Alle hypotheekpapieren zijn getekend. Moet enkel nog wat papierwerk naar mijn adviseur sturen. (ze moeten mijn hele belastingaangifte hebben en niet alleen de definitieve aanslag). Maar ik voorzie verder geen beren op de weg.
In de trein naar Jay, woooooo!
En vandaag op werk nog een doos bonbons gehad, was over van kerstpakketten en er was verder bijna niemand meer omnomnom. Nou ben ik alleen vergeten die doos mee te nemen...
Maar leuk weekend is begonnen!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Ik heb een echte ws'er gezien. Live . En hij trok ook nog aan m'n haren
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Ik ben gisteren uit geweest met collegas... En ik heb gewoon eentje versierd. Damn! Ik ben trots op mijn skills, dat zou ik vroeger nooooooit van m'n leven gedaan hebben, iemand versieren tijdens het uitgaan. Maar het was zo lekker!! Het is echt een lekker ding! We hebben de hele avond lopen dansen en flirten en steeds dichter bij en tegen elkaar aan en lopen zoenen. Ik heb hem een boner gegeven tijdens het dansen! -trots is-
Next goal; ermee in bed belanden!
Minder tof is dat mijn bankrekening er aan is... was tevens mijn wodka en tequila ontmaagding..
Nou ben ik gewoon ook onwijs aangetrokken tot die jongen hoor, dayumnnn! Ik heb een plotse fetish voor knappe jongemannen die pools tegen me gaan praten. Toen hij pools in mijn oor ging fluisteren -> 1 hoopje Vode. Rawrrrr!!