Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
-
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Tot zondag was het zo dat ik buiten die aanvallen zo af en toe eigenlijk vrij weinig klachten had (hoewel de kans groot is dat ik straks ontdek hoeveel vage klachten ik éigenlijk had). Alleen nu zit ik dus al een week met die ontplofbuik ipv een paar uur en dan is idd niks meer leuk. Ik heb ook niet gewerkt dus deze week.
- Ravelijne
Wat een narigheid, zeg! Ik ben het wel eens met greeneye: laat je niet afschepen.
Ahrg, wat naar! Hopelijk gaan ze je er zo snel mogelijk vanaf helpen, rustig of niet! 

Wat een ellende Chell!
Ik zou ook de seh bellen als je het niet vertrouwt.
Ik zou ook de seh bellen als je het niet vertrouwt.
- Daantje
- Contacteer:
Vanachter beslopen worden door gevoelens van eenzaamheid en jezelf serieus af moeten vragen waarom je nog zou willen leven is niet leuk. Gelukkig kan ik morgen weer mijzelf verbergen achter mijn emotiestuwdam en vrolijk macho mannetjesmasker. 

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- eireann
- Site Admin
- juffie
- Site Admin
- Voleuse

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Crownless
*knuft fixertje* Ik denk dat ik je wel begrijp.
Ik zie het gewoon allemaal ff niet meer zitten. Geen concreet toekomstplan, geen baan waarvan ik rond kan komen en waar groei in zit, geen goede gezondheid op mentaal en fysiek gebied... Kan ik nog wel zo hard denken 'ja, maar ik heb wel een lieve vriend, lieve vrienden, een mooi huis en twee katten'. Denk er spontaan 'ja, dat huis is van hem en mocht ie me eruit zetten heb ik helemaal niks. Geen spaargeld, geen baan, alleen een gigantisch bed en twee katten die op mijn naam staan'.
Vandaag kreeg ik een verwijzing om een foto te laten maken van mijn bijholtes. Want mijn neus zit nu al bijna drie jaar half verstopt en voorover bukken doet pijn. De druppel was woensdag, toen ik zo hard en lang jankte en dat het snot en slijm nergens heen kon en maar achter mijn oren ging zitten, dus behalve verdriet en pijnlijke ogen had ik ook ineens enorme oorpijn. Yuy. En weer een allergietest. Ik wil niet nog meer pillen.
Het is gewoon allemaal zo stom.
Ik zie het gewoon allemaal ff niet meer zitten. Geen concreet toekomstplan, geen baan waarvan ik rond kan komen en waar groei in zit, geen goede gezondheid op mentaal en fysiek gebied... Kan ik nog wel zo hard denken 'ja, maar ik heb wel een lieve vriend, lieve vrienden, een mooi huis en twee katten'. Denk er spontaan 'ja, dat huis is van hem en mocht ie me eruit zetten heb ik helemaal niks. Geen spaargeld, geen baan, alleen een gigantisch bed en twee katten die op mijn naam staan'.
Vandaag kreeg ik een verwijzing om een foto te laten maken van mijn bijholtes. Want mijn neus zit nu al bijna drie jaar half verstopt en voorover bukken doet pijn. De druppel was woensdag, toen ik zo hard en lang jankte en dat het snot en slijm nergens heen kon en maar achter mijn oren ging zitten, dus behalve verdriet en pijnlijke ogen had ik ook ineens enorme oorpijn. Yuy. En weer een allergietest. Ik wil niet nog meer pillen.
Het is gewoon allemaal zo stom.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Ja, het is stom! 
Edit:
Heel hard bezig zijn met jezelf weer opd e rails te krijgen is ook een concreet toekomstplan.
Niet het meest ideale toekomstplan, maar wel een verdomd zwaar en goed toekomstplan.

Edit:
Heel hard bezig zijn met jezelf weer opd e rails te krijgen is ook een concreet toekomstplan.
Niet het meest ideale toekomstplan, maar wel een verdomd zwaar en goed toekomstplan.
- Voleuse
..Dat is inderdaad stom...
En ik ben die muizen echt ZO ZAT!!! Ik wil gewoon dat er een legertje mannen mijn kamer vergast en dat het dan klaar is. Ik kan niet meer in mijn eigen kamer slapen, dat is toch te gek voor woorden... Dus ik de gemeente bellen, en die willen best een mannetje sturen maar dat kost 50 euro en het enige wat die doet is gifdoosjes op z'n plek zetten. Dat kan ik ook nog wel... Maar ik wil echt zo graag dat iemand anders dit even voor me oplost want ik trek het echt niet!
En ik ben die muizen echt ZO ZAT!!! Ik wil gewoon dat er een legertje mannen mijn kamer vergast en dat het dan klaar is. Ik kan niet meer in mijn eigen kamer slapen, dat is toch te gek voor woorden... Dus ik de gemeente bellen, en die willen best een mannetje sturen maar dat kost 50 euro en het enige wat die doet is gifdoosjes op z'n plek zetten. Dat kan ik ook nog wel... Maar ik wil echt zo graag dat iemand anders dit even voor me oplost want ik trek het echt niet!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
Knuffel Crownless. Ik wou zo graag dat ik je eruit kon trekken en je laten zien wat ik zie... Het komt goed!
@Voleuse: kun je niet een kat te logeren lenen? Die schijnen muizen weg te kunnen jagen.
@Voleuse: kun je niet een kat te logeren lenen? Die schijnen muizen weg te kunnen jagen.
- Voleuse
Het is hier een beetje te klein voor een kat om lekker te leven. Ik zou het wel voor een nachtje kunnen doen natuurlijk. Moet ik alleen nog even een kat ergens vandaan halen. Ik ken alleen een hele oude die echt geen muis meer vangt
Maar het zou me sowieso wel beter helpen te slapen, als er een kat 'de wacht houdt' ja.
Het probleem is alleen wel zo groot dat we toch echt de ongediertebestrijding gaan inroepen. Kheb even overlegd met mijn huisgenoten en die willen wel meebetalen dus dat is iig fijn

Het probleem is alleen wel zo groot dat we toch echt de ongediertebestrijding gaan inroepen. Kheb even overlegd met mijn huisgenoten en die willen wel meebetalen dus dat is iig fijn

Bij de Blokker of iets van en doehetzelfzaak kan je een soort van stekker kopen. Die zendt ultrasoundgeluid uit, een jaagt muizen op de vlucht. Kan een paar dagen duren, maar dan heb je er ook echt geen last meer van.Voleuse schreef:..Dat is inderdaad stom...
zou ik dit weekend naar Peter, is hij ziek geworden dus gaat het niet door. Ik baal nu wel ongelofelijk. Ik weet wel dat er niets aan te doen is, maar had me er echt op verheugd.