't zijn de kleine dingen
Re: 't zijn de kleine dingen
Een fijne dag in Utrecht, lekker shirt gescoord, lekker op terrasjes gezeten en als klap op de vuurpijl samen met mijn moeder en Peter lekker gegeten. Weer een dag om in te lijsten.
- Ravelijne
Poes geneest goed, je hebt je nieuwe werkplek al bijna helemaal doorgrond en je bent lief! *knuffels*
Mijn kleine ding van vandaag: de poes kan een kunstje (high five, en dan zet hij zijn pootje tegen je hand). Hij kan het alleen als hij niet teveel afgeleid is, maar hij loopt nu ook zelf naar je toe om het spelletje met je te dien en hij kan het steeds beter.
Mijn kleine ding van vandaag: de poes kan een kunstje (high five, en dan zet hij zijn pootje tegen je hand). Hij kan het alleen als hij niet teveel afgeleid is, maar hij loopt nu ook zelf naar je toe om het spelletje met je te dien en hij kan het steeds beter.

- Voleuse
Olé chips zijn lekker, ik hoef de deur niet uit vandaag, nog maar 2 daagjes tot het feest van het jaar, ik ga straks limonade drinken uit mijn Hello Kitty beker, mijn werk schiet best wel op, de poes ligt lekker warm tegen me aan, ik heb veel om blij over te zijn
.
Edit: Oh, en pantersokken!

Edit: Oh, en pantersokken!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- lunaaa
Ik heb twee mokken gekocht. Eén met daarop "Mr. Right" en één met daarop "Mrs. Always Right"
- skaoot
Awww klinkt lief Ravelijne!
Ik geniet van een bakje aardbeien uit de tuin van mijn ouders, die vriendje gisteravond al in plakjes had gesneden (gisteren ook al gehad, en toen heeft hij een extra bakje gesneden voor mij vandaag, lief!), met wat griekse yoghurt, en een goed gevoel over stage vanmorgen.
Ik geniet van een bakje aardbeien uit de tuin van mijn ouders, die vriendje gisteravond al in plakjes had gesneden (gisteren ook al gehad, en toen heeft hij een extra bakje gesneden voor mij vandaag, lief!), met wat griekse yoghurt, en een goed gevoel over stage vanmorgen.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- eireann
- Site Admin
Bedenken dat er FaceTime op de laptop zit, en dat dat ook op Chalk d'r laptop zit, en dan een uur met beeld over helemaal niks en alles tegelijk kletsen <3
**Self Rescuing Princess**
- kitten
Kopje koffie op bed...
En praten over niet zo kleine dingen.

-
- Contacteer:
Eindelijk weer een middagje & avondje thuis en weer eens zelf koken ipv uiteten of afhaal, na deze heftige en drukke dagen. Nu alleen morgen de laatste loodjes nog en hopelijk wordt het erna weer wat rustiger.
- shareen_G
Het hardlopen weer oppakken en ondanks bleh gevoel toch gaan lopen.
Waar een wil is, is een weg
- Ravelijne
Plantjes die opkomen in de tuin, plantjes die bloeien in de tuin. En de poes die nog steeds 'Highfive!' kan. 

Zomaar een hele mooie bos bloemen krijgen is zo ontzettend fijn.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- shareen_G
Een opgeruimde eettafel. Ik kan het tafelblad weer zien 

Waar een wil is, is een weg
- eireann
- Site Admin
Als je thuis aan komt fietsen de buurvrouw vol overgave horen zingen onder de douche 

**Self Rescuing Princess**