de oneindige vraag
- Ravelijne
Re: de oneindige vraag
De Bubble Tea meet, ook inderdaad allemaal maar vooral... Was het de eerste? Met de aan elkaar geschoven tafeltjes en iedereen die gekke smaakjes Bubble Tea en Oreo milkshakes bestelde en de hele middag kletsen en kaartspelletjes en gezelligheid tot het personeel ons voorzichtig kwam vertellen dat ze toch echt moesten gaan sluiten.
Ik schuif de vraag ook nog een keer door.
Ik schuif de vraag ook nog een keer door.
- perman
Dat is de WS meet in sameplace. Dat zal zo 1 YBFC (Years before Forum Crash) geleden zijn? Ik heb daar voor m'n gevoel echt bijna iedereen ontmoet die toen (en veel nu nog) actief waren. Daarbij zelfs de Grote Roerganger van WS himself mogen ontmoeten!
Wie van WS zou jij graag eens ontmoeten?
Wie van WS zou jij graag eens ontmoeten?
.
- thaliya
Ravelijne.
Hoe ben je op ws terecht gekomen?
Hoe ben je op ws terecht gekomen?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- eireann
- Site Admin
Toen ik bdsm ontdekt had ben ik gaan googlen naar informatie. Ik woonde in Ierland en vond het wel fijn dat jullie allemaal zo ver weg zaten. 'die zie ik toch nooit' dacht ik
Vond ik makkelijker
Er was alleen nog een chat, het forum was er nog niet.
Daarna ook een Ierse groep gevonden en nu heel blij dat ik jullie allemaal al 'kende' toen ik terug kwam
Leuke vraag, nog eens: Hoe ben je op ws terecht gekomen?

Daarna ook een Ierse groep gevonden en nu heel blij dat ik jullie allemaal al 'kende' toen ik terug kwam

Leuke vraag, nog eens: Hoe ben je op ws terecht gekomen?
**Self Rescuing Princess**
- miss_meeko
Ik kende de site al langer (Google tijdens de zoektocht naar sm info) en wilde graag een nieuwe start na het weggaan bij samarium. Volgens Toran was dit een leuk forum dus toen hier gaan rondkijken 
Waardoor voel jij je thuis op ws?

Waardoor voel jij je thuis op ws?
- isara
Doordat ook vaste WS´ers hier belangstelling tonen voor nieuwelingen, mensen betrokken zijn op elkaar en vooral omdat het een zooitje intelligente, gezellige en creatieve mensen is.
Leuke vraag, laat ´m even staan.
Leuke vraag, laat ´m even staan.
- thaliya
Omdat het zoveel meer is dan alleen een bdsm forum. Ik schrijf nu ruim 4 jaar mee (lezen al langer) en ondanks dat ik niet veel mensen in het echt heb ontmoet omdat ik niet in Nederland woon voel ik me toch een onderdeel van de groep. Zoveel verschillende mensen, zoveel kennis, wat je vraag ook is, er is altijd wel iemand die kan helpen
.
Ben je ook op andere fora actief?

Ben je ook op andere fora actief?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
- kitten
Ja, twee andere. Beide over een niche onderwerp en nog vele malen kleiner en stiller dan ws. Een ervan beheer ik ook.
Wat beheer jij?
Wat beheer jij?
-
de oneindige vraag
Het netwerk en serveromgeving van 10 zorginstellingen in Den Haag
Waar schaam jij je voor?

Waar schaam jij je voor?
- perman
Veel te veel.
Maar misschien is er iemand die wel dapper is: waar schaam jij je voor?
Maar misschien is er iemand die wel dapper is: waar schaam jij je voor?
.
- Ravelijne
Als ik me in een sociale situatie awkward en gespannen voel, schaam ik daar vaak achteraf ook nog over. En vroeger schaamde ik me ook voor mijn BDSM-verlangens en -fantasieën (nu gelukkig niet meer).
Speel jij binnen BDSM met gevoelens van schaamte en/of vernedering?
Speel jij binnen BDSM met gevoelens van schaamte en/of vernedering?
- pluis
Heb dat wel een poos gedaan, met name over 'te graag willen', ' te hebberig zijn', en de D in kwestie dan heel zuchtend en steunend toegeven of in gespeelde kwaadheid zich er toe zetten dat 'nou, vooruit dan maar' ze me dan nog wel eens te grazen zouden nemen.
Op een gegeven moment ging de lol daar af omdat de Ds in kwestie eigenlijk altijd minder seks en spel wilden dan ik en de 'gespeelde gevoelens' ook de echte gevoelens werden. Mijn ego kon er niet meer tegen. Als iemand heden ten dage niet oprecht wil toegeven dat ze het leuk vinden en zelf ook graag willen, dan spelen we wel niet. Ik verdien het best dat er af en toe eens iemand naar me verlangt of gewoon eerlijk toegeeft dat ze het ontzettend leuk vinden. Dat dat dan voor hun Dommigheid misschien wat aan het idee afdoet, kan me geen ruk meer schelen. Als D in kwestie te laf of te stijfpotig is om toe te geven dat ze gevoelens van lust voor me hebben, of zich zelfs (een heel klein beetje) gelukkig en vereerd voelen dat ik wel met ze wil spelen, dan rotten ze maar op.
Dus.
Wat is jouw 'comfort food'?
Op een gegeven moment ging de lol daar af omdat de Ds in kwestie eigenlijk altijd minder seks en spel wilden dan ik en de 'gespeelde gevoelens' ook de echte gevoelens werden. Mijn ego kon er niet meer tegen. Als iemand heden ten dage niet oprecht wil toegeven dat ze het leuk vinden en zelf ook graag willen, dan spelen we wel niet. Ik verdien het best dat er af en toe eens iemand naar me verlangt of gewoon eerlijk toegeeft dat ze het ontzettend leuk vinden. Dat dat dan voor hun Dommigheid misschien wat aan het idee afdoet, kan me geen ruk meer schelen. Als D in kwestie te laf of te stijfpotig is om toe te geven dat ze gevoelens van lust voor me hebben, of zich zelfs (een heel klein beetje) gelukkig en vereerd voelen dat ik wel met ze wil spelen, dan rotten ze maar op.
Dus.
Wat is jouw 'comfort food'?
- eireann
- Site Admin
Iets te lang gekookte pasta met roomboter, kaas en ham.
Wat is het leukste compliment dat je ooit in een relatie hebt gekregen?
Wat is het leukste compliment dat je ooit in een relatie hebt gekregen?
**Self Rescuing Princess**
- Voleuse
Dat ik mooie borsten heb
. Ik ben dr zelf niet zo kapot van namelijk dus dan is het extra leuk.
Wat ga je morgen doen?

Wat ga je morgen doen?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
Ik heb voor morgen een werkdag buiten de deur gepland en 's avonds een workshop, maar ik heb vandaag een dagje uitzieken, dus geen idee wat ervan komt morgen... 
Wat is jouw favoriete "grootmoeders tip"?

Wat is jouw favoriete "grootmoeders tip"?