Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
fran

Re: Vrolijk!

Bericht door fran »

IK BEN VROLIJK! Om veel redenen. :static:

En, morgen vertrekken manlief en ik richting Parijs. Samen met twee lieve vrienden. Ik ben 'weg' tot en met de 31e.

Hele fijne dagen en tot over ruim een week.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

hier ook vrolijk:):) veel gedaan afgelopen week en Phee's krijgt kleur en zo... zo happy:) en zo trots en zo blij. Vandaag paar mensen op bezoek gehad waar ik echt wel even heel erg naar verlangde om hen te knuffelen... even het groot en sterk en stoer zijn loslaten, heel eventjes maar... om daarna weer verder te kunnen.... had dat echt wel ff nodig... nu kan ik wel weer tegen.... YEAHHHHH... zo happy!!!

(en zo vreselijk moe, dus nu twee dagen kerst vieren om dan weer verder te gaan... maar wel heerlijk moe...)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
dbj

Bericht door dbj »

Zag in mijn mailbox dat iemand mij een wenskaart gestuurd had in de vorm van een E-card. Best wel bijzonder en persoonlijk ook; jammer dat mijn foon 'm niet goed wil weergeven al zag ik wel dat het een hele fraaie moet wezen.

Zoiets stemt mij wel vrolijk ja, ook al omdat ik zie wie mij dat gunt.
skaoot

Bericht door skaoot »

Tijdens afgelopen bezoek aan Jay weeeeer vergeten te vragen of hij meegaat naar Ardennen. En volgens de aanwezigen op de WS kerstminimeet kan dat echt niet. Dus net maar per Whatsapp, en lijkt hem leuk! Weeeeeej!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
kitten

Bericht door kitten »

:static: Kaartjes gewonnen voor een voorstelling!
Pluu

Bericht door Pluu »

Leuk Kitten! Wat voor voorstelling?
kitten

Bericht door kitten »

Die van de welpjes! :schater: Inclusief backstage pass. We gaan de kaartjes aan hun juffen geven.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ooh! De 2 eftelingkaartjes die mijn moeder had gewonnen en die ik heb gekregen lopen helemaal niet af aan het eind van het jaar! Ik had al gekeken of iemand anders ze wou gebruiken en dat lukte niet en nu zie ik dat ze tot en met maart geldig zijn! Hoera!
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Heb je al een parkeerkaart? :clown:
colet

Bericht door colet »

Iets winnen is altijd leuk!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Wij staan op het punt van een andere auto kopen! :panic:

Kunnen het net betalen, maar we hebben hem wel écht nodig en het is een héle goede deal die we kunnen sluiten waarbij we een leuk inruilbedrag voor onze eigen auto terugkrijgen.

Fijn! Maar ook wel een tikkie nerveus enzo.

Spannend, grote uitgaven enzo. En sowieso, een gezinsauto, dat is serieuze shizzle dudes!!! :shock: When did that happen? :shock:
MILF :grin_ani:
leonietje

Bericht door leonietje »

Oeh spannend...
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Jeej! Heb een mini laptop gekregen van vrienden die hem toch niet gebruikten. Nu nog even helemaal leeg maken en dan alles wat ik wil erop zetten, en dan heb ik een eigen mini laptop :banana:
Alex

Bericht door Alex »

Jeej eindelijk een werkend internet in ons nieuwe huis!
Modem dat was geleverd was niet goed, nu eindeljk een nieuwe! :static:
colet

Bericht door colet »

Vandaag een eind rijden met nieuwe auto. Nieuwe auto?? :shock:
Ja, inderdaad :lol:

Op mijn verjaardag ben ik compleet overdonderd en verrast omdat ik van mijn vader, moeder en broer/schoonzus een auto kreeg!!
Gisteren vroeg juffie al waarom ik het nog niet eens had gepost. Nou, eigenlijk he...eigenlijk is het nog steeds zóó onwerkelijk.
Natuurlijk ben ik er heel erg blij mee (zacht uitgedrukt) maar inderdaad kan ik het nog steeds niet zo goed geloven.
Ondanks de wat eh...typische band met mijn moeder ben ik wel vrolijk dat ik hem vandaag kan gaan laten zien aan haar. :static: De rotopmerkingen negeer ik dan maar ;)

Ohja...en ik heb op solliciatatie al een brief gehad dat alles is ontvangen en bij desbetreffende persoon ligt. Ik ga dus gruwelijk duimen, al zou het te mooi voor woorden zijn.
Plaats reactie