de oneindige vraag
- eireann
- Site Admin
Re: de oneindige vraag
Boeken zijn bij mij papier.
Wat doe jij nog low-tech wat ook high-tech kan?
Wat doe jij nog low-tech wat ook high-tech kan?
**Self Rescuing Princess**
- Daantje
- Contacteer:
Kaartjes sturen. Ik vind een fysiek kaartje toch altijd meer waarde hebben dan een digitaal berichtje. Gaat wat meer effort van ui, ik doe veel digitaal, maar vooral als het steun en hartonderderiemstekerij is geef ik de voorkeur aan een kaartje.
Welke lowtech kan voor jou Liefst Gisteren nog hightech?
Welke lowtech kan voor jou Liefst Gisteren nog hightech?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Crownless
Ik wil een huis met een computer zoals bij startrek. waar je tegen praat om de lichten uit te doen. En dat er een muziekje speelt als je dat zegt en automatisch lichten aan doet als je de ruimte inloopt en uitdoet als je de ruimte uitloopt enzo.
Oh, en ik heb nog steeds geen afwasmachine. Dat mag wel wat meer high tech.
Wat zou je liever willen weten: hoe je dood gaat of wanneer je dood gaat?
Oh, en ik heb nog steeds geen afwasmachine. Dat mag wel wat meer high tech.
Wat zou je liever willen weten: hoe je dood gaat of wanneer je dood gaat?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Voleuse
Geen van beiden, ik zou daar onwijs paranoïa van worden.
Zou jij in de toekomst willen kijken?
Zou jij in de toekomst willen kijken?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- thaliya
Nee, ik geloof dat je je toekomst zelf maakt, dat die niet vast staat.
Geloof jij in vorige levens / reïncarnatie?
Geloof jij in vorige levens / reïncarnatie?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- JJV
Mn spirituele ex (die eenzelfde studie als ik gedaan heeft èn op mijn oude school heeft gewerkt.. en dus contact houdt) blijft volhouden dat ik in een vorig leven met zwarte magie te maken heb gehad...
.. en gezien zij een soort vorig leven van me was .. zou ik zeggen... ja
Maar hoe t precies zit weet ik niet.
(dat ik ontzettend naar Vietnam/ zuid oost azie getrokken wordt zou misschien betekenen dat ik een gereincarneerde vietnam-vet zou kunnen zijn.. ?)
zijn er dingen waar je overmatig tijd of gedachten aan besteed terwijl je er eigenlijk niet echt in gelooft?
(en zo ja, wat dan)
.. en gezien zij een soort vorig leven van me was .. zou ik zeggen... ja
Maar hoe t precies zit weet ik niet.
(dat ik ontzettend naar Vietnam/ zuid oost azie getrokken wordt zou misschien betekenen dat ik een gereincarneerde vietnam-vet zou kunnen zijn.. ?)
zijn er dingen waar je overmatig tijd of gedachten aan besteed terwijl je er eigenlijk niet echt in gelooft?
(en zo ja, wat dan)
~\v/~
- Voleuse
Als ik een sportwedstrijd zit te kijken kan ik me soms heel erg druk maken over mijn invloed op de uitslag. Als ik even niet oplet en dan wordt er gescoord door de tegenpartij, dan denk ik bijvoorbeeld dat het komt omdat ik niet op zat te letten. Terwijl ik eigenlijk wel weet dat het volstrekte onzin is, haha.
Ben jij bijgelovig?
Ben jij bijgelovig?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- perman
Nee. (Hoewel ik mezelf wel op een gegeven moment betrapte op een 'sport-tik': Ik moest en zou een specifiek paar schoenen aan bij westrijden. Tto ze van ellende uit elkaar vielen...)
Heb jij iets wat je perse aanmoet, bij je wilt hebben, of zoiets, bijvoorbeeld bij sporten?
Heb jij iets wat je perse aanmoet, bij je wilt hebben, of zoiets, bijvoorbeeld bij sporten?
.
- phedre
- Contacteer:
nee, ik heb wel dat mn tabbladen op t beeldscherm van pc of laptop altijd op zelfde volgorde moeten staan, anders raak ik echt de kluts kwijt.
Heb jij een eigenaardige gewoonte?
Heb jij een eigenaardige gewoonte?
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- perman
Ik kan er niet tegen als het voeteneind van m'n dekbed losligt, dus dat moet vast. Altijd.
Iemand anders nog een eigenaardige gewoonte?
Iemand anders nog een eigenaardige gewoonte?
.
- Ravelijne
Ik bewaar veel te veel jampotjes en doosjes omdat ze vast, ooit, heus nog een keer van pas komen.
Heb jij een bepaald ding of ritueeltje wat jij heel graag hebt bij aftercare na een spel? Dekentje, kopje thee, muziekje, of iets anders?

Heb jij een bepaald ding of ritueeltje wat jij heel graag hebt bij aftercare na een spel? Dekentje, kopje thee, muziekje, of iets anders?
Niet persé na een spel, maar na seks eten wij graag samen een stukje chocola. En dan niet zomaar puur of melk, maar de naar sinaasappel smakende Delicata van de AH.
Als je nu een studie zou mogen doen, wat zou je dan kiezen?
Als je nu een studie zou mogen doen, wat zou je dan kiezen?
- juffie
- Site Admin
Onderwijswetenschappen.
En die ga ik doen ook, binnen 5 jaar ofzo.
Heb jij nog studieplannen?
En die ga ik doen ook, binnen 5 jaar ofzo.
Heb jij nog studieplannen?
MILF 

- thaliya
Ja, ik ben toegelaten tot een post graduate lerarenopleiding, die begint volgende week.
Heb je werk waar je echt met plezier naartoe gaat? Of als je studeert: heb je plezier in je opleiding?
Heb je werk waar je echt met plezier naartoe gaat? Of als je studeert: heb je plezier in je opleiding?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
- Ravelijne
Nee, momenteel niet. Het is afstandsonderwijs, maar echt met zo enorm weinig feedback... Het is korte uitleg over de cursus, dan studeren in je eentje, dan examen met weken of maanden later pas feedback in de vorm van een kaal cijfer. Ik barst van de interne motivatie, maar dit is wel heel kaal, zelfs voor afstandsonderwijs.
Misschien dat het verderop in de opleiding wel beter wordt, maar ik mis een stukje 'vorming'. Al deed je maar een paar opdrachtjes halverwege elke cursus waar je tenminste wat persoonlijke feedback op kreeg, dan deed het al iets meer voor je persoonlijke ontwikkeling en het zou ook tenminste een ieniemienie druppeltje externe motivatie toevoegen.
Ik twijfel zelfs of ik volgend jaar opnieuw moet inschrijven. Maar het is de enige betaalbare versie van deze opleiding die via afstandsonderwijs gegeven wordt. Dagonderwijs of een duurdere opleiding zijn beiden nog geen optie op dit moment.
Wat is het meest waardevolle dat je hebt geleerd van je huidige of vorige werk of opleiding?
Misschien dat het verderop in de opleiding wel beter wordt, maar ik mis een stukje 'vorming'. Al deed je maar een paar opdrachtjes halverwege elke cursus waar je tenminste wat persoonlijke feedback op kreeg, dan deed het al iets meer voor je persoonlijke ontwikkeling en het zou ook tenminste een ieniemienie druppeltje externe motivatie toevoegen.
Ik twijfel zelfs of ik volgend jaar opnieuw moet inschrijven. Maar het is de enige betaalbare versie van deze opleiding die via afstandsonderwijs gegeven wordt. Dagonderwijs of een duurdere opleiding zijn beiden nog geen optie op dit moment.
Wat is het meest waardevolle dat je hebt geleerd van je huidige of vorige werk of opleiding?