reacties op contactadvertenties e.d.

Moet ik hier nou een beschrijving van Humor neerzetten?
Plaats reactie
kitten

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door kitten »

Oh, zoe goed had ik het niet eens gelezen eigenlijk... :bloos: Ze wil alleen een kachel?? Niet eens mijn oneindige liefde?? :shock:
Geela

Bericht door Geela »

Manlief zou zeggen: die leest ál wat letters heeft! ;) Mjah bij mij wou ze echt alleen dat ik 'even' een kachel bezorg, een bepaald soort houtkachel van gietijzer.
Crownless

Bericht door Crownless »

Zet nou eens een stuk van die mail hier. bevredig mijn nieuwsgierigheid second opinion over de inhoud! :yes:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Eej, ik had ook al mail van Elena, maar helaasch voor jou Crownless al gedeleted :lol:

Zal hem voortaan meteen hier neerzetten, keej?
MILF :grin_ani:
Wever

Bericht door Wever »

Ik heb er ook eentje in mijn mailbox...

---
hello i was looking around on your pics
and you are soo cute and live in the same state
use and addme on my messengar name madison25adams@hotmail.com
ill be online for a long time
thanks and happy holidays talk soon
i love meeting new people
---

Normaal lees ik dit soort berichten niet, maar doordat de naam tamelijk normaal was (éric jaillon) en ik antwoord verwachtte op een sollicitatie heb ik 'm toch maar geopend - ondanks dat er geen onderwerp gedefinieerd was.

leuke details:
-ik gebruik alleen hotmail voor de mails, en heb dus totaal geen pics whatsoever
-het (niet meegekopieerde) onderschrift maakte duidelijk dat ze (of hij?) van Amerika was
-ik vond het op mijn zakelijk e-mail adres. Ik gebruik het voor 99% voor sollicitatiedoeleinden. Geen idee hoe het van daaruit bij mij terecht komt (ook na jaren is het nog redelijk spamvrij).
kitten

Bericht door kitten »

Ik heb er nog wel eentje van Elena. Ze wil inderdaad geen liefde van me... :nopompom:
Hallo,

Mijn naam is Elena, ik ben 33 jaar oud en ik ben schrijf u vanuit een provincie in Rusland.

Ik werk in de biblio theek en na mijn werk heb ik toegestaan om de computer te geb ruiken wan neer
mogelijk te maken. Ik vond een aantal adressen op het internet, en ik besloot om je te schrijven
deze brief.

Ik heb een dochter 9 jaar oud, haar vader liet ons, en wij wonen samen met mijn moeder.

Als gevolg van de ondra aglijke warme weer deze zomer, bijna alle van de aardappelen en groenten krijgen droog in onze tuin.
Veel van het bos afgebrand. Wij waren gedoemd tot honger, en we hebben allemaal onze kleine bespa ringen op een paar zakjes te kopen
aardappelen voor de komende winter (het is versch rikk elijk, omdat de prijs van aardappelen werd nu 2 - 3 keer duurder dan vorig jaar).

Onlangs verloor mijn moeder job als gevolg van diepe crisis in onze regio en nu onze situatie geworden hopeloos.

Gas en elektric iteit zijn erg duur, en we kunnen het ons niet veroorloven om ons huis Amy warmte meer.

De winter komt eraan en het weer kouder becaming elke dag. De enige mogelijke manier om onze huis te verwarmen is het gebruik van draagbare kachel die warmte uit
het verbranden van hout. We hebben een hout-besparing in onze schuur en deze kachel zal onze Home hele winter zonder kosten voor ons te verwarmen.

Helaas kunnen we niet kopen deze kachel in onze lokale markt, omdat de waarde van deze kachel is 8425 roebel, en het is heel duur voor ons
(Equiv alent van 196 EUR ).

Ik hoop dat u ons kunt helpen. Als u een oude draa gbare brander hebt, en als je het niet meer gebruiken, zullen we heel dankbaar zijn als je het kunt doneren aan ons en
het regelen van vervoer van de kachel op ons (we wonen 200 km van Moskou). Deze kachels zijn vers chillend, zijn ze meestal gemaakt van gietijzer en weegt ongeveer
100 kg.

Elena.

PS. Mijn excuses voor fouten in deze brief heb ik het vertaald met behulp van google-vertaler.
Gelieve te antwoorden in het Engels omdat ik studeerde deze taal op school en ik zal uw boodschap te begrijpen. Dank je.
aimée

Bericht door aimée »

control alt delete.

veel meer ga ik er niet over zeggen.
kitten

Bericht door kitten »

Ik zou control en alt weg laten. :clown:
aimée

Bericht door aimée »

exit indeed..
chell

Bericht door chell »

Ah Elena met haar kachel, ja die heb ik ook al een paar keer gekregen
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

ik heb dit gesprek op geslagen...omdat ik em simpelweg te raar vond.
ik snap niet hoe die hersens van die mensen werken :S

hij: hallo
ik: ...hai
hij: heb je mooie borsten?
ik: ...ooowke...op die fiets..
ik: ja super mooi man en echt ook nog !...nu blij?
hij: je hebt zaadvragende ogen.
ik: nou heel eerlijk lijkt zaad in mijn ogen niet een van de prettigste ervaringen die ik kan hebben.
hij: mag ik je onderspuiten?
ik: nou je woont over de grens zie ik...ik woon midden in nederland...als je zo ver kan komen geef ik je mijn toestemming :)
hij: huh?
ik: meeste mannen kunnen maar een cm. of 10 ofzo...maar jij gaat voor de 200 km....oke...ik zal mijn raam voor je open zetten en dan zie ik morgen wel of het gelukt is.
hij: oke.
ik: slaap lekker he.
hij: slaap lekker.

en ik zie dan graag voor me dat hij nog een kwartier heeft lopen denken....WTF...
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

lol herkenbaar! Ze geraken er nooit eh, de watjes!!!
kitten

Bericht door kitten »

LOL! Die is erg! :mrgreen:
aimée

Bericht door aimée »

tsssss brabbel DOE JE GOED GRINNN
Lilith

Bericht door Lilith »

Hihihi!
Plaats reactie