WS valt af!
- eireann
- Site Admin
Re: WS valt af!
En nu eten voor mezelf gekookt ondanks dat ik laat thuis was en de pizza al half in de oven had liggen!
**Self Rescuing Princess**
- kitten
Ik sta nog stil. Naar beneden afgerond...
- kitten
Goed van het koken!
- Daantje
- Contacteer:
Niet koken kan soms zo aanlokkelijk zijn. Goed gedaan!eireann schreef:En nu eten voor mezelf gekookt ondanks dat ik laat thuis was en de pizza al half in de oven had liggen!

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Jezebel

There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
-
Goed bezig Anne! Die mooie resultaten maken het ook beter vol te houden.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- seleena
Goed begin Anne!
Mijn gewicht is rare sprongen aan het maken
Vorige week bij de dokter geweest om officieel te wegen en vandaag ook gewogen, kon het niet laten, en ik weeg bijna 3 kilo minder
Mja vrijdag mijn weeg dag maar eens afwachten, denk ik zo..

Mijn gewicht is rare sprongen aan het maken

Vorige week bij de dokter geweest om officieel te wegen en vandaag ook gewogen, kon het niet laten, en ik weeg bijna 3 kilo minder

Mja vrijdag mijn weeg dag maar eens afwachten, denk ik zo..
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- kitten
Ook bij de dokter? Verschillende weegschalen kunnen namelijk makkelijk 3 kilo verschil aangeven.
- eireann
- Site Admin
- seleena
@Kitten bij mijn weegschaal is de bijna -3. Vorige week gaf die van de huisarts hetzelfde aan als die van mij.
Gewoon even afwachten denk ik, volgende week weer bij de huisarts wegen.
Volgende week moet ik mijn regels krijgen, bat-timing want de 27e naar de gyne...
Hèh bah Anne, die rot horrormonen ook
Ik heb bij mezelf gemerkt nu ik 5 dagen in de week sport, dat ik heel veel minder last van PMS heb.
God wat ben ik blij daarom. Ik zou het iedereen aanraden die last van horrormonen heeft.
Gewoon even afwachten denk ik, volgende week weer bij de huisarts wegen.

Volgende week moet ik mijn regels krijgen, bat-timing want de 27e naar de gyne...
Hèh bah Anne, die rot horrormonen ook

Ik heb bij mezelf gemerkt nu ik 5 dagen in de week sport, dat ik heel veel minder last van PMS heb.
God wat ben ik blij daarom. Ik zou het iedereen aanraden die last van horrormonen heeft.
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
5 dagen in de week sporten? Hoe heb je dan nog tijd voor andere dingen?
Ik ga nu 1x in de week zwemmen en dat was al moeilijk plannen.
De snack-cravings tijdens ongesteld worden herken ik ook. Ik eet dan graag wat gedroogde dadels of een handje borrelnootjes. Niet te streng voor jezelf zijn op zo'n moment, want dan heb je het risico dat het even later helemaal mis gaat en je nóg meer eet wat je niet wilt eten.

Ik ga nu 1x in de week zwemmen en dat was al moeilijk plannen.

De snack-cravings tijdens ongesteld worden herken ik ook. Ik eet dan graag wat gedroogde dadels of een handje borrelnootjes. Niet te streng voor jezelf zijn op zo'n moment, want dan heb je het risico dat het even later helemaal mis gaat en je nóg meer eet wat je niet wilt eten.
- seleena
Door niet te mogen werken heb ik heulveul tijd. 
Zo doe ik het ook Xay met mijn snack-cravings maar dan meer met zoete dingen.
En voel me dan ook niet schuldig, en kan me daarna goed herpakken.

Zo doe ik het ook Xay met mijn snack-cravings maar dan meer met zoete dingen.
En voel me dan ook niet schuldig, en kan me daarna goed herpakken.

Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
Toen ik nog intensief aan het afvallen was, was ik zelfs 7 dagen per week in de sportschool te vinden.
En sommige dagen zelfs 2 keer op een dag
Werkte toen ook niet dus vond het eigenlijk ook wel prettig. Niet de hele dag thuis zitten en zo ook sociaal bezig zijn.
En sommige dagen zelfs 2 keer op een dag

Werkte toen ook niet dus vond het eigenlijk ook wel prettig. Niet de hele dag thuis zitten en zo ook sociaal bezig zijn.