Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- phedre
- Contacteer:
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
t zit jou ook niet mee he laatstetijd
knufffel en beterschap
knufffel en beterschap
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Nope, het zit helemaal niet zo mee. Maar we moeten er wel weer doorheen.
- phedre
- Contacteer:
gaat je lukken meis....sterkte!!xxxx
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Wat is dat dan voor regelgeving Gilrean dat je niet ziek zou kunnen zijn 2 weken nadat je ziek bent geweest?Gilraen^ schreef:Ik ben ook weer ziek. Net buiten de 2 weken termijn dat ik kon hervallen. Dus ik kan eigenlijk niet thuisblijven van werk tenzij ik me helemaal niet meer kan bewegen. Oorpijn en amper stem is echter niet zo tof als je een groep mensen moet begeleiden!
Ik snap dat je het niet te vaak wil doen als je het kunt voorkomen, lijkt een beetje stom voor werkgevers. Maar ziek is toch ziek?
- eireann
- Site Admin
Dan krijg je de eerste ziekte dagen weer niet betaald, kan duur zijn, dat ziek zijn...
**Self Rescuing Princess**
beterschap gilraen en marijke. Enneh... Fietsen met een longontsteking in de herfst??? Goed dat je toch naar de huisarts bent geweest.
-
- Contacteer:
@ Marijke: juist omdat longontstekingen potentieel dodelijk zijn, wordt men vaak opgenomen. Maar wat ik zei, het kan dus een secundaire infectie zijn door je eerdere griep (= verzwakte afweer > gevoeliger voor bacteriële (super)infectie). Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/longontsteking" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoe dan ook, beterschap!! *blij is dat je naar de huisarts gegaan bent*
@ Gilraen: jij ook heel veel beterschap!!
Hoe dan ook, beterschap!! *blij is dat je naar de huisarts gegaan bent*
@ Gilraen: jij ook heel veel beterschap!!
was dat trouwens peter jan rens met 'wat heb je nou geleerd, spelende vrouw'? Nostalgie 

- Crownless
Oi, dan had ik toch wat meer door moeten pushen dat je naar de huisarts moest. In ieder geval fijn dat je er in drie dagen vanaf bent. Gij bikkel. Maar nu je wat ernstigs onder de leden hebt lukt het misschien beter om je te laten verwennen door Pipper?
In ieder geval, beterschap!
Gille: awww
Das behoorlijk kut zeg. Misschien ook een bezoekje aan de huisarts waard?

In ieder geval, beterschap!
Gille: awww

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Beterschap Gilrean!
grmbl. Mijn date gaat echt gruwelijk laat zijn. Hij komt vanuit Rotterdam, zou bellen/smsen als ie onderweg was, en heeft nog niks laten horen. Hij zou er eerst rond 16uur zijn, maar moest vannacht nog dingen regelen, en wilde dus misschien wat langer slapen. Nu ja... Heb er sowieso weinig zin in, omdat ik me behoorlijk kut voel vandaag, maar als het dan ook nog eens laat wordt
grmbl. Mijn date gaat echt gruwelijk laat zijn. Hij komt vanuit Rotterdam, zou bellen/smsen als ie onderweg was, en heeft nog niks laten horen. Hij zou er eerst rond 16uur zijn, maar moest vannacht nog dingen regelen, en wilde dus misschien wat langer slapen. Nu ja... Heb er sowieso weinig zin in, omdat ik me behoorlijk kut voel vandaag, maar als het dan ook nog eens laat wordt

Mja ik kan wel ziek zijn, maar ik heb geen vast contract. En dat krijg je ook niet als je regelmatig ziek bent, meer nog dan wordt je contract volgende keer gewoon niet verlengd. Ze plakken er dan wel een ander excuus op hoor, geen zorgen, maar zo werkt het in belgie.
Verder toen ik naar werk vertrok deed mijn auto het niet. Naar garage nieuwe batterij en nagel uit band laten verwijderen (hoorde onderweg naar garage een raar geluid). Kwestie dat we alles weer even in 1x krijgen. Nu hopelijk genoeg tegenslag. Maar pas na 4/11 durf ik weer ademhalen. Dan moet mijn ex voorkomen omdat hij zich alsnog in de schulden gewerkt heeft. Dit hoort eigenlijk meer in het ranttopic allemaal vrees ik. Maar ja ik ben er wel serieus verdrietig om!
Verder toen ik naar werk vertrok deed mijn auto het niet. Naar garage nieuwe batterij en nagel uit band laten verwijderen (hoorde onderweg naar garage een raar geluid). Kwestie dat we alles weer even in 1x krijgen. Nu hopelijk genoeg tegenslag. Maar pas na 4/11 durf ik weer ademhalen. Dan moet mijn ex voorkomen omdat hij zich alsnog in de schulden gewerkt heeft. Dit hoort eigenlijk meer in het ranttopic allemaal vrees ik. Maar ja ik ben er wel serieus verdrietig om!
- Ravelijne
Kan ik me voorstellen Gille. Zijn allemaal best wel spannende dingen. *knuff!*
Beterschap Marijke maar goed dat je toch naar de ha bent gegaan.
Jeetje Gilraen zit je allemaal niet mee hé heel veel beterschap en sterkte........ Hoop dat je nu alles weer gehad hebt.
Jeetje Gilraen zit je allemaal niet mee hé heel veel beterschap en sterkte........ Hoop dat je nu alles weer gehad hebt.
Beterschap Gilrean! Geen vast contract hebben maakt het inderdaad niet makkelijker..
-
Knuffff Gilraen! Wat een gedoe allemaal, moet maar eens over zijn hoor bij jou! Je verdient zonnigere tijden