Quotes topic
- juffie
- Site Admin
Re: Quotes topic
D-D over mijn meervoudige orgasmes versus zijn one-shot-in-the-dark:
[insert grote smile op zijn gezicht]
"Bij jou zijn het net schapen. Als er 1 over de dam is, heb je zo een weiland vol. Terwijl als mijn wolf een schaap gedood heeft, heeft ie gewoon geen honger meer."
*proest*
[insert grote smile op zijn gezicht]
"Bij jou zijn het net schapen. Als er 1 over de dam is, heb je zo een weiland vol. Terwijl als mijn wolf een schaap gedood heeft, heeft ie gewoon geen honger meer."
*proest*
- eireann
- Site Admin
Heeft ie zo'n last van z'n stem?kitten schreef:Dat zei Heescher voor de verhuizing ook.

**Self Rescuing Princess**
- kitten
*mopper*
Waaaah!!!
Ik heb een interview gegeven aan een student over hoe wij op school de multiculturaliteit ervaren. Ik vertelde op een gegeven moment dat we zien dat sommige jongeren (van alle afkomsten) de criminaliteit in dreigen te gaan, maar dat we dat zoveel mogelijk proberen te voorkomen etc. door middel van bijvoorbeeld het inzetten van schoolmaatschappelijk werk, afkorting SMW.
Nu lees ik net haar verslag terug, wat heeft ze nu geschreven:
"Jammer genoeg ziet zij ook wel eens dat jongens richting de criminaliteit gaan. De school doet hier wel altijd wat mee (bijv. door SM,....)"
Nu ben ik weleens per ongeluk 'meesteres' genoemd door een leerling, maar om nu SM in te gaan zetten bij crimineel gedrag.... hmmm tempting....

Ik heb een interview gegeven aan een student over hoe wij op school de multiculturaliteit ervaren. Ik vertelde op een gegeven moment dat we zien dat sommige jongeren (van alle afkomsten) de criminaliteit in dreigen te gaan, maar dat we dat zoveel mogelijk proberen te voorkomen etc. door middel van bijvoorbeeld het inzetten van schoolmaatschappelijk werk, afkorting SMW.
Nu lees ik net haar verslag terug, wat heeft ze nu geschreven:
"Jammer genoeg ziet zij ook wel eens dat jongens richting de criminaliteit gaan. De school doet hier wel altijd wat mee (bijv. door SM,....)"

Nu ben ik weleens per ongeluk 'meesteres' genoemd door een leerling, maar om nu SM in te gaan zetten bij crimineel gedrag.... hmmm tempting....

- kitten
LOL!
Bij de prenatal met een magnetronsterilisator in mijn handen.
Ik: niet geschikt voor anaalhaken.
Pluu: Staat dat erop?
Ik: niet geschikt voor anaalhaken.
Pluu: Staat dat erop?
- Mack
Ik hoop dat er personeel bij stond. 
Verkoopster:
Wat voor een haken? Hoe groot zijn die?
Guilty: Ehhhh...
Pluu: *gaat het omstandig & enthousiast uitleggen.

Verkoopster:

Guilty: Ehhhh...
Pluu: *gaat het omstandig & enthousiast uitleggen.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Nou!
Dak hield me gewoon voor de gek, hij zij het echt met zo'n droge voorleesstem, alsof ie de tekst op de doos aan het voorlezen was!
En ik was tenminste nog verbaast dat zoiets erop zou staan, er zouden ook mensen zijn die zó'n kinky mind hebben dat ze niet eens meer raar zouden opkijken als er iets over sextoys op de magnetron sterilisator zou staan.
Geen idee trouwens of onze kleine versie anaalhaak niet zou passen. Maar tussen de zuigflessen lijkt het me niet erg fris. Ik weet wel, sterilisator, dat doet iets met bacteriën, dus Kotertje krijgt heus niets van mijn anale bacteriën mee en ik krijg heus geen anale spruw van het kindje, maar toch.. nee, gewoon nee!
Dak hield me gewoon voor de gek, hij zij het echt met zo'n droge voorleesstem, alsof ie de tekst op de doos aan het voorlezen was!

En ik was tenminste nog verbaast dat zoiets erop zou staan, er zouden ook mensen zijn die zó'n kinky mind hebben dat ze niet eens meer raar zouden opkijken als er iets over sextoys op de magnetron sterilisator zou staan.
Geen idee trouwens of onze kleine versie anaalhaak niet zou passen. Maar tussen de zuigflessen lijkt het me niet erg fris. Ik weet wel, sterilisator, dat doet iets met bacteriën, dus Kotertje krijgt heus niets van mijn anale bacteriën mee en ik krijg heus geen anale spruw van het kindje, maar toch.. nee, gewoon nee!
- juffie
- Site Admin
anne: (terwijl ze Jeejtje knuffelt) 'Juffie, jullie moeten meer kindjes maken, er zijn niet genoeg Jeejtjes voor iedereen om te knuffelen!'
ik: 'Vraag het maar aan Jerry.'
anne: 'Jerry! Jullie moeten meer kindjes maken!'
Jerry: 'Nou, misschien een ander keertje, eerst moet juffies lichaam weer helemaal goed zijn.'
chell: 'Ik zou ook wel willen...'
ik:
chell: 'Neeeeee!!! Zó bedoel ik het niet!!!!!!'
ik: 'Vraag het maar aan Jerry.'
anne: 'Jerry! Jullie moeten meer kindjes maken!'
Jerry: 'Nou, misschien een ander keertje, eerst moet juffies lichaam weer helemaal goed zijn.'
chell: 'Ik zou ook wel willen...'
ik:

chell: 'Neeeeee!!! Zó bedoel ik het niet!!!!!!'

MILF 

-

Hihihi
En niet echt een quote, maar wel nieuwe woorden: fudgekus en appelfappen.
Ook over jeejtje:
(Ik meen Jerry) iets in de trant van "Waar is Jeejtje?"
Juffie: "Die zit bij d'r schoonmoeder op schoot" (over Taika).
(Ik meen Jerry) iets in de trant van "Waar is Jeejtje?"
Juffie: "Die zit bij d'r schoonmoeder op schoot" (over Taika).