WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
pluis

Re: WS valt af!

Bericht door pluis »

Nog niet. Ik ga dat evt. nog wel ter sprake brengen na de volgende ronde bloedonderzoek. Ik denk dat ze hier eerst naar wilde kijken omdat zowel mijn moeder, haar moeder en haar broers en zussen allemaal schildklierproblemen hebben. One step at a time, denk ik :P

Wat worden we oud, he? Ik kan me die meet nog goed herinneren.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Die meet was in 2008. :)
MILF :grin_ani:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ja ik wou net zeggen, toen woonde ik net samen met Jay, dus ongeveer 2008 :D

Haaruitval en koppig gewicht heb ik trouwens ook. En ook dus schildklierproblemen en PCOS.
pluis

Bericht door pluis »

Dat valt dan nog mee. Dat is maar zes jaar terug. Hehehe :)

Enne, Tessie, wie weet kom ik dan nog wel eens bij je om advies vragen. Voorlopig moet ik aan nóg meer vitamine D en moet ik over vier weken nog een bloedtest laten doen. K zal eens zien wat eruit komt en wat dokter-lief daar dan mee wil doen.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik heb ook een (ernstig) vitamine D tekort gehad, en toen moest ik echt een speciaal drankje van de dokter met weet ik veel hoeveel keer de normale dagelijkse hoeveelheid (echt 500 keer ofzo) en daarna gewoon elke dag normale vit D pillen die je in de winkel kan kopen. Hoef jij dat niet? Ik begreep dat je met die normale kleine hoeveelheden dat tekort niet kwijt kon raken.

En advies vragen mag altijd hoor!
seleena

Bericht door seleena »

juffie schreef:Die meet was in 2008. :)
Neen het is niet die meet wat ik bedoel. Toen was jij verdwenen uit de scene Juffie. :)
2008 leerde ik hubby kennen en was ik uit de scene dus het is nog way, way back.
Mensen die op de meet waren, Kitten, Heerscher, Wever had hem georganiseerd, ik ging er naar toe samen met Frodo. Eris van de chat was er zelfs. Een Anne! We zijn nog met zijn 4en wat gaan eten heb ik nog foto van Anne! :) Mja en nog een aantal die ik zo ffe niet kan noemen.
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Dat was in 2008. :) Want toen had ik een 'nilla. :)

Echt echt waar, want ik weet nog precies hoe en wat toen want ik las toen wel mee. :)
seleena

Bericht door seleena »

juffie schreef:want ik weet nog precies hoe en wat toen want ik las toen wel mee. :)
Ooooooh gij gluiperd! :slaan: :)
Ik heb de foto opgezocht hij is van 7 maart 2008.
Je hebt gelijk :clown:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik ben een datumautist. :clown:
seleena

Bericht door seleena »

juffie schreef:Ik ben een datumautist. :clown:
Dare you then! Datum van onze showboat uitje? :mrgreen:
Take me or leave me <3
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Augustus 2006. :clown:

Edit: met de show van Pluu waar ze een meisje vastbond aan een bamboestok en bewerkte met kaarsvet en dat meisje werd binnengedragen door een stuk of 4 mannen met gewaden met kappen en daar was Boris er een van. Pluu had toen superkort, blond haar. (Eerste boat, maakte indruk)

En Frodo was toen met viv. :p

(En morgen ga ik ff deze berichten naar de slowchat verkassen wegens ontzettend off-topic) :mrgreen:
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Eigenlijk wil ik ook weer wat kilo's kwijt. Maar ik heb zoooo geen zin! Kortom; gaat hem niet worden, heeft iemand wat motivatie over?
skaoot

Bericht door skaoot »

sorry, alle motivatie hard zelf nodig omdat het nog niet zo opschiet. In iets meer dan een maand bijna 1,5 kilo eraf. Ik hoopte op meer. Maar eraf is eraf.
Toch, go lunaaaa!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Het is ook niet dat het per sé moet, ik heb niet al te veel overgewicht, voel me best goed, maar zou voor het liefst toch een kilo of vijf minder wegen. Ook omdat het hardlopen een steeds serieuzere hobby wordt en minder ballast is makkelijker lopen. Na mijn weekendje Dublin volgende week ga ik in ieder geval stoppen met twee keer opscheppen 's avonds en minderen met bier drinken. Dat zal allebei al schelen. Verder kijken met wat voor maatregelen ik wat kan afvallen.
cinderella

Bericht door cinderella »

Ik zit op -5,5 kg in 3 maanden.
toen doet er nu niet meer toe
Plaats reactie