Het grote WTF-topic
Re: Het grote WTF-topic
Dat en het feit dat de advocaat ook nog eens pleit voor vrijlating is helemaal wtf..
- Daantje
- Contacteer:
- phedre
- Contacteer:
ontoerekeningsvatbaar, psychisch niet in orde en onder zware druk staan, waaraan hij geen weerstand kon bieden
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Peter^
- Contacteer:
- kitten
Ja en mensen vonden het een WTF bericht.
- cinderella
Voor wie nu ook tv zit te kijken: 3 mannen bij De gemene deler die niet kunnen rekenen. Alledrie overtuigd van het verkeerde antwoord. Tenenkrommend.
toen doet er nu niet meer toe
- juffie
- Site Admin
Ik zit momenteel veel in de auto. Zo'n 3 uur per dag, de afgelopen week. En in die 3 uur hoor ik geregeld de reclamespot van Victoria Milan langskomen. Een website waar je je kunt aanmelden als je een affaire wilt.
http://www.victoriamilan.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h0dH5FjA1NE[/youtube]
Dit is niet helemaal exact de reclamespot die nu wordt uitgezonden, maar de strekking is hetzelfde.
Dusch. Mijn WTF momentjes van de afgelopen week.
http://www.victoriamilan.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h0dH5FjA1NE[/youtube]
Dit is niet helemaal exact de reclamespot die nu wordt uitgezonden, maar de strekking is hetzelfde.
Dusch. Mijn WTF momentjes van de afgelopen week.
MILF 

- Voleuse
..... Deze website gaat huwelijken redden, claimen ze. WTF indeed.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
W.T.F.
Vandaag heb ik een ik-hoef-me-niet-aan-te-kleden-dag, dus ik draag al de hele dag m'n badjas (en een joggingbroek, en dikke sokken, want anders is het te koud). Al sinds vanmorgen 9 uur dus. Net voel ik, vanaf de buitenkant, dat er iets in mijn zak zit. En wat haal ik eruit? Een grote glasscherf! Vorige week viel er een glas stuk op m'n aanrecht, in grote stukken, en blijkbaar is die scherf precies in m'n zak gevallen en heb ik daar die dag én vandaag niks van gemerkt
Gelukkig was ie blijkbaar niet heel scherp...

Vandaag heb ik een ik-hoef-me-niet-aan-te-kleden-dag, dus ik draag al de hele dag m'n badjas (en een joggingbroek, en dikke sokken, want anders is het te koud). Al sinds vanmorgen 9 uur dus. Net voel ik, vanaf de buitenkant, dat er iets in mijn zak zit. En wat haal ik eruit? Een grote glasscherf! Vorige week viel er een glas stuk op m'n aanrecht, in grote stukken, en blijkbaar is die scherf precies in m'n zak gevallen en heb ik daar die dag én vandaag niks van gemerkt

- Peter^
- Contacteer:
Vanmiddag was ik in een studentenhuis, waar vier studentes wonen. Boven het prikbord in de keuken hangen een paar handboeien. (ja, echt). Ik vroeg: hebben jullie hier weleens lastige bezoekers. Waarop gastvrouw zei: hoezo? Ik: dat jullie die handboeien hebben hangen.
Oh, die had een vorige huisgenote achter gelaten. Want die had naast haar aardige/rustige kant, ook wel een wilde kant. Degene die de kamer naast haar had, kon verschillende nachten niet slapen van allerlei pets geluiden. Ik moest erg grinniken.
Oh, die had een vorige huisgenote achter gelaten. Want die had naast haar aardige/rustige kant, ook wel een wilde kant. Degene die de kamer naast haar had, kon verschillende nachten niet slapen van allerlei pets geluiden. Ik moest erg grinniken.
Geniet van de positieve momenten.
- JJV
wil nog even snel een postcrossing kaartje op de bus doen.. word ik aangesproken door een wat verdwaasde duitser. waar t politie bureau is.
Hij heeft een kaart vanaf de camping hier dichtbij.. dus ik leg m uit waar ie heen moet en denk er niet al te veel bij na.
.. vraagt ie of ik mee wil, omdat hij geen engels spreekt, alleen maar duits.
Right..
eh
kaartje gepost.. kerel meegenomen.. alles redelijk normaal.
Dienstdoende agent laat m verhaal doen ( verstaan deden ze m wel gelukkig) .. komt ie met een verhaal dat ie zo'n beetje uit Berlijn ontvoerd is, betast, te werk gesteld .. uit de auto geglipt toen zn ontvoerder stond te tanken en nu niet weet hoe ie terug moet komen
en o ja, dat ie al 5 dagen zn medicijnen niet gehad heeft... echt... wtf...
Hij heeft een kaart vanaf de camping hier dichtbij.. dus ik leg m uit waar ie heen moet en denk er niet al te veel bij na.
.. vraagt ie of ik mee wil, omdat hij geen engels spreekt, alleen maar duits.
Right..
eh
kaartje gepost.. kerel meegenomen.. alles redelijk normaal.
Dienstdoende agent laat m verhaal doen ( verstaan deden ze m wel gelukkig) .. komt ie met een verhaal dat ie zo'n beetje uit Berlijn ontvoerd is, betast, te werk gesteld .. uit de auto geglipt toen zn ontvoerder stond te tanken en nu niet weet hoe ie terug moet komen
en o ja, dat ie al 5 dagen zn medicijnen niet gehad heeft... echt... wtf...
~\v/~
- eireann
- Site Admin
- kitten
Bizar verhaal! 

- Crownless
- JJV
vond ik dus ook.
(we hebben intussen al wat mogelijke alternatieve scenario's laten passeren .. t kan ook iemand zijn van wie t geld op is geraakt en nu probeert gratis thuis te komen tenslotte... maaar.. da's nu aan de heren (m/v) in t blauw om op te lossen)
hij hà d een extra id bij zich waarvan blijkbaar blijkt dat ie minder toerekenigstvatbaar is
daar waren die medicijnen ook voor
mn steunpunt had al helemaal visioenen van mij terwijl ik dikke duitsers door de stad op mn rug zeulde.
(knaap was jonger en véél slanker dan ik overigens)
(we hebben intussen al wat mogelijke alternatieve scenario's laten passeren .. t kan ook iemand zijn van wie t geld op is geraakt en nu probeert gratis thuis te komen tenslotte... maaar.. da's nu aan de heren (m/v) in t blauw om op te lossen)
hij hà d een extra id bij zich waarvan blijkbaar blijkt dat ie minder toerekenigstvatbaar is
daar waren die medicijnen ook voor

(knaap was jonger en véél slanker dan ik overigens)
~\v/~