slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Pien

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Hopelijk knapt het snel op op Ravelijne.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

@Leonietje Is ook geen verplichting om alles geïndexeerd in je hoofd te houden, maar ik wilde typen 'ik wil wel linken maar ik zit op mobiel', en dat was er nog tussenuit gevallen. :D
Deleted User 1996

Bericht door Deleted User 1996 »

Gisteren was het 1 juli en dat betekend weer de jaarlijkse huurverhoging. Echter, ik heb bezwaar gemaakt geheel volgens de regels en van de woningbouw ook schriftelijk bevestigd gekregen dat mijn bzwaarschrift is doorgestuurd naar de Huurcommissie. Toch wordt de nieuwe huurprijs gewoon in rekening gebracht :shock: Mag dat?

Vorige nacht is er hier in de flat een woningbrand geweest en nu nog steeds hangt er een sterke brandlucht in huis, mijn kleding en was ruikt daar ook naar. Wat is hier tegen te doen? Buiten hangen is geen optie, want de flat staat geheel in de steigers wegens betonrenovatie wat veel stof en gruis geeft. Dat wil ik juist zoveel mogelijk buiten de deur houden en niet ook in mijn kleding krijgen.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Als je bezwaar gegrond wordt verklaard krijg je het weer terug.

Kleren wassen in de machine?
**Self Rescuing Princess**
Deleted User 1996

Bericht door Deleted User 1996 »

eireann schreef: 02 jul 2019, 14:48 Als je bezwaar gegrond wordt verklaard krijg je het weer terug.
Bedankt voor je reactie, hoef ik dus niet gelijk boos te gaan worden.
eireann schreef: 02 jul 2019, 15:21 Kleren wassen in de machine?
Tuurlijk, maar zolang er nog die brandlucht in huis hangt lijkt het me weinig zinvol.
Ik doe wel de ramen open als het ff kan, als het werk stil ligt wegens pauze ofzo, maar helpt heel weinig.
Heb inmiddels gezien dat er politielinten aangebracht zijn rondom die flatwoning, betekend dat waarschijnlijk brandstichting of is dat standaard om nadien met politielint te markeren?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Geen idee, een rondje google zal je vast helpen :)
**Self Rescuing Princess**
cinderella

Bericht door cinderella »

Lijkt me standaard als er onderzoek moet plaatsvinden naar de oorzaak, of om aan te geven dat het onveilig is, of om dieven en ramptoeristen buiten de deur te houden.
toen doet er nu niet meer toe
Mack

Bericht door Mack »

Charles schreef: 02 jul 2019, 14:27 Vorige nacht is er hier in de flat een woningbrand geweest en nu nog steeds hangt er een sterke brandlucht in huis, mijn kleding en was ruikt daar ook naar. Wat is hier tegen te doen? Buiten hangen is geen optie, want de flat staat geheel in de steigers wegens betonrenovatie wat veel stof en gruis geeft. Dat wil ik juist zoveel mogelijk buiten de deur houden en niet ook in mijn kleding krijgen.
Is er een wasserette bij jou in de buurt? Daar kun jij de was ook nog drogen.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Voor komende saunameets: Thermen Houten is vandaag failliet verklaard.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ach! Sauna Brasschaat ook al, vorig jaar. Gaat niet zo goed in de wellness sector?
thaliya

Bericht door thaliya »

Bij Nijmegen is juist in mei een heel nieuw wellness center geopend; Berendonck. Heerlijke sauna!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
lunaaa

Bericht door lunaaa »

In Breda ook nog in maart, ook een fijne! Naam ben ik wijt (en te lui om te checken nu).
skaoot

Bericht door skaoot »

Houten was ook al even niet meer wat het was hoorde ik regelmatig dus dan is dat niet zo raar. Wij ging eerder naar Tilburg nu.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik ben een half jaar terug nog in Houten geweest. Sterk het idee dat ze hard bezuinigden op onderhoud en reparaties. En het was gewoon echt niet druk, op zich fijn, maar van een lege sauna kan de schoorsteen niet roken.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Toch jammer, ik heb leuke herinneringen aan sauna Houten. Maar liefst ga ik naar Saré in Twente. Altijd schoon en netjes en ook nog eens niet te druk :)
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Plaats reactie