje Dreft nodig voor een goed resultaat.
Goed....ik vergeet nooit hoe het eruit zag! Dus ik had direct beeld :)

Op fora? Hmmm :confused: ...ik denk eigenlijk maar twee. De rest is te verwaarlozen.

Wat zijn dingen/zaken/handelingen die jij verwaarloost?
pluis

Bericht door pluis »

Eerlijk? Sociale contacten.

Ik vind mensen heel leuk en lief en aardig. Er zijn best veel mensen waar ik veel om geef. Maar er hoeft maar een zuchtje wind de verkeerde kant op te gaan en mijn zin om ook maar íets buiten mijn eigen hoofd te ondernemen verdwijnt, een hoop zenuwen en onrust achterlatend. Op een heftige dag is zelfs de telefoon opnemen al teveel gevraagd.

Gisteren is een mooi voorbeeld. Over iets minder dan twee weken heb ik een leuke afspraak gepland. Een date. En toevallig was gisteren een absoluut zielzuigende dag op het werk. En dan moet ik me onderweg naar huis écht inhouden om date niet te sms-en met "Sorry, k moet afzeggen. T kan niet." Ik verwacht dat ik die aandrang in de komende tijd nog wel een keer of vijf zal voelen. Ik zal maar elke keer op m'n handen gaan zitten :)

Ik vind het best vervelend, maar het is nu eenmaal zo dat mijn sociale energie het allereerste is wat verdwijnt. Zal ik mee moeten leren leven. En m'n vrienden ook. Door niet teveel afspraken te plannen (eén keer per week, of zo, familiegebeuren incluis) en groepsgebeurens te vermijden, kan ik voorkomen dat ik te veel en te vaak moet afzeggen (want dat is volgens mij nog veel vervelender dan mensen weinig zien: wel afspreken en dan afzeggen).

Waar zou jij wel iemand voor willen inhuren?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

DE AFWAS!!!1!!one

Zijn er nog dingen die je erg raar vind op seksueel gebied?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
colet

Bericht door colet »

*slaat de vraag over*
Mack

Bericht door Mack »

Oh ja, zat.
  • agalmatofilie
    coprofilie
    emetofilie
    macrofilie
    en die rare voorkeur voor latijnse termen... :clown:
Maar ik kan accepteren dat wat ik maar raar vind voor een ander helemaal de 7de hemel kan zijn. En andersom.

Welke sexuele voorkeur vindt je zelfs hier op WS raar (als we sex met kinderen & dieren even in de koelkast zetten)?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
kitten

Bericht door kitten »

Bloed. En dan niet een beetje van een sharpy in sharpies play, maar echt het betere smeerwerk. Daar heb ik dus echt niks mee.

Heb je het koud of warm?
Plaats reactie