Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Voleuse

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Voleuse »

Even goed uitzieken is vaak beter dan half-ziek weer aan het werk gaan. Gun jezelf een dagje beter voelen voordat je weer naar je werk gaat, dan kun je je weer volledig inzetten :). Iedereen heeft wel eens de griep, dat begrijpen ze vast! :hug:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Tuurlijk tuurlijk! Maar de discussie van slecht daglicht etc. leek me niet op het troostbankje passen, en uberhaupt ook niet op WS aangezien Petruss hier niet mee kan praten, snap je. Naja, je snapt het al dus ;)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

chip, tuurlijk mag je dat.... en dat waardeer ik!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
subengel

Bericht door subengel »

Verdrietig of boos..... eigenlijk beide. :nopompom:
Voel me rot/verdrietig dat de logeerpartij van mn pa niet zo heel gezellig is verlopen.... ben boos omdat hij maar niet wil inzien dat ik nou eenmaal ziek ben en bepaalde dingen wel wíl, maar gewoon niet meer kán!

Ik hoop dat Mr DareDevil mn dipje eruit kan krijgen vanavond, desnoods met de flogger net zo lang slaan tot ik het weer van me af kan zetten... :smiley_whip:
faery

Bericht door faery »

Goeie oplossing! (maar wel stom van je vader...)

Mijn kater is na wat slapen in de middag nu veranderd in "gewoon verdrietig", zonder specifieke oorzaak of reden (wat dan weer wel superschattig is, is dat mijn vriendin en ik op precies hetzelfde moment op google-chat riepen dat we verdrietig waren vandaag). Knuffels?
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

jahoor faery:) KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFELS...
en knuffie ook subengel

en thanks allen voor de knuffels afgelopen dagen:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

feary knuffelen jaaaaaaaaa! :hug:
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

*knuffels uitdeelt aan faery, phedre, subengel en ieder die het ook nodig heeft*

Baaldagje:
-kon niet uit bed komen
-nog steeds geen post van Uni examencommissie
-vergeten Kattenzorg te bellen voor kattenoppas (morgen niet vergeten, dus meteen alarmpje gezet)
-slecht gegeten
-besloten te stoppen met badminton omdat het niet te combineren valt met Mick's prikschema door de afstand = lange reistijd. Ik twijfelde sowieso al door contributiekosten & reiskosten gezien mijn beperkte budget en problemen in de groep (aantal badminton-'vrienden' hebben me nogal laten vallen en gekwetst door recht voor mijn neus spelers als reserve te vragen, terwijl ik me had aangeboden en zij gezegd hadden daar ook gebruik van te gaan maken. Sowieso dat ik niet in hun team zit, ging ook al op die manier).
-Er is momenteel nogal wat herrie in de woning hierboven. Daar wordt, geloof ik, al een maandje 's avonds & in het weekend geklust, aangezien er een nieuw iemand intrekt. Geen idee wat ze aan het doen zijn, maar ik hoor vooral veel hard gebonk op hun vloer. Relatief irritant, maar op zich begrijpelijk. Ware het niet dat dat geluid enorm lijkt door te dreunen in mijn hoofd, alsof er ook op mijn kop gebonkt wordt. *nu hoofdpijn heeft* Ik hoop niet dat dit de hele avond zo doorgaat!
Zolang ze maar van de verwarmingsbuizen afblijven. Dat klinkt al helemaal door (lang leve blokverwarming :nopompom: ).

*is al de hele dag haar best aan het doen om positieve punten te zien aan vandaag, maar echt succesvol is het niet en het weegt al helemaal niet op tegen de negatieve punten*
Ik kom niet verder dan: uiteindelijk toch opgestaan, brood gegeten, pillen goed ingenomen, goed voor de katten gezorgd, post gecheckt, tafel klein beetje opgeruimd en gepoogd zinvolle posts te maken - het voelt allemaal alleen niet als positief omdat het "normaal" zulke vanzelfsprekende zaken zijn.

Kortom, baaldag!
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Ahw Feline, dat klinkt echt als "zo'n" dag, buh. Knuffel :hug:
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Knuffel voor Feline :) Ik zal voor je duimen dat het morgen allemaal beter is!

Zelf ook beetje triestig :( Voor het eerst in een week weer alleen slapen, nog steeds beetje ziek en heel moe maar niet kunnen slapen, en me stiekem toch druk maken om iets waarvan ik dacht dat het me niks of niet zoveel deed... Ik wil slapen en ik wil een knuffel, mag ook in andere volgorde, maar dat kan niet, want vriendje/meester woont drie treinuren verderop...
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Thnx Laura & Jezebel!

*doet meteen virtuele knuff en slaapliedje voor Jezebel* :close_knuf:
bibi{T}

Bericht door bibi{T} »

:hug: voor mensen met ellendige dagen en triestige, verdrietige gevoelens, met of zonder aanwijsbare reden.
subengel

Bericht door subengel »

Bedankt voor de knuffels ... heel lief...

Hele dikke :hug: aan iedereen die het kan gebruiken ;)
Crownless

Bericht door Crownless »

Mijn iphone ging maandag stuk... En ik mis m ontzettend. Mijn horloge, mijn wekker, mijn agenda (dat is nog wel het irritantste, ik ben mijn agenda kwijt), mijn 'ff mail checken'... :(

Suf dat je een stom apparaat kunt gaan missen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Helemaal niet suf! Steve Jobs zei 'a computer is a bicycle for your mind'. Als je plots zonder fiets zit, voel je je ook onthand! Tuurlijk mis je dingen die je actieradius vergroten en het leven makkelijker maken, als ze er ineens niet zijn.
Plaats reactie