Een erectie die tussen de stroken van een gladiatorrok uit piept. Dat is zo ontzettend rukkertje!
Een man in minimalistisch fetisj outfit met van die goedkope slippers (je weet wel, die blauwe met witte streep) vind ik ook een afknapper.
Uberdominant gedrag gecombineerd met 'ik snap switches echt totaal niet, dat kan toch niet, dan ben je toch in de war?' vind ik ook iew. En rascisme. Een nare opmerking over negers/marrokanen/Polen/whatever en ik vind het uitermate lastig nog enig sexapeal te zien.
Wat vind jij een afknapper?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
rustig wakker worden, klein ontbijtje/lunch en daarna knopen (of eigenlijk geknoopt worden). Verder rustig aan want gisteren was een leuk maar vermoeiend dagje
Doe jij rustig aan qua eten als je de dag daarvoor iets te veel gegeten hebt?
Toen ik om 4 uur ochtends thuis kwam van een feestje en om 4,45 nog wakker lag van het feestje van de buurman heb ik mijn ochtendjas en sloffen aangedaan, ben naar de buurman gegaan. Heb hem drie zoenen op z'n wang gegeven, gefeliciteerd met z'n verjaardag, en gevraagd of ik nu mocht slapen.
het was altijd de zomer, lekker warm, buiten in de zon. Nu neig ik meer naar de lente wanneer de zon nog niet zo fel is en alles zo mooi begint te groeien en bloeien