*knuffels uitdeelt aan faery, phedre, subengel en ieder die het ook nodig heeft*
Baaldagje:
-kon niet uit bed komen
-nog steeds geen post van Uni examencommissie
-vergeten Kattenzorg te bellen voor kattenoppas (morgen niet vergeten, dus meteen alarmpje gezet)
-slecht gegeten
-besloten te stoppen met badminton omdat het niet te combineren valt met Mick's prikschema door de afstand = lange reistijd. Ik twijfelde sowieso al door contributiekosten & reiskosten gezien mijn beperkte budget en problemen in de groep (aantal badminton-'vrienden' hebben me nogal laten vallen en gekwetst door recht voor mijn neus spelers als reserve te vragen, terwijl ik me had aangeboden en zij gezegd hadden daar ook gebruik van te gaan maken. Sowieso dat ik niet in hun team zit, ging ook al op die manier).
-Er is momenteel nogal wat herrie in de woning hierboven. Daar wordt, geloof ik, al een maandje 's avonds & in het weekend geklust, aangezien er een nieuw iemand intrekt. Geen idee wat ze aan het doen zijn, maar ik hoor vooral veel hard gebonk op hun vloer. Relatief irritant, maar op zich begrijpelijk. Ware het niet dat dat geluid enorm lijkt door te dreunen in mijn hoofd, alsof er ook op mijn kop gebonkt wordt. *nu hoofdpijn heeft* Ik hoop niet dat dit de hele avond zo doorgaat!
Zolang ze maar van de verwarmingsbuizen afblijven. Dat klinkt al helemaal door (lang leve blokverwarming

).
*is al de hele dag haar best aan het doen om positieve punten te zien aan vandaag, maar echt succesvol is het niet en het weegt al helemaal niet op tegen de negatieve punten*
Ik kom niet verder dan: uiteindelijk toch opgestaan, brood gegeten, pillen goed ingenomen, goed voor de katten gezorgd, post gecheckt, tafel klein beetje opgeruimd en gepoogd zinvolle posts te maken - het voelt allemaal alleen niet als positief omdat het "normaal" zulke vanzelfsprekende zaken zijn.
Kortom, baaldag!