slowchat
- skaoot
Re: slowchat
Klinkt goed leonietje! Yay voor die stap gezet hebben!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Daantje
- Contacteer:
Ik bedacht me net dat ik vandaag wel naar de Barbie film zou willen. Bioscoop gewoon zo goed als vol, alleen de allerslechtste plekken zijn nog vrij. Ik ga volgende week wel.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Voleuse
Ik heb hem gisteren gezien. Was leuk! Niet life changing ofzo, we zijn echt veel te hype met zijn allen dat er weer eens een nieuwe film uitkomt lol, maar wel goed gedaan en vermakelijk.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- skaoot
Ik wil hem ook wel zien! Gewoon lekker vermakelijk is al helemaal goed
Genoeg life changing dingen gehad de laatste tijd haha

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- eireann
- Site Admin
Ik heb vandaag met op kantoor zitten een spier onder mn schouderblad verrekt. Au. En hoe dan?
**Self Rescuing Princess**
- Peter^
- Contacteer:
- Daantje
- Contacteer:
Ik snap dat soort dingen ook nog steeds niet, ik ben ook een held in dat soort blessures. Zoals die keer dat ik twee dagen krom liep en me een nacht lang niet kon omdraaien in bed omdat ik op de bank zat en moest niezen .
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- eireann
- Site Admin
- Crownless
Zo heb ik steeds rugpijn. Ulgh. Blijk niet de enige.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Mack
- Crownless
Het is duidelijk. We hebben geen gezichtsverjongende crème nodig, maar ruggengraat verjongende crème!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
-
Ik heb ook altijd van die rare blessures inderdaad. Zo schoot het ooit vreselijk in mijn rug toen ik een slingertje op de muur plakte en ik heb ook weleens blessures van niezen gehad inderdaad!
Mijn stomste blessure was natuurlijk dat ik mijn knieschijf uit de kom draaide bij het gaan zitten in een vliegtuig. Gevaarlijk, leven.
(dat van dat vliegtuig was wel echt kut, want als ik nu denk aan weer vliegen krijg ik flashbacks en breekt het zweet me direct uit. En in september ga ik vliegen)
Mijn stomste blessure was natuurlijk dat ik mijn knieschijf uit de kom draaide bij het gaan zitten in een vliegtuig. Gevaarlijk, leven.
(dat van dat vliegtuig was wel echt kut, want als ik nu denk aan weer vliegen krijg ik flashbacks en breekt het zweet me direct uit. En in september ga ik vliegen)
- pluis
Ik begrijp dat ik hier alleen maar even een post de slowchat in flikker en dat het makkelijk praten is zo, vanaf een afstandje, maar eh... dat klinkt ontzettend kut en ook als iets waar mogelijk wat aan te doen is. Op een manier anders dan 'gewoon doordouwen en toch doen en dan maar lijden', bedoel ik.
Toegegeven - geen idee hoe haalbaar dat voor september nog is.
We spreken elkaar binnenkort wel even

-
Ik had me eerder niet gerealiseerd dat het misschien wel echt een issue zou worden. Maar moet zeggen dat de excitement over mijn tripje nu al wel een beetje helpt, dus hopelijk helpt het op het moment supreme ook.