Ik heb voor heel veel dingen ook hun vaste plekje en dat is best fijn. Ik verplaats alleen wel vaker de plekjes waar het dan weer hoort.
Ruim het van la a naar la b enz en dat wisselt nog wel eens. dingen in bakjes en dan de bakjes weer in de la en dan heb ik voor mijn gevoel teveel kleine bakjes en ben ik steeds tig bakjes aan het verplaatsen dus kopen we een grotere bak met meerdere vakjes waar alles dan weer in gaat, Tigerlily ook weer blij...tot dat ze merkt dat ze dan weer een grote bak heeft in de la en om bij de make up te komen eerst de losse compartimenten met de sieraden eruit moet halen enz.

..m.a.w. et is ook nooit goed...
Als ik vroeger mijn kamer moest opruimen werd het altijd eerst een grotere bende voordat alles weer opgeruimd werd alles moest van de planken en uit de lades enz.
Vaak heb ik wel dat ik alles netjes opgeruimd hebt en dat ik even later iets nodig heb wat ik net opgeruimd heb en dus voor de handigheid en netheid natuurlijk helemaal achterin het kastje staat dus eerst alles er weer uit moet en dan weer er terug in..zo onhandig...en als ik mijn bureau "opruim" om eraan te gaan werken dan leg ik dat allemaal op mijn bed en op het moment dat ik moet gaan slapen wordt het weer allemaal op mijn bureau gegooid.
ik kan niet wachten totdat ik een eigen huisje met veeel ruimte heb in plaats van mijn 14 m2 studentenkamer waarbij alles gestapeld en onder het bed en bank gepropt is.. alleen is het die 14 m2 wel makkelijker bij te houden met stoffen en stofzuigen.. ik wil iig nooit in mijn huis vloerbedekking, ik heb het nu in mijn kamer en vind het vreselijk maja..
wat ik zo zag van die flylady moet je elke dag iets poetsen en opruimen.

.niet zo mijn ding..
ik heb meestal ineens last van een ik-moet-nu-poetsen-bui en als ik straks mijn eigen plekje heb ben ik ook de enige die het vies maakt dus dat zal zijn vaart niet lopen...en opruimen hoeft pas echt als het huis eruit ziet alsof er een bom ontploft is...