Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
juffie
Site Admin

Re: Vrolijk!

Bericht door juffie »

Jaaaa!!! Zó blij voor je!!!

Toen je het me (op je verjaardag nog?) op msn vertelde, kreeg ik het er helemaal koud van! Zó ontzettend gaaf, zeker omdat het zoveel verschil kan maken in een baan én veel verschil maakt voor het onderhouden van je sociale leven.

Het is je ontzettend gegund! :static:
MILF :grin_ani:
Illustra

Bericht door Illustra »

Oh wat een geweldig cadeau colet. Gefeliciteerd en heel veel veilige kilometers :)
kitten

Bericht door kitten »

Dat is zeker een geweldig mooi kado!! :D

En ik kan niet slapen, omdat ik te gelukkig ben... :inluv: Ik heb echt een D. En een tweede relatie. Fullblown poly. Ik ben gewoon helemaal hartstikke hoteldebotel verliefd én het is wederzijds én het klikt op D/s gebied én ik kan gruwelijk met 'm lachen. En niet alleen kan Heerscher het goed hebben en het goed met 'm vinden, andersom heeft Dacrael ook alle respect voor Heerscher en de relatie die wij hebben. De welpjes zijn dol op hem, vanavond kroop Jongste letterlijk bovenop Dacrael en vroeg talloze vragen over de film die op stond. :inluv: Binnenkort wil ik ze vertellen hoe het echt zit. Volgens mij heeft (iig) Oudste alláng wat door! En ook binnen WS vindt hij allemaal nieuwe vrienden en ik ontmoet zijn vrienden en wordt ook overal voorgesteld als zijn vriendin (like, omg! :biggrin: ) En bovenop dat alles, hij is gewoon een Genuine Good Guy. Met gezonde dosis relativeringsvermogen en zichzelf niet te serieus nemend en... zwijmel...

Woeiiiiii! :bloos: Hihi!

Kannieslapen... :) :) :) :) :) :) :) te blij.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Hihi en vorige jaar ofzo was je bang dat je nooit meer je subkant zou ontdekken. Tadaa hier is die dan! :)
kitten

Bericht door kitten »

Jahhh... :mrgreen:
Boefje

Bericht door Boefje »

Klinkt fantastisch, meid.
Illustra

Bericht door Illustra »

Het was geweldig om jullie allemaal samen te zien en hoe soepeltjes het allemaal samenvloeit :D
leonietje

Bericht door leonietje »

Ik vind het ook heerlijk hoe alles op dit moment loopt. Het gaat zo vanzelf allemaal. Heerscher maakt mij ook helemaal happy. En het is heerlijk om te zien dat het tussen jou en Dacrael ook zo goed gaat. Het voelt daardoor ook minder alsof ik als 3de er ineens bij kom in jou relatie met Heerscher. Met zn vieren is gewoon nog relaxter :)
Poly is best tof!

*happy*
kitten

Bericht door kitten »

Ja het is inderdaad wel makkelijker met 4 dan met 3. Want hoe vreselijk ok het ook was, niks zegt zo duidelijk "het is echt ok" tegen jou als wanneer ik die avond/dat weekend/etc hetzelfde ga doen. :D Dan wordt het echt onmogelijk om doembeelden te krijgen van een verveelde, sippe kitten. En andersom weet ik ook dat Heerscher zich vreselijk vermaakt en wat geeft dat een rust zeg! :D
leonietje

Bericht door leonietje »

Ja precies dat bedoelde ik te zeggen :)
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Go Team Kitten-Leonietje-Heerscher-Dacrael! :static: (namen in willekeurige volgorde,tijd voor een goede teamnaam)
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
colet

Bericht door colet »

Fijn zeg al die vrolijke berichten!
faery

Bericht door faery »

Hoe cool! :static:
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

idd cool om te zien dat het allemaal zo goed gaat !! gun het jullie van harte !! :D
Maar ik kom ook even melden dat ik vrolijk ben.. morgenochtend ga ik fiona ophalen met haar laatste spulletjes en dan door naar het gemeentehuis om haar officieel bij mij in te schrijven en dan wonen we officieel samen !!! :banana: :banana:

ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk.... :mrgreen:
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
tijgie{K}

Bericht door tijgie{K} »

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!!!!
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Plaats reactie