WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
eireann
Site Admin

Re: WS valt af!

Bericht door eireann »

Als je wilt afvallen zonder je eetpatroon te veranderen, dan moet je meer gaan bewegen. Heb je daar ruimte voor?
**Self Rescuing Princess**
mej.s

Bericht door mej.s »

Ik sport 3 uur in de week en soms als ik op zondagochtend thuis ben een uur zwemmen. Moet voldoende zijn dacht ik zo :)

Het is echt het snoepen wat mij de nek breekt en ik zal minder borgoundisch moeten gaan leven, LOL.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dan zal je idd minder calorieen moeten gebruiken. Toch jammer :)
inkie

Bericht door inkie »

Ehmmm best lastig...Misschien sommige dingen gewoon niet meer in huis halen zoals de chocolade (of vervangen door fruit oid) en overschakelen op thee (met zo min mogelijk suiker en zelf evt. afbouwend naar 0 ) en water ipv limo's (ook de light versie's afschaffen)

Ben zelf ook zoet verslaafd en weet dat het moeilijk is maar je kan het echt wel!! succes.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Hier terug +1...
(het stoort niemand behalve mezelf, opzich een troostende gedachte)
eurynome

Bericht door eurynome »

*meldt zichzelf*

bluh, ik weet dat ik niet minder moet eten, maar regelmatiger, maar dat is waar ik woon niet altijd even goed te doen... Ouders die ineens besluiten dat ze geen honger hebben en dus maar niet gaan avondeten.
3 keer in de week dingen gaan halen helpt ook niet echt.
*zucht*
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Bah, dat schiet inderdaad niet op eurynome :icon_sad:. En je ouders vragen wel gewoon avondeten te maken elke avond is geen optie? Da's voor hun gezondheid net zo belangrijk als voor de jouwe, lijkt me. *knuft iig maar*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
eurynome

Bericht door eurynome »

Ja, ik blijf het vragen, dan gaat het 2 weken goed en dan is het weer een vrije val naar beneden (een van de lijst redenen dat ik uit huis wil)...
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Argh, vervelend inderdaad! Maar uit huis gaan is nog niet direct een optie? Of kun je gewoon geen huis/kamer vinden?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
pluis

Bericht door pluis »

Offehm.. zelf koken als je ouders het niet doen? Kun je ook nog zelf bepalen wat je eet :)
eurynome

Bericht door eurynome »

@ Sabrina: Ja, ik zou graag willen, nu het geld nog...

@ Pluis: Dan moeten we wel iets in huis hebben... Ze nemen vaak niet eens eten voor de hele week mee met boodschappen. Als ik om 5 uur thuis kom van school, met huiswerk etc, heb ik niet de tijd om ook nog te koken... (gezien ik maar 1 avond voor mijzelf heb, doordeweeks).
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Kan je niet gewoon aan je ouders vragen of ze wel genoeg boodschappen meenemen zodat je wel zelf kan koken?
En als je op jezelf woont, moet je toch ook koken, ook al is het laat... De meeste mensen die gewoon werken, komen nog wel later thuis dan 5 uur, en dan moeten ze ook nog koken... En anders kan je ook nog bijvoorbeeld 1 keer in de week een hoop koken en dat dan invriezen, zodat je dat later kan eten.
eurynome

Bericht door eurynome »

Precies Tessie, dat laatste kun je doen als je op jezelf woont, met meerdere mensen wordt het lastig (dan raakt je vriezer wel heel snel vol).
Ik had het idee om een 'weeklijstje' te maken, om zo te kunnen bedenken wat we iedere week eten, wodat ze alles in huis kunnen halen.

Bedankt voor het meedenken, iedereen :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik heb vandaag de gebakjes verleiding niet weerstaan
Maar de daarop volgende: Roze koeken, twix, hotdog van ikea verleidingen wel :)

Elke ochtend deze week ontbeten, en verstandig gelunched.

Zelfs als ik niet afval is het toch gezonder :)
eurynome

Bericht door eurynome »

Dat is goed! (Dat moet ik ook gaan doen, iedere dag ontbijten :icon_confused: )
Plaats reactie